25 Şubat 2009 Çarşamba

Depresyondayım....



Ya noluyo??? Tamam bu aralar boşluyo olabilirim bloğumu ama hakaten bişi yazmak gelmiyo içimden her şey okadar salak saçmaki? Ne yazıyım diye düşünüyorum ama saçmalamaktansa yazmamak daha iyti diye düşünüyorum… Bloğuma her baktığımda beni izleyenlerin sayıları artınca acayip mutlu oluyordum.. demekki okunuyorum ve hoşa gidiyorum.. Hele yorum yaptığınız zaman acayip keyif alıyorum… Ama şu boşladığım zamanlarda ulan kaç kişi terk etmiş beni L … Sayfamda eksilmeler noluyo looowww???
Yazacam ama hakaten bomboş salak bi hayatım var şu aralar , oyuzden elimi kaldırıp bile yazasım gelmiyo okadar diyim size yani..

Yazmak hoşuma gidiyo bide engüzeli her şeyi yazabiliyosun ya o güzel nasılsa seni kimse tanımıyo nevar neyok insan içini döküyo , yabancıya derdini anlatmak daha kolaydır ya…

Amaaan neyse yavvv tıkhandım :D

Kozamın içinde tıkılıp kaldım bu aralar bi kozamı yırtarsam gelecem … :)

9 yorum:

yesari dedi ki...

ilahiii sennn:))))
http://tambirblog.blogspot.com/2009/02/bloggerda-izleyici-saynz-m-dusuyor.html

kimse seni terketmiyooorr;)

hem bence herkes seninle aynı durumda şu sıralarrr .... kimse hergün yazmamız gerektiğini söylemiyorrr...bu dönem geçecek...var birşeyler ama du bakalım çıkar yakında sebebi...kesin yine gezegenlerle ilgili bir durum var:P

Ful yaprakları dedi ki...

tatlım,
panik yapma!
hepimiz aynı dertten muzdaribiz son günlerde:)
okuyucu sayımız düştü, sebebi de anonim okuyucuların izleyici olarak görünmemesiymiş bir de teknik sornlar var birini eklemek istediğimizde hata verio vs:)
senle ilgisi yok, depresyonunu depreştirme!
sevgiler;)

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

bu sıralar herkesler aynı ruh halinde...
biraz ara ver yine toplarsın...
inan seni seven kimse terketmez bloğunu.. bizde 1 ay ara vermiştik ama döndüğümüzde herkes yerli yerindeydi...

Curly dedi ki...

Bebeem kimsenin seni izlemekten vaz geçtiği yok :)) O teknik bir şey benimde bir anda 20 izleyicim hoop diye uçtu sonra araştırdım megersem onlar anonim kullanıcılarmış o yüzden bu izleme şeysinde çıkmıyorlarmış ama izliyolar...Böyle bişeyler işte takma kafaya :))))

bi dost dedi ki...

:) okuyucu dediğin sadık olur :P ama hayatında bişe olmasa da çocukluğunu filan deşeleip döktürebilirsin, çünkü ben de ot gibi yaşadığım halde günde 3 post atasım geliyo :D

Hayalbemol dedi ki...

Bence sen kozanı yırtmışsın ama bu aralar kanatların ıslanmış, o yüzden uçamıyorsundur :)
Ne kadar buna ben dahil olmasam da isim vermeden yazmanın keyfi bir başkadır. İçini dökmek için kimler ne paralar döküyor şu bön bön bakan psikologlara. Bence bu çok daha iyi bir terapi. Kızım kimse seni terketmiyor, sevenler ayrılmaz merak etme :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

oyyy ben sizin hepinizi yerim hemde tek seferde..
Oyyy kubbaan olim :)
yav öle kaygım yokta nebilim insan yinede noluyo lan dio ...
Seviom hepinizi..
Gidişim suskun oldu ama dönüşüm muhteşem olacak hihi :P

Hayalbemol dedi ki...

Öyle narinsin ki,
Her düşündüğümde incelebiliyorum.
Sözlerin dağları taşları yarıp geçiyor
Ama öyle ürkeksin ki,
Her düşündüğümde titreyebiliyorum.
Öyle sevgi dolusun ki,
Duyguların bardakları taşırdıkça daha bir susuyorum.
Kimi zaman ahlakını satmışsın dünyanın
Kimi zaman kanatlarına çiğ düşmüş çiçeğinde mahsur kalmışsın.
Ve biz senin kelimelerinde gezerken,
Çiçekleri toplayarak zarar vermemiş,
Sadece seyretmişiz güzelliğini

Sevgili kelebeğin ömrü, neye benzediğimiz, kim olduğumuz önemli değil. Arada bir kişilere ve nesnelere özel bir şeyler karalarım. Bu da senin bloguna özel olsun. Orijinaldir, başka yerde yoktur ha bilesin :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hayalimbemolüm çok incesin canım benim çok teşekkür ederim sana :)