5 Şubat 2009 Perşembe

Sanırım yaşlanıyorum Bööğğnnggg!!!!!


Off ya harbiden ben bu aralar bunalımdayım ya
:( Hiç bişiy doğru düzgün gitmiyo hayatımda.. İş desen bombok ! Para yok kaç aydan beri paramızı doğru düzgün alamıyoruz alsakta parça parça oda bi boka yaramıyo piç olup gidiyo para.. Dansta bu aralar kesat aksi gibi anasını satım enazından iş yeri vermeyince oradan alıyodum iyi oluyodu anasını satım oradan da bi bok gelmeyecek ve bu ay fazla ödemem var ne bok yicem bilmiyorum :(
Öküz gibi yiyiyorum :( İyice öküz gibi oldum belim kalınlaştı g.ötüm iyice büyüdü bi tekme atsalar top gibi yuvarlanacam yakında …
Birkaç yıldır devam edemediğim kursuma tekrar dönmeye karar verdim ama oradada gösteriye hazırlanıyorlarmış oyuzdende gidiyorum lanet olsun , aslında başkana sölesem belki gel der ama o yılışık herifede ağız burun eğmek istemiyorum, yüzmeye gidelim dedik koduğumuun yeride henüz açılmamış ,şimdi diceksiniz ulan bi tek yermi var yüzmek için ama şimdi tüm belediyeler spor kompleksi açıyorlar ya ve daha uygun oluyor ya ee elimiz mahkum onu bekliyoruz malum zaten para yok , ama bişilerde yapmasam kafayı yiyebilir heran ee göte giren şemsiye açılmazmış o hesap yani ..

Bide benim iş yerinde masamda küçük bir aynam vardır ve sabah işyerinde 7:30 olduğum için yarı uyur vaziyette geliom işyerine daha sonra aklıma eserse makyaj yapmak için hep masamda olur yada oramla buramla oynarım sivilcelerimi falan sıkarım .. Bide bu aralar iyice bunalım olduğum için sürekli suratımı yoluyorum strestenmidir ne boktur gözlerimin kenarlarında zaten oldum olası damarlarım çıkar benim daha çok mor olduğunu hissediyorum sanki ,yanaklarımın kenarlarında küçük küçük kızarlıklar var (Bu aralar regli dönemim ondanda olabilir)
Ama bunların haricinde beni en çok bunalıma sokan gözlerimin kenarlarındaki kaz ayağımıdır ne boktur ne ayağıysa işte onların olması .. Gözlerimin kenarları artık kırışıyo ya :(
Yav bunun sebebi birazda fazlasıyla mimik yapıp gülmekten de kaynaklanıyo olabilir bide ben suratımı hiç hareketsiz tutamam öle salak bi huyum vardır bilmiyorum sizdede oluyomu mesela otururken ,bilgisayar başında ister istemez kaşlarımı çatarım dudaklarım hafif böle banu alkan gibi 303 yapar pozisyonda oluyo hihi gülmeyin ya valla öle J birine kızmışsam beni tanımayan biri bile benim sinir olduğumu fark edebilir kaşlarımı öle düğümlüyorumki korkabilirisniz yani :) gözlerimi çok kısıyorum fark ettiğim zaman hemen düzeltmeye çalıyorum ama ne fayda ben artık huy olmuş onlar anasını satım , amaann her ne boksa işte uzun lafın kısası gözlerimin kenarları kırışmaya başladı :(

Yaşlanıyorum ya :( Hiç bişi yapmadan annem bile benle dalga geçiyo “Ben senin yaşındayken kardeşini bile doğurmuştum” diye ( 4 kardeşiz biz enküçük kardeşim 25 yaşında ) Bide ekliyo “tabi şimdiye kadar gelenleri elinin tersiyle itmeseydin şimdi evli olup çoluk çocuğa karışacaktın sike sürelecek akıl yok hiçbirinizde .. Bekleyin bakalım bu saatten sonra kim alacak sizi ya 40 yaşında kartlar yada dul herif alır boşuna heveslenmeyin “ deyip 2 kuruşluk keyfin içine sıçıyo :)

Amaaan napıyım valla pişman değilim hala geri çevirdiklerime ben görücü usulu evlenmek istemiom kardeşim yaa !!!! Okadar çok geldiki böle .artık kafamı etini yiyolardı bir gün biriyle tamam görüşücem dedim gönlünüz olsun diye hemşerimiz falan .. Neyse malum “öküz”le telefonda konustuk ,yüzyüze görüşmek için bi yer söledim ona ,benim evime yakın biyer olduğunuda belirttim salağa , abicim ben dediğim saatte gittim rabdevau verdiğim yerin hem bahçesi var hemde içerde oturmam yerleri var tabiî ki ben içerisini tercih ettim tanıdık birisi görürüse rezil olma riskini kaldırmam lazım tabi neyse ben bekliyorum (bizimkilerde daha gitmeden bana talimat veriyolar hemen sigara yakma bekle belki çocuk içmiyodur ilk günden kötü imaj verme :))) eee tabi sigara içmiyorum çatlıcam bu “öküz” gelmiyo ulan arıyım diyorum duruyorum en sonunda artık yarım saat geçince ben bu “öküz”ü aradım - bulamadın galiba - dedim bu bana ne dese beğenirsiniz
“yooo ben geldim kafede oturuyorum seni bekliyorum” demezmi ben böle bi afalladım yok ya bu kadar salak olamaz diye ama harbiden öküz olduğu gibi oldukçada salakmış, olay şöyle devam etti

Ben - “nası yani kafedemisin?? nerdesin peki”
Öküz - eee ben yarım saattir bahçede oturuyorumm ( daha baştan olayı bitidiriğim cümleyi kurmuştu artık )
Ben - Nası ya? E beni aramak aklına gelmedimi peki bende yarım saattir içerde oturuyorum
Öküz - yoo nebilim ararsın diye bekledim ben
Ben - off neyse ben içerdeyim oraya gel bari


Abicim o öküzün yarım saat bahçede bişiler içtikten sonra içeri girip benim yanıma oturmasıyla o gorsanların gülüşünü ve nasıl bir salak gerizekalı konumuna düştüğümü asla unutmıcam !!!
Düşünsenize yaa tabloyu bi hayal etsenize
Bööğğğnnggg :DD
Bide bana konuşma sırasında ben seni tanımak istiyorum diyo yaa hayvan ,tabi gördü çıtırı tanımak ister tabi bide tipini görseniz onu anlatmıyorum bile farkındaysanız :)

İşte böle arkadaşlar oyüzden görücü usulu olmuyor yani :) E kendimde bi bok yapamıyorum nolcak ya bide yaşlanıyorum gözlerimin kenarları kırıştı …
Nolcak lan bizim halimiz???

14 yorum:

Adilyus dedi ki...

puahahah :) botoksmuydu?:))

gribulut dedi ki...

karanlığın en koyu olduğu an şafağa en yakın olduğu andır. göte giren şemsiye açılmaz sözüne katılıyorum, ama işler bu aralar herkezde ters gidiyor. yüzde kırışıklığa gelince ihtiyarlık belirtileri. bende gözlerimi kısıp, kaşlarımı çatmaktan alnımda çizikler oluştu ama önemli değil yapım bu diyip polyannayı oynuyorum. anlıycağın boşver gitsin hayat böyle, tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bak anlayışını uygula :)

Huzunbazz dedi ki...

Aşk onemlı ilişkide ya gorucu usulu tamm belkı bızım annelerımızın babannelerımızın zamanında gecerlı bı yontemmıs ama yoq artıq bu saatten sonra yazık deılmı ya Aşk ı hıch yaşayamama ihtimali war bikere hich bulamamak o duyguyu..

Kırısıklıklara dıyecek bısı gelmıo aklıma ^^

Adsız dedi ki...

ya yazına koptum...hele şu öküz meselesine:)ayy neden böle öküzler var yaa..seni çok iyi anlıyabiliorum:)muck

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Adilyus ; param olsa kesin onu yapardım ama yok anasını satım

Gri bulut ;yav anam ben zaten paso gülen biriyim ,herzamanda pollanayı oynuom zaten ama
aaaaaa bi yere kadar anam be gerçekleride görmek lazım arada umut kötülüklerin anasıdır işkenceyi uzatır

Fatih altay ;ah be kuşum bende zaten o aşkı arıyorum ama yok işte :( Gökten Brad Bitt yağsa bana Bülent Ersoy düşüyo nasılolacak bu iş böğğğhgg :(

Yeşil takvim ; ahhh ahhh ogunu hiç unutamıyorum sorma öküz oğlu öküz ama olacak işşalah şööyle en edelelisinden bi matitamız demi :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

off çok güldüm ya :))
danaymış cidden o da,o garsonlar dha neler görmüştür sizinki hafif kalırda..
bu danalık üstüne ne sohbet ettiniz onu merak ediyorum :)

Huzunbazz dedi ki...

Ben ogrendımkı sen aramayacaksın o seni bulacak ^^ ben aramaktan wazgectım sadece beklıorum artıq ^^

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

gerçekten ölemi hissediyosun :( ben umudumu kaybettim kestim artık :(

Huzunbazz dedi ki...

yoq artıq.. ne olduda bole kestırıp attın cozemedım ama bildigim tek şey sen ümit ettigin surece umut wardir :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

kestirip attığım yok birşeyi. Sadece ruh halim bu aralar böyle...Karanlığn en koyu olduğu an aydınlığın en yakın olduğu zamanmış...Bende şimdiki karanlığımda biliyorum ki aydınlancam..

Hayalet dedi ki...

Görücü usulü ile mutlu olanları da çok duydum. Ama bu mutluluk sadece tesadüf eseridir. Aslında kimin ne mal olduğunu da bilmiyoruz. Senelerdir tanıdığın biri de, 1 saatte satış listesine koyabiliyor seni. İnsan en çok 20’li yaşlarda sersem aşık rolünü üstleniyor. Yaş ilerledikçe, karpuzun iyisinden anlıyorsun. Tabi manav iyi olmayınca, düzgün karpuz da çıkmıyor. Gittikçe daha iyisinden anlıyor oluyoruz ve seçimlerimiz daha zor hale geliyor. Belki de aradığımız hazinenin tam üstüne basıyoruzdur da, ayağıma kıymık battı cinsinden geçiştirmelerle kaldırıma sıvazlayıp gidiyoruzdur. Bu işler belli olmaz. Talih gemisi ne zaman limana yanaşır bilinmez. Ama benim bildiğim bir şey var, kendi geminin kaptanı olduğun sürece, alacağın yardımcı en az senin kadar gemiden anlıyor olmalı. İki çark sıkıştı diye panik yapıp denize atlayanlarla iş yapılmaz. Suya atlayan, karayı da bulur. Bir şans daha edasıyla gemiye tekrar geri alsan, ne malum tekrar aşağı atlayıp da kaçmayacağı…
Sen yolunda devam et. Sırf çevredekileri mutlu edeceğim diye de hiç kimsenin kokusu çekilmez..

Adsız dedi ki...

hemde en iyisini bulursun =) bu tarz öküzler olucak ki doğruları bulalım =)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

sevgili hayal ; gerçekten çok güzel şeyler yazmışsın duygularıma tamamiyle tercuman olmuşsun diyebilirim.. Hakkaten bu işler kumar işi iyi dersin kötü, kötü dersin iyi çıkar...

yeşiltakvim ; bulucaz dimi:)

Adsız dedi ki...

Gülmektan kırıldım :)