22 Şubat 2009 Pazar

Öyle bir geçer zamanki...









Bu gün hiç dışarı çıkmadım sigara almaya bile... Bütün gün miskinlik yaptım,uyudum uyandım ,güya rejim yapmaya çalışıyorum 1 haftadır 1 kilo eksilmeme sinir olarak ve hafta sonu sapancada gittiğimiz otelde gördüğüm yemeklerden sonra rejimimi bozup bir sürü yemek yedim, annemle karşıklıklı türk kahvesi içtik... Sonra msn de eski hocam edeleli insanla konustum biraz ,ona iyice hantallaştığımı bişiler yapmak istiyorum senin elin uzundur yap güzelliğini dedim :D oda saolsun hemen aradı beni baya konustuk edeleli insanla, belki bana bir hocalık ayarlayabilir halk oyunlar ile ilgili zaten bir dersin kalmıştı hocalık belgesi için belki onuda ayarlayabilirmiş sevindim valla :)

Rain and me geldi sonra onada bir türk kahvesinden sonra fallara başladık :D
Ben hiç becerememe rağmen bişiler salladım ona saolsun oda bana biri çıkacakmış karşıma :D hala bekliyorum çıkacak inşallahhh....
Neyse onu yolculadıktan sonra güzel bir banyo keyfi yaptım...

(Bu arada nası dingin yazıyorum hiç küfür etmedim farkındamısınız :D yazarken farkettim noluyo lan bana )

Banyodan sonra sandık karıştırmak geldi içimden .. Köşelere sakladığım fotoğraflarıma...
ilk açtığım resimde dans ediyorum,saçlarım uzun :(
Hepsine baktım ve tüm resimlerdeki anılarımı tazeledim...
İlk açtığım fotoyu çok iyi hatırlıyorum festival için prova yapıyoduk ve eski sevgilim yeni askerden gelmişti ilk defa bizi izleyecekti kendimi gösterecektim yıllardan sonra ona nası mutlu bir ifade var suratımda...
Sonra diğeri ,diğeri ve diğerleri...
Eski sevgililerim,ama hep başkalarıyla..

Size bişi itiraf edeyimmi??

Benim hiç bir sevgilimle çektirdiğim fotoğrafım yok biliyomusunuz? ne kötü dimi?
Var resimler var ama yanyana değil ! o anki beraberliğin hiç fotoğrafı yok :( Hep arkadaş ortamında hep ayrı ...
hep onları farkettim, amaaann neyse iyikide yokmuş şimdi bakarken daha çok üzülürdüm belkide dimi :D
Her sayfayı çevirdiğimde başka bir anı .. Çok sevdiğim ve şuanda görüşmediğim dostumun fotoğraflarını gördüm ve üzüldüm.. Acımı ,sevincimi,aşkımı,darlığımı,parasızlığımı herşeyimi paylaştığım arkadaşımdı... Politik sebeplerden sonra ayrı düştük (!) paylaştığmız o güzel anların sadece fotoğrafları kalmış...

Tiyatro zamanları..... ahh ne güzel yıllar ve zamanlardı ya.... Kostümler,makyajlar,replikler,çatlayana kadar gülümsemeler,aşklar, ayrılıklar...

Ahhh ahhhhhhh fazla bişi yazamıcam yoksa ağlamaya başlayabilirim, bide kaybettiğim insanların fotolarındanda başlarsam bloğuma yoğun gözyaşından dolayı ulaşamıyacaksınız :(


Bu fotoğrafı icat edenden allah razı olsun ne güzel bişi icat etmiş ya...

Sizde arada bir bunu yapın lütfen... İnsana iyi geliyo
Özlediklerinizi , hatalarınızı , sevinçlerinizi , ayrılıklarınızı , söyleyemediklerinizi , mutluluklarınızı , mutsuzluklarınızı , kaybettiklerinizi herşeyinizi orada bulabilirsiniz.....

4 yorum:

Curly dedi ki...

Nasıl yok hiç bi sevgilinle foton ben birtanesiyle biliyorum :) taa fransalarda yaşanmış bir aşk hemde...
Costarikalı damat adayımızla :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

oyyyy ben onu yerim yaaa :) ne bilim o bi başka ya onu nasıl isimlendireyim nasıl sıfatlandırayım bilmiyorum.. O benim hayatıma giren beni üzen hayvanlarla aynı yere koymadım belki o yüzden

rain and me dedi ki...

bunu bazen bende yaparım.. ama evde kimse yokken ben ağlarken biraz böğürerek ağlarım da :)o sebepten.
hep eskiden daha güzelmişim gibi gelir ama şimdi güzel değilim sanki.
ne tuhaf sen söyleyince fark ettim benimde hçbir sevgilimle fotoğrafım yok şöyle yan yana yanak yanağa.. çünkü benim hayatımın 5 yılını dolduran adam hanayla yaşadıklarım hep gizliydi hep saklanmalıydı kimse bilmemeliydi ortaya kanıt bırakılmamalıydı :)hıyarımla ne zaman başladı nezaman bitti bende anlamadım zaten :)diğerleri aklıma gelmiyo biliyomusun sanki hayatıma yalnız bu ikisi girmiş.. ne garip

gribulut dedi ki...

foto olayı güzel. ama acıda oluyor bazen. hatırlamak istemediğin şeyleri hatırlıyoruz ;)