6 Mart 2009 Cuma

Yinemi ya :(


Moralim çok bozuk ya!! Ya niye insanın hiç istemediği şeyler başına gelir neden ya??? İstemediğin ot burnunda biter misali… Bugun bi arkadaşım bana mail attı neredeyse 10 sayfa var kardeşi buna bir dünya şey yazmış, zaten uzun zaman önce bunlar kavga etmişlerdi, bu gerizekalı kardeşi bizimkinin msn loglarını bütün maiilerini okumuş ve sevgilisiyle ne halt yediyse hepsini öğrenmişti.. Bu yüzdende annesi ve ablasıyla ve tabiî ki kardeşiyle çok büyük sorunlar yaşadılar, her şey tam düzelmiş böle bir mail atmış ama neler neler yazmış size anlatamam.. Ama benim gözüme ilişen tabiî ki benimle ilgili olan kısımları .. Aman allahım ben okuyurum her okuduğumda ağzım açık kaldı İnanamadım ya!!!

Ne adiliğim kalmış ne kaltaklığım kalmış ve ben bunları işyerinde okuyorum suratım kapkara oldu millet bana kelebek noldu falan demeye başladı öle kendimi kaybetmişimki anlatmam….Yav neler neler yazmış .. Resmen beni tehdit etmiş ya!!!

Arkadaşım zamanında bazı kötü şeyler yaşadı,ve her defasında ona destek olmaya çalıştım kardeşinin yapmadığı şeyleri yaptım diyebilirim ve bu kötü olaylardan sonra yani sevgilisinden ayrıldıktan başka birileri çıktı karşısına ama hepsi ondan küçük insanları ve onunda ilgiye ihtiyacı olduğunu ve hassas olduğunu bildiğim için şans vermesini söledim böylelikle diğer gerizekalıyı düşünmeye fırsatı olmayacaktı zaten onunda böle bişiye ihtiyacı vardı neyse bunlar arada görüştüler falan sonra bunlarda saçma sapan adamlar çıktı yine elimden geldiği kadar akıl vermeye yada destek vermeye çalıştım.. Bu aralar işyerinde yine bir çocuk onunla ilgilendiğini söledi .. Yav böle şeyler yaş küçük yada büyük olsun herkesin hoşuna gider kardeşim kimse inkar etmesin.. Bununla ilgili şaka yapıyoruz aramızda ya benden resmimi istedi falan diyo bende vayy bu sana resmen aılıyo falan diyorum oda aban yaa küçük ama falan diyo bende amaaannn yersin sende onu dedim şaka ilee..

Meğersem bu yazıların hepsini kardeşi okumuş!!!! Biim onunla bu şakaşmalarınımızı hepsini ciddiye almış… Allahım Benim için neler yazmış gözlerim dışarı atladı…

O kelebek isimli insana çok kızgınım. Çünkü sana saçmalama o senin yeğenin yaşında bir çocuk diyeceği yerde sen de onu yemek istiyorsun bırak şimdi vs. diye konuştuğu için o gözümde katıksız bir kaltak şuan.Evlerini arayıp abilerine ya da facebookta erkek kardeşine işyerinde fingirdediği evli insanların isimlerini vermemi ve bütün olayları anlatmamı istemiyorsa senden uzak dursun

Bakarmısınız yazısına bunun gibi daha bir çok şey… Şu evli dediğide hani benim bal gözlü böcüğüm varya ondan bahsetmiş ve biliyorsunuzki çok istediğim halde onunla görüşmeye bile gitmedim (Bkz kelebeğin ömrü) Neyse bu salağın yazdığını ilk okuyan sizler bile benim tamamen suçlu olduğumu düşünebilirsiniz ama hakaten böle bişi asla yok az çok artık yazılarımızdan birbirimizi tanıyoruz..
Dünyada en çok korkutuğum şey yanlış anlaşılmaktır ve hep istemediğim şeyler başıma geliyo.. Bunları okudum ve suçsuz yere ve elimden geldiği kadar destek olmaya çalıştığım arkadaşımın kardeşinin yaptığına bi bakarmısınız.. Ben iyilik yapmaya çalışırken beni ne şekilde değerlendirmiş ve beni açıkca tehdit etmiş beni daha çok dellendiren o oldu zaten .. Yargısız infaz işte buna denir :(

Bu mailin üstüne arkadaşım

BUNLARIN HEPSİ SADECE LAFDA OLAN ŞEYLER 88Lİ ÇOCUK BANA ASILIYO DİYE HOŞUMA GİDİYO EVET AMA BEN ONA ABLA DEDİRTİYORUM AMA SEN İNANMAZSIN BANA DİMİ 85LİNİN YAŞINI BİLMİYODUM ÖĞRENDİM ŞOK OLDUM VE BEN HİÇ ONUNLA SEVİŞMEDİM HİÇ BİRLİKTE OLMADIM SEN BUNADA İNANMAZSIN AMA DİMİ ALLAH BİLİYO SENİN BİLMEN UMRUMDA DEĞİL
ÖBÜRÜNE GELİNCE EVET DEDİM ÇÜNKÜ BARIŞMASINI İSTEDİM BENLE ÇÜNKÜ SON KOZUM OYDU ÇÜNKÜ BEN SİZİN YÜZÜNÜZDEN İLK DEFA BANA DEĞER GÖSTEREN BİRİNDEN AYRILDIM O MEMOŞ DEDİĞİNDE SADECE LAF SEN HİÇ ARKADAŞLARINLA BÖYLE ŞEYLER KONUŞMADINMI GIRGIR YAPMADINMI NE ÇABUK GEÇMİŞİNİ UNUTUYOSUN BÖYLE NASIL BU KADAR BASİT OLABİLİYOSUN.

BAK BEN SODEXOYU SENDEN ALDIRIP İŞE DİYE ÇIKTIĞIM GÜN 4 SAAT SOKAKTA YÜRÜDÜM KELEBEK UYANANA KADAR BİLİYOMUSUN NEDEN PEKİ ÇÜNKÜ SENDE ANNEMDE BENLE KONUŞMUYODUNUZ EVİMDE MUTLU DEĞİLDİM DURAMADIM PAZAR KALKTIM DARALDIM 5 SENEDİR EVİNE GİTMEDİĞİM ARKADAŞIMIN EVİNE GİTTİM NEDEN ?ÇÜNKÜ BENİ O EVDE İSTEMİYODUNUZ BEN EVDE OLUNCA SEN SALONDA OTURMUYODUN GELİNCE ODANA KAÇIYODUN AZ ŞEYLERMİ BUNLAR

BENİ TEHDİT ETTİĞİN ŞEYLERİ ANNEME SÖYLEMEKLE TEHDİT ETTİĞİN ŞEYLERİ SÖYLE BEN SENİN ANLADIĞIN GİBİ YAPMADIYSAMDA İNANMAYACAKSIN NASIL OLSA SÖYLE AMA BİLKİ BENİ DÜN SON KEZ GÖRDÜN.
ALLAH BELAMI VERSİNKİ NE ÖLÜMÜ NEDE DİRİMİ BULAMAYACAKSINIZ. HOŞÇAKAL . İÇİ TEMİZ OLAN NAMUSLU KERDEŞİM.

HOŞÇAKAL.. SEN ŞİMDİ İNANMAZSIN BLÖF SAYARSIN DİMİ İNANMA İŞİME GELİR YARIN ÖLÜMÜ GÖRDÜĞÜNDE BAKALIM NE YAPACAKSIN DEĞERMİYDİ DİYE SORACAKSIN KENDİNE AMA CEVABIN HAZIRDIR DİMİ OROSPUYDU NEDE OLSA ÖLSÜN NE FARK EDER.
O KELEBEK DEDİĞİN KİŞİ BEN AĞLARKEN BENİ SUSTURDU SEN AĞLATIRKEN BENİ SUSTURDU O KARDEŞİN BOŞVER DEDİ SENİN ONUN İÇİN DEDİĞİNİ DEMEDİ SEN BENİM EVDEN KAÇMAMA SEBEP OLURKEN O YOL PARASI 50TL GÖNDERDİ BANA BİLİYOMUSUN. HEMDE BEN ONA HİÇBİŞEY SÖYLEMEDEN SEN NAPIYOSUN PEKİ..

BUGÜN 18:30DAN SONRA KİMSE BENİ ARTIK GÖREMEYECEK ÇÜNKÜ BIKTIM NE YAPSAM YARANAMIYORUM NE KADAR ÖDÜN VERSEM NE İSTESENİZ YAPMAYA ÇALIŞSAM NAFİKLE OLMUYO BEN ARTIK YOKUM

HAKKINIZI HELAL EDİN HOŞÇAKALIN CEVAPDA VERMEYİN. ALLAH AŞKINA CEVAP VERMEYİN REZİL OLUYORUM BURDA AĞLAMAKTAN. BEN YOKUM YOKUM


Bunun üstüne bu gerizekalı beni bir sürü tehdit etti


Ben de o sinirle ona öle bir mail döşedimki bana cevap biye yazamadı ve aynen şöyleydi ona yazdım mail

“Bir kere benim hakkımda ileri geri konuşmandan seni men ederim bu bir!!!!!!! Benim adımı bundan sonra lütfen ağzına bile alma bu 2!!!
Sen kardeşini koruduğunu zannediyosun dimi yazık!!!!!! Böle koruma olmaz böle hince böle ucuzca bir koruma şekli olmaz bunu insana düşmanı dahi yapmaz, kaldıki sen bu kızım kardeşisin (sözde) 2 kız arkadaşın mailde neler yazabileceğini ne kadar uçabileceğini tahmin etmen gerekir , ve benim ablanla olan arkadaşlığımız tartmak sana düşmez benim yaptığım arkadaşlık senin ona yaptığın kardeşliği 2 ye katlar !!!
Benim hayatımla ilgili ne biliyorsunki bana kaltak diyebiliyorsun sen!!!!!!!!! O hain ve alçakça okuduğun mailleri gözünü aç ve bir daha oku bakalım ben o evli herifle fingirdemişmiyim yoksa 1 kere bile olsun görüşmeye gitmişmiyim!!!!! Ve erkan için ablana neler dediğimii????

Böle aptal saptal şeyler konuşulacaksa bende konusurum ozaman.!!!! Sen kendini ne çabuk saf ve temiz yaptın ??? 1 senedir namaz kılmakla insanlar temizlenmez bunu kafana sok! Bu kadar temiz olmak kime verilmişki sen peygambermisinki bu kadar temiz oldun!!! Temiz olmak nedir biliyomusun kalp temizliğidir, gönül temzliğidir!!!!!
Ama bakıyorum bu sende zerresi bile yok çok yazık!!!! İnsanların hatalarını duydunmu okudunmu 3 kere üstünden geç bakalım?? Bi gör bi yaşa bana ahlak dersi sakın verme çünkü bunu verecek en son
kişi sen olursun!!!! … Senden çok daha namuslu olduğum kesin!!!!

Ablanın erkan davasına gelince sana göre böle bişi var kaldıki yok !!!!!! seninde bir erkan davan var
Seni yerin dibine sokarım !!!!!!!!!!

Lütfen haddini bil!!! Sokak karısı ağız yapma bana!!! “


Bundan sonra bana cevap bile veremedi . arkadaşıma veryansın etmiş, bir sürü.. bende umarım kardeşin aileme sölemek gibi bir hata yapmaz helede yapmadığım şeyler için ..Ozaman çok kötü olur dedim..

Ama ben arkadaşımın kardeşinin beni kısakndığını düşünüyorum, yada arkadaşlarını .. yani başına ne kadar kötü olay geçmişse beni sorumlu tutuyor sanki.. Onunla görüşme benim arkadaşlarımla görüş ne bilim bir sürü şey..

Arkadaşıma çok belli etmemeye çalşıyorum ama ben bu olayı acayip içerledim ve çok üzüldüm..
Neden hep yanlış anlaşılıyorum ben ya :(

15 yorum:

Curly dedi ki...

Ben o kızı ilk gördüğüm andan beri dengesiz olduğuna inandım o kızın piskolojik sorunları var...Ayrıca "A" yıda kıskanıyor senide :)
Bence kafaya takmaya bile değmez belkide istediği moral bozmaktı sizde istediğini veriyosunuz valla ben olsaydım feyste cümle aleme rezil ederdim dökerdim bütün kirli çamaşırlarını ortaya uğraşmak nasıl olurmuş görsün :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

saçmalama ya kısasa kısasmı yapayım allah aşkına.. ama umarm bi delilik yapmaz..

khaos dedi ki...

Vay ya, birileride boyle ne meraklıdır namus bekçiliği falan filan..
Sanki kendiler sütten çıkmış ak kaşık..
Ne gıcık kapıyorum bu insanlardan..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ahh ahhhh böle bir kardeşten bendede varrr

91 dedi ki...

yeteri kadar sert vurduğunda düşmeyecek canlı yoktur. yeter ki sen kırılgan olduğunu gösterme karşındakine, ki göstermişsin malesef. o bahsi geçen ablanın ilgi problemi var, odakta olmaya çalışıyor bence, ve siz de ona odaklanıyorsunuz böyle yaparak. sıkı bir vur ve geç, ne kadar kolay olduğuna sen bile inanamayacaksın :)

siminya dedi ki...

Üzülme diyeceğim çünkü bunlar tecrübe oluyor sana kelebeğin ömrü, arkadaş seçimi zor müneccim değiliz ki başımıza neler açacak bilelim. dert etme gelir geçer insan sarrafı olup çıkarsın.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

teşekkürler canlarım , ya ben fazla takmamaya çalışıyorum ama sinek küçüktür mide bulandırır o hesap...

rain and me dedi ki...

bu yazı beni çok üzdü..burda okumak garip geldi arkadaş seçimi zor müneccim değilizki başımıza neler açaak bilelim demiş siminya,
başına bu sıkıntıları hiç istemeden açtığım için özür dilerim canım arkadaşım ve herşey için tüm desteğin için çok ama çok teşekkür ederim. sana hiçbir zarar gelmeyeceğini sana söylemiştim olmadıda onun derdi benim tek derdi beni üzmek..neden bilmiyorum benden ne istiyor bilmiyorum ama tek zarar vereceği kişi benim.
nolursun sen üzülme böyle düşünme sana bişey olmayacak.buna izin vermem. sen kendini bile koruyamıyosun deme ben kendimi koruyamam biraz ezik bir insanım belki ama sevdiklerime kimse zarar veremez zarar veren kardeşim olsa bile.. :( böyle bişey olmayacak yemin ederim.
ben şu an kötü hissediyorum gene ya anlamadım ben yanlış bir arkadaşmıyım :( sana zararmı veriyorum :(
keşke yok olsam kimseye zarar veremesem

siminya dedi ki...

rain and me... ah canım çok özürdilerim ya, ben yazıyı bir kere okudum ve senin kardeşinlede arkadaş olduklarını sandım, kelebek o sinirle o kadar çok girift konulara girmiş ve farklı açılardan yazmışki kafam karıştı, senden değil kardeşinden bahsettim ben üzülme lütfen :(

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

rain and me ... saçmalama canım benim sen benim en yakın arkadaşalrımdan birisin. o sinirle dökmek geldi içimdekileri sadece bu kadar.. Seninle olan arkadaşlığımı kardeşin asla bozamaz bundan emin ol bu kadar ince bir çizgi değil bizim arkadaşlığımız..

rain and me dedi ki...

kelebeğim : çok teşekkür ederim inşallah herşey düzelir canım ne diyimm.

siminya : üzülmüyorum desem yalan olur ama senin söylediklerinden değil neden sorularıma cevap bulamamamdan çok saol sende cnm.

öyle işte öpüyorum.

Hayalbemol dedi ki...

Lise yıllarında ve ilk iş deneyimlerimde, birtakım tavsiyelerim nedeniyle anlamsız suçlamalara maruz kalmış, fakat saflığımdan anlamamıştım. Aradan seneler geçti, halen dahi şaka yolla bile kimseye karışmam. Bir şey sorarlarsa, “ben anlamam o işlerden” der çıkarım.
Sevgili kelebeğin ömrü, bazen en büyük erdem, sessizlik olabilir. Dünyanın hatasını yapmış biri olarak, en tehlikeli anlarda sessiz kalmayı seçmişimdir. Sevdiğim bir hoca, “susun derken bile aslında gürültü yaparsınız” sözlerini söylediğinde, o laftan çok mana çıkarmıştım. Kimseyle it dalaşı yapmaya değmez. Eğer dersen ki hayalbemolü dinleyeyim, etliden sütlüden uzak dur. Sen susunca, bir süre daha üzerine çullanırlar ama sessizlik içinde hepsi su olur gider. Bundan sonra da, kimseye yorum yapma. Hele internet ortamında yazışarak, hiç konuşma. En küçük pislik bile mide bulandırır. Bu yazdıklarımı tek yönlü yazmıyorum. Her arkadaş, her dost için geçerlidir sözlerim. Eğer dostluklarınız uzun sürsün istiyorsanız, sırlarınız sözlerinizde kalsın, kelimeleriniz sadece birbirinize değsin, öyle olsun ki arkadaşlıklar zarar görmesin.
Sevgiyle kalın.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Söz uçar yazı kalır diyosun yani hayalim bemolüm...

Melih dedi ki...

Salak olduğumu düşünmeye başladım. Yazıyı üç defa okudum üçünde de birşey anlamadım. Ne entrikalar dönmüş.

Kelebeğin Ömrü, her ne olduysa takma kafana. Altının iyisinden sarrafı anlar.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

melihcim çok teşekkür ederim.. Geçti gitti artık düşünmek istemiyorum...