3 Şubat 2009 Salı

Aldatan Koca - Aranıpta Bulunamayan Süper Koca


Evet başlıktandan da belli olduğu gibi konumuz “koca”lar… Çapkın koca, laşka koca,mongol koca,kalas koca,olması gereken koca,aldatan koca…….
Beni ilgilendiren kısmısı aldatan koca tarafı…
Diğer yazılarımı okuyanlar bilirler, hani benim bitane kacaman bal gözlü böcüğüm vardı,o işte
:( Beni sinir ediyo bu yaa… Yav bakın beni sakın yanlış anlamayın kimsenin yuvasını yıkmaya asla niyetim yok Allah etmesin derler hep yuva yıkanın yuvası olmaz diye o yüzden o vicdan azabından çok korkarım …Amma bu namussuz beni çileden çıkartıyo yaa :(
Daha ilk gün geldiğinde ulan kim dediydim kendi kendime sonrada “Rain and me” ile iştiaresini yapmaya başladık dedim ki ona bele bele , onun evli olup olmadığını öğrenmem lazım bayılıyorum ona diye neyse bizimkde allem edip kallem edip bi şekilde onun nüfus kağıdını ele geçirdi ve bana mail atmıştı beynimden vurulmuşa dönmüştüm hakkaten çok üzülmüştüm :(ne yalan söyliyim ..
Öle güzel öle delici bir bakışları vardiki eriyodum resmen :(
Neyse abicim ben bunun evli olduğunu duyunca elimi eteğimi çektim , yani elimi eteğimi çektim derken ulan zaten napıyodum, mal gibi bende ona bakıodum
Anacım gel zaman git zaman bu bana hala öküz gibi bakıyo hissediyorum ama bende hiç tık yok valla adama bakmıyorum bile…
Bir gün iş gereği başka birini ararken onun telefonunu yanlışlıkla aradım ,zaten telefonda ismini görünce direk kapadım telefonu.. Tak arkasından bir mail “beni aramışsın” diye ..Len noluyo len dedim kendi kendime bende gayet resmi pardon ama sadece 1 defa çaldı hemen kapadım yanlış aramışım kusura bakmayın “dedim.. Alaaaaaaaaaahhh ondan sonraki mailleri sayamıyorum :) bir mail attı ve çorap söküğü gibi gerisi geldi …

Ama nasıl güzel şeyler söylüyo size anlatamam .. Zaten anasını satım bayanlar güzel bir –iki söze kanarlar , valla kimse kıçını oyana bu yana sallamasın .. Yok ben kanmam yok benim boş sözlere karnım tok diyenleride çok duydum.. Anacım eğer bunalımdaysan , boşluktaysan ilgiye ve güzel sözlere ihtiyacın olduğu bir dönemdeysen ölede bi güzel inanıyosunki…
Ama ben şunuda bilincindeyim , ve ona her defasında karısı ile ilgili sorular soruyordum ve bana hep kaçamak cevaplar veriyodu , birgun karşılıklı anlatırım sana diyodu sürekli ve ben onunla hiç bişekilde iş dışında görüşmedim.. O kadar çok ısrar ediyorduki, bigun tamam dedim gelicem artık ,merakta ediyordum ne söylicek bana diye ama o gun ben tamam dedim ama ogün bütün gece dua ettim Allahım inşallah işi çıkar ve gelemez diye ve ölede oldu ve işinin çıktığını söledi bana , Allahım ben nasıl mutluyum nasıl mutluyum anlatamam :) Hem birde 1-0 önde olucam hem görüşmek istiyorsun hemde bahane çıkaran sen oldun diye..
Ya okadar kötü bi duygu ki bu size anlatamam … Biliyosunki bu adam evli ve hiçbir evli erkek bir kadında hoşlansa sevse bile karısını asla ve asla bırakmaz hele birde çocuğu varsa??????? Ne olsun istiyosun biliyomusunuz? Onun senin olmayacağını biliyosun ama benden ilgisini yine eksik etmesin istiyosun, benden buluşma istemesin farklı beklentileri olmasın sadece bana ilgi göstersin istiyosun.. Aslında sadece ilgi açlığından başka hiç bir bokta değil benimkisi ?Mail atmadığı zaman merak ediyosun acaba noldu niye atmıyo ,mail attığı zaman buluşalım diyo canın sıkılıyo öle salak bişi işte ya…
Çapkınlar işte anacım bu erkekler yaa… ulan evinde zaten bi karın var e bide çocuğunda var ! Be pezevenk karını sevmiyosan sorunların varsa ne zorun vardıda hemen karının karnına soktun çocuğu? Niye bir genç kızın duygularıyla oynarsınız(beeööönnngggg :)

Bi ara hayatıma o şerefsiz “zurna” girince ohh dedim onuda kafamdan atıcam o süre içersinde ona ne mail attım nede o attı ohhh dedim ya sonunda bitti bu işkence

Ama o puşt ”zurna” beni hiç bişey sölemeden terk edip gidince ben yine bunalımda ve o dönemde bal gözlü böcüğüm tekrar bana mail atmaya başladı, e ben yine buhranlarda olduğum için yine kanıyorum :( Bi yazıyo güzel şeyler söylüyo söylüyü sonra ortadan kaybolıyo???
Ne yapmaya çalışıyosun lan adiii!!!!!

Allahçım yarrabicim nolur duy şu garibin isyanını !!!!! Benim ve benim gibi bahtsızlara “adam gibi birilerini” çıkar karşılarına yarabbim yaaa!!!!!!

(Amin deyin len :))

4 yorum:

Curly dedi ki...

:) ulan güldürdün beni sabah sabah eee AMİNNN hepimize inşallah...
Ama sen kaşınıyon kuşum tikat ol kendine :)))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

niye kaşınıyım ya okumuyomusun yazdıklarımı curly! Adamı gıcık etme leynn!!!

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

AMİNNNNNNN !!!!!!

Adsız dedi ki...

aminde... ben evlendimde ne oldu
benim kocam aldatmaz beni seviyo 3 oğlan doğurdum ona aslan gibi 3 kere sezeryan yaptırdım onun için ama o ne yaptı beden yaşlı ve de evli bir kadınla msnde sohbetlerini buldum ben ne yapayım ölür müsün öldürür müsün. Ben onun için her fedakarlığı yaptım ailesi istemedi ailem istemedi ben sadece onu sevdim sevmez olaydım keşke ölseydim de bunu görmeseydim bana bişey söyleyin şimdi ben bu adama nasıl inanayım nasıl güveneyim sözüne sadık kalır mı bir daha aynı şeyi yaparmı adam gibisini buldum diyordum meğer o da adam değilmiş...