1 Şubat 2009 Pazar

80'lerrr :)



Bugun çok yakın arkadaşımın doğum günüsüydü.. Taksimde çok fazla kastırmadan sessiz sedasız birkaç arkadaşımızla beraber kutladık cancaazımın doğum gününü.. Sohbet muhabbet güzel sonra "curly" fotoğraf mevzusu açtı sonra beni söledi "bu manyak napmış biliyomusunuz huahha ilk okuldan bu zamanda kadar olan fotolarını bir fotoğrafta birleştirmiş" hehehheheh çok komik dimi "curly"cim yaşlandık işte kızım :( sende yap öle bi araştırma bak bakayım önceki haline ve sonraki haline görecem ozman bende seni çoktük kızım çöktüüüükk yaşlandık daha siftah yapmadan a.q :(

Sonra yine herzamanki gibi eskiler gittim şööyle 80 lere doğruu :) Bu sefer fazla hüzünlenmedim aksine güldüm hatırladıklarıma ...




Bikere kıyafetler çok fenaydı ya nihuahhaha :) .. Bol şalvar tipi pantolonlar çok modaydı beli nerdeyse boğazına kadar gelen yüksek belli pantolonlar hahha ay bide giyilen kazakları o pantolaonların içine koyarlardı ve salına salına gezerledi :P bunları ben yapamadım tabi ozaman küçüktüm ama abilerim ve akrabalarım ablalarımı görürdüm..




Saçlar nasıldı peki "dolma" :) her saç kesiminde o "dolma" mutlaka yapılırdı hihih (itiraf ediyorum onu bende çok yaptım :P) Yada perma yapardı millet saçlarını :) bide o saçı yanlardan ölee çekerek bağlarlardıkii anasını satim gözleri çekik olacak diye .. Eee ozamanlar "SERPİL ÇAKMAKLI" vardı tabi herkes onun gibi yapardı saçlarını. yada aslan kafası hahahahhah:)




Ay bide afromuzu unutmamak lazım tabii "BANU ALKAN" ama anacıım gacı ozamanları harbi betonmuş yani kitap gibi karı çevir çevir oku :P Gerçi allaan salağa hala öyle olduğunu idda ediyo ama neysee :)




Ayyy bide telefon kulubeleri vardı (Gerçi hala var ama ) ama bu başka sadece jetonla :) o zamanlar "Alamanya" ya gidenler çok olmuştu herksein evinde telefon yok tabi millet kulubelerin önünde sıra tutardı heey gidim heeyy :) Bide bir kaç jeton alınırdı çünkü anında biterdi süre ama benim cin fikirli halkım bunun içinde bir icar bulmuştu elbet :)

"Yoğurt"tan sonraki en büyük icat "İpli Jeton"u buldular .. tabi :)

İpi Jetonun en üstüne takılıyolardı allah ne verdiye konusuolardı :)

Ay bide pembe diziler vardı yaaa ..




"Hayat Ağacı" ayyy ben oradaki kayyyylaa bayılıodum üçgen vicutlu edeleli irkek :) Ağzımın kenarları akarak izliyodum onu ee tabi erkeklerde oradaki kaylımın sefkülüsü olan "sam"e hastalardı ama o gacıda betondu yanee :) Ayy bide "durin" vardı hani zenci kadın kıçıma kaş göz çizsem daha güzel olurdu denen cinsten biriydi , yada gece rüyamda görsem 2 gün uyku uyuymam gibi ama o dizideki en yağuşuklu olan "edım"ona aşık olmuştu ayy ben kafayı yemiştim sıfatını sıçım edım bu karıyla nasıl yatılır diodum içimden bööğğğgg :)

Bide "Yalan Rüzgarı" vardı anasını satım dibi gelmeyen bir türlü bitmek bilmeyen bi diziydi oda ya..

Ozamanlar "Taverna" müziği meşhurdu dimi hihihi :) Cengiz Kurtoğlu,Nejat Alp, Arif Susam ..

Bide annelerimizin meşhur "Gün" leri olurdu ziraa ben hepsine katılmak zorunda kalıyordum o dönemlerde çünki ilkokula falan gidiyodum..
Alaaam hepsi kokoş kokoş giyinir birbirlerine hava atarlardı pasta börek nevarsa siler süpürürler ve hepsi bittikten sonra oynamaya başlardı allam yaa hala dün gibi hatırlıyorum..
Tabi ozaman teyp kasetleri meşhurdu "mezdeke" kasetleri yok satıyodu ..




Hemen bir tane mezdeke kasetleri koyulup " vil esvayalili murraaaaaaaaaaaaa ye alil yelil lililililili"


allllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh herkes kıçına bişiy bağlayıp ben daha iyi oynuyorum diye ortalığa dökülürdü hatta abartıp masaların üstüne çıkıp dağıtırlardı :):):)




E tabi öbür tafarta çocuuklar camdanmı sarkmış, altınamı işemiş hiiiiiiiç umurlarında değildi valla :)


Ayy valla keyfim yerine geldi şunları yazarken bile aslında okadar çok şey varki aklıma gelen ama yazmakla bitmez galiba .. Yüzünüzü gülümsetim umarım ...

13 yorum:

Curly dedi ki...

Ulannn mavi ay ı unutmuşsun bee parlament sinema kulubu gurula sunar :))) iple çekiyodum onun başlamsını offf bide en fanatik olduğum dizi evimiz holivudta off ne bebeeler vardı onda da bee...
kardeşimle az kavga etmedik o dizi yüzünden...Ben çizgi film izlicem hayır ben dizi izlicem diye :)
keşke buraya bizim 80 ler gecesindeki fotoları koysaydın benim serpil çakmaklı seninde madonna olduğun fotolar... Hhahahhahah :))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

e herhalde ona bakarsan daha neler varda anamda yaz yaz bitmez ki :)
istersen senin resmini koyayım curly cim :P

Curly dedi ki...

Yok almaiim ben bebeem :D zire serpil çakmaklı halimi hiç sevmedim :)))

rain and me dedi ki...

:)ay evet yaa kıro gibi dolanıyoduk ortalıkta..
valla ben serpil çakmaklının yandan yemişi gibiydm itiraf ediyorum. en sevdğim kombinasyonum pembe kadife bi mini eteğim vardı onun üstüne bana 5 beden büyük gelen daha bi pembe kazak aayyyyy daha bitmedi saçlarıma tabiki dolma yapılmış ve tabi üstüne sımsıkı bağlanıp omuzlarıma bırakılmış ve en en vahimi bacaklarımda siyah çorap ayyyyyyyyyy neydi o beeee :) ama çocuktum ben yaaa

rain and me dedi ki...

bu arada ben mezdekeyle oynamayı hala çok sevyorum :)
ya el yelil lili hobaaaa :)
aaa bak bebişim mavi aydan başka bişeyi daha unutmuşsun ama ne olduğunu söylemicem ip ucu vericem.
çin çin :) :)
hahahahaha

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hehehe hatırlamazmıyım yav ben bizimkilrden gizlice açar izlerdim karıların memelerini hahahha :P

rain and me dedi ki...

bizde :) bak şimdi aklıma siminyanın yazısı geldi biz hep teyzemşn kızıylan seyrederdik hemde ne merakla :) aman allahım şaşkınla lan karılar nasıl açıyo memelerini falan diye yorumda yapardık.
kıs eskiden meme görcez diye uykusuz kalırdık ya şimdi heryerde meme var anasını satim :)
şu an içinden ne geçirdiğini biliyorum benimkilerde hep ortada :) napim kızım aaaa :)napsam bir yol bulup fırlıyolar

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hehehe benimkilerde sivilce gibi anasını satım :P bende açmak istiom ama açarsam hepsi çıkacak ortaya ahahhahah :)

rain and me dedi ki...

kıs hepden sapık sancaklar bizi ama boşverrrr ne sanarlarsa sansınlar daha neleri var :)
senin sivilceleri açmana gerek yok bebeğim sendeki lopez usulü kalça herşeye bedel :)

rain and me dedi ki...

jennifer lopez seni görse ortadan yarılırdı benden sağa sülemesi :)
hey seksy ladyim :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

*pantolonu gösteren ütü
kadını gösteren g.tü

*yemeğin salçalısı kadının kalçalısı

örnekler çoğaltılabilir :P

Hayalbemol dedi ki...

O annelerin gününden ben ne çektim ya. Okuldan eve geldiğimde, içeride bir demek kadın sürüsü. Leş gibi de sigara dumanı sarmış etrafı. Arka taraftan görünmeden kaçıyım derdim ama içeriden ciyaklayarak çağırırlardı beni. Aman Allah’ım, bilmem kaç kez el öpmek zorunda kalırdım. Bitsin artık bu seremoni diye dua ederdim. Gelenlerin çocukları da dalardı odama, her bir yeri karıştırırlar, ben de çaktırmadan itekleyerek çıkardım odamdan. Ya da gitmeden odamı kitler, mahremiyete kimseyi sokmazdım. Jetonlu kulübelerde aptal makine hesabı ise, bir jeton ver bana diye kaç kere kafasına vururlardı o makinenin de, dayanamayıp birkaç jeton atardı kutusuna. Sonra da küsüp bozulurdu makine. Her birinden bir yaşanmışlık var, sen irdeledikçe ben de didikledim şimdi. Allah iyiliğini versin emi…

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

valla irdele benim hoşuma gider aklıma gelmeyen şeyler çıkar güleriz işte fenamı :)