17 Şubat 2009 Salı

İşçiyiz, Haklıyız,Kazanacağız!!!!!!



En sonunda bizimkiler isyan etti….
Yaklaşık 4 aydan beri paramızı alamıyoruz arkadaşlar ! Aldığımızda da bölük pörçük oda hiçbir yaraya mellhem olmuyor maalesef L Bu aslında daha önce yapılması gereken bir tepkiydi ama insanlar tek bir topluluk olamıyo maalesef.. Yani son anda yan çizenler olduğu için hep vazgeçmek zorunda kalınmıştı.. Ama bugun artık herkesin canı burnunda olduğu için ve herkes icralık olduğu için kim gelirse gelsin biz iş yapmıyoruz dediler ve iç kafertaryada eyleme başladılar .. Tüm bölümler olmasada yarısından fazlası arkadaşlarını yalnız bırakmadı biz ofis personeli olarakta onların yanındaydık… Aslında bunuda yapmayacaklardı belki ama diğer tesisimizde ki 40 kişi bizden önce davranmışlar sabahtan işi bırakmışlar ve “bize yöneticimiz bile gelmesin bize sadece para getirecek biri gelsin yoksa biz para gelene kadar çalışmayacağız” demişler.. Valla helal olsun!!!!
Benim çalıştığım tesiste 300 kişi var ve 300 kişinin yapamadığını 40 kişi yapmış .. E hal böyle olunca artık bizimkilerde sanırım utandılar ve artık bizimde bişiyler yapmamız gerektiğini düşündüler sanırım ve sabah 10:20 de işi bıraktık…

Neyse anacım millet iç kafeteryada beklemeye başladı …

Sonra bir yönetici geldi ve gözleri kan çanağı olmuş ve ne diyeceğini bilmez haldeydi… Aslında onlarında bizden bir farkı yoktu ama sonuçta yönetici olarak bizi tatmin etmesi gerekiyordu…

“ Arkadaşlar buraya neden toplandığınızı tahmin ediyorum , ama herkes hep bir ağızdan konuşursa iş içinden çıkılmaz bir hal alacak.. Sizin psikolojinizi tahmin edebiliyorum ama siz sadece kendi derdinzle uğraşırken ben kendi derdimi unuttum dışarıda beni yakalayan herkes dert yanıyor..
Evime icra geldi! – Elektriğim kesildi! – Karım hastane param yok hastaneden çıkaramıyorum! –
Bide benim psikolojimi düşünün ltf falan dedi

Neyse biraz ortam gerildi tabi bu konuşmalar olurken sonunda “Tesis Müdürü” geldi… Her zamanki gibi başladı işte arkadaşlar neden toplandık buraya herkes bir şey için geldi buraya biliyorum ama gerçekten size boş - kuru laflar söyleyip sizi heveslendirmek istemiyorum ama tüm dünyada olana bir para aktarımı sıkıntısı var bizdede bu sorunu yaşıyoruz bende sizin gibi mağdur durumdayım …( Bir sürü bağlamaya yağlama, siz aslansınız sizi kesseler acımaz kıvamında yağlamalar başladı) Ama bunların üstesinden hepbirlikte gelmek zorundayız şimdi soruyorum eğer çalışmak istiyorsanız şimdi herkes işinin başında tekrar dönsün eğerki çalışmıyacaksanızda hemen kararınızı vermenizi istiyorum dedi..

E tabi insanlar bunu göze alamadıkları için herkes tekrar işinin başına geçmek zorunda kaldı …

Yani gör götüm yolları iç soğuk suları oldu …

Valla hakkımızda hayırlısı nediyim ya.. Yani sonuç olarak ağzımıza bir parmak bal çaldılar ama

Yine para yok – para yok!!!!

İş arıyorum leynn!!

7 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

:((çok üzüldüm.
ülkenin durumu çok kötüye gidiyor.HAMDOLSUN(!)

Curly dedi ki...

bende iş arıyorum annem ne iş olsa yaparım :) yeterki maaşımı zamnında alayım...

Adsız dedi ki...

İşsiz olmak mı zor, işi olup da maaşını alamamak mı? Karıştırdım ben şimdi.

Hayalbemol dedi ki...

Kelebeğin Ömrü, aslında orada yapılması gereken şey, toplu halde karar vermekti. Eğer eyleme geçilmişse ve iteklemelerden korkuluyorsa, hiç başlamamak daha iyi olurdu. Çünkü korkutularak yaklaşımdan kaçanlar nedeniyle, karşı tarafa bir koz verilmiştir. Bundan sonra işler düzelse de, koz her zaman kullanılabilir. Şu bir gerçek ki, para sıkıntısı olayını gerçekten ben de anlıyorum. Piyasada çalışan arkadaşlarım değil de, işyeri sahibi arkadaşlarımın gerçekten cebine bir şey girmediğine canlı şahit oldum. Aslında bu biraz dışarıya bağlılığımızdan kaynaklanıyor. Ülkemizin gidişatında olağan dışı bir şey yok, dışarıya bağımlılığımız yedi bitirdi bizi. Bence hiç iş arama, para alamasan da, uğraşacak bir meşguliyetin var. Bazıları onu bile bulmadığı için çılgına dönmek üzere.

rain and me dedi ki...

kızzz lan sizin yüzünüzden imanımım gevredi beeeeeeeeeeeeeeeee gece 12ye kadar :) şaka bir yana arkadaşım her ne kadar benim işimi zorlaştırsada sizin tesisinizle gurur duyuyorum bu kadar birlik olan başka bir tesis yok inan ki..
ama bundan sonra çağrılmadığım bir eylem, isyan, kavga, dövüş planı dahi yapılırsaaaaaa uçan tekme atarım size heeee :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız için valla herkes için hayırlısı artık ne diyelim ama şöle bi gelişme oldu arkadaşlar kasım ve aralık paraları yatmaya başladı :D

Bu arada raind and me 1. sinde sende bizleydin 2. sinde olmadı kısmet artık 3.süne :D

Huzunbazz dedi ki...

Ekonomik kriz warmış.. Pehh yerse yurdum insani.. Ekonomik kriz deil bariz ekonomik keriz yerine koyuluyor calışanlar.. bu kriz nedense hep işci sınıfına wuruyor daha görmedim zenginlerin ceplerinin boşaldıgını nedense her kriz de dahada doluyor aksine..

PEHH BARİZ EKONOMİK KERİZİZ YURDUM İNSANI