12 Şubat 2009 Perşembe

SEVGİLİSİZLER GÜNÜ!!!


Bu ne len böyle herkes sevgililer gününde sevgilisine ne alacağının planını yapıyo yaa!!! Bi siktirin gidin ya !!
Bide benim yanımda yaa :( Benden fikir alıyolar .. Bende çok tecrübeli bir, imajı vererek bence bak böylede yapabilirsin diye alternatif sunuyorum anasını satım bilmiolarki içim kan ağlıyo .. Biri arabanın üstüne “seni seviyorum “ yazdıracam güneşliğide gül sıkıştıracam ruhsatı unuttum yalanını sölicem bi açacak abii pat gül düşecek oradada seni seviyorum yazacak falan ...
Aaaaaaaaaaaaaa benim ağzımın kenarlarından su akıyo tabi bunları dinlerken ağzımda 5 metre açık sadece “” ayy çok güzel “ diyebildim tabi :) sen bayansın nelerden hoşlanırsın ne gelirse mutlu olursun diye soruyolar bana ya :( Ulan kimse sevgilisi ile ilgili bişi yazmasın 14 şubatta yeter be kaç günden beri bu muhabbet var sıkıldım..
Millet krizden ağlıyo insanlar bunlar sevgilime ne alsamın derdine düşmüşler yaa!!! Ayy nekadar terbiyesiz bu insanlar canım aaaaa :)
Olan var olmayan var dimi şekerim ya !!
Al işte daha bu yazıyı yazarken ahanda şimdi cep telefonuma msj geldi gönderen “beymen” sevililer gününde sevginizi belli edin kıl tüy alllaah cezanızı vermesin laan!!!
Para yok pul yok sevgili yok bu ne biçim bi hayattır ya :(
Şimdi sefkilisi olanlarda ” amaaan olsa bi dert olmasa bi dert.. İyikide yokmuş kafanız rahat “ bunlarıda duyar gibiyim ama olsun banane en azından sevgililer gününde yalnız olmayalım beeaa!!
Valla bizimkiler gelmeseydi yani ben evde tek olsaydım tüm “sap” arkadaşlarımı bize davet edip “sevgilisizler günü” müzü kutlayacaktım ama evde boş değilki anasını satım..
O zaman ne diyoruz benim gibi sap olan tüm arkadaşlarımın “sevgilisizler günü” kutlu olsun …
Bööööğğğğnngggg :(

5 yorum:

rain and me dedi ki...

saol bitanem seninde sevgilisizler günün kutlu olsun :)
offffffff be kelebeğim umrumda değilmiş taklidini bugün yapamayacağım iki saatdir matrak bişeyler yazayım umrumda değil havalarına gireyim düşünüyorum çıkmıyoo bugün umrumda :( bugün canım acıyo..
ama fikrin güzel sevgilisizler günümüzü mutlaka beraber kutlamalıyız düşünelim bişeyler..

NoSTATIC dedi ki...

Aç var tok var!Değilmi ama yaaa!Kutlu olsun karşim hepimizin sevgilisizler günü..Züğürt tesellisi gibi mi oldu ne?!djflksdghg
Sevgiliye biir,gününe iki....Bizi bozar:)

Hayalbemol dedi ki...

Napcan sevgililer gününü ya. Gününü gün etmek varken, çiçekçi bayramında mı üzülüyorsun? Yemişim sevgililer gününü.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

rain and me : beni kızdırıyosun artık yeter unut şu sısıkayı yaa
bide sevilecek biri olsa gam yemicem he, sen daha iyilerine layıksın ve oda kişide çok yakında gelecek...

Nostatic : hahaha valla bu lafıda tuttum sevgiliye bir dününe iki hahah :D:D

Hayalimbemolüm : Dimi canım ya :) yarın köküne kadar eğlenecem tüm sevgililerinde karşılarına geçip en uyuz olacak şeyleri yapıcam onlara hıh!!! :D

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

"Geçmiş" Sevgisizler günün kutlu olsun:))

Heyyoo:)