22 Mart 2009 Pazar

Dişim :(


Dişim ağrıyo :(
Bir kaç gündür bunun bir diş ağrısı değilide farklı bişi olduğunu zannediyordum, şöyleki gece dişlerimi sıktığımı düşünüp oyüzden ağrıdığını hissediyordum ama öle değil galiba harbi harbi dişim ağrıyomuş bunu bugun farkettim zira şuanda zonkum zonkum zonkluyo
:(
Ama diğeride olur bende farketmeden dişlerimi sıkıyorum bazı zamanlar, neden bilmiyorum sıkıldığım ve bunaldım zamanlar oluyo sanırım refleks herhalde ama bunu farkedemiyorum :(
Umarım geçer bu işkence 1 saate kadar yaa :(
Bugün danstaydım yine güzel ve zevkli bi çalışma oldu :) Uzun zaman gitmeyince bazı figürleri unutmuşum tabi ama iyi toparladım yinede aferim bana bee :) O yorgunluktan sonra
akşamda extraya gittim ,çift sahne zannediyodum ama değilmiş anasını satim :( uzun zamandan beri çalıştığım işyerimden para alamadığım için buradaki çift sahne beni baya sevindirmişti aslında çift sahne demek çift para demek ama olmadı , şans işte tek sahneymiş bööğğnnggg :(
Yarın büyük gün blogdaşlarım yarışma var :)
(ayy nası konudan konuya geçiyorum dimi e napıyım gecenim bi yarısı diş ağrısı çekiyorum , o yetmiyomuş gibi bu ağrıyla bişiler yazmaya çalışıyorum idare edin be papatlarım )
Bi hesap kapatma durumum var biliyosunuz onu yapacam inşallah yarın.. Biliyorum kızıyosunuz ama yapmam lazım yüreğimdeki hırsı bastırmam lazım..
yarın Kadiköy yollarında olucam ... Hem yarışmayı seyredicem hemde hesap dürücem yada dürmeye çalışıcam en azından yapmaya çalışıcam , öff yaaa ama ben yufka yürekliyim bir sürü şey sölicem derim sonrada kıyamam bi bok yapamadan geri gelirim , off ya umarım öle yapmam
Neyse anacım olaylardan sizi haberdar edicem :)

6 yorum:

gribulut dedi ki...

diş kötü zaten gündüz ağrızam hiç bu meret. bide gazan mübarek olsun. :D

beyaz mendil dedi ki...

HAKİKATEN DİŞ AĞRISI HİÇ BİR AĞRIYA BENZEMEZ.GEÇMİŞ OLSUN.
DİŞLERİNİ SIKMANI ENGELLEMEK İÇİN DİŞ PLAĞI KULLANABİLİRSİN.SEVGİLER

bi dost dedi ki...

hakkında hayırlısı olsun, drüm olayıyla alakalı:)

yarışmanda da başarılar dilerim:)

ayrıca geçmiş olsn.. diş ağrısı feci bişey çok çektim bilirimmm... aklında blunsun, yasin suresinin son 2 ayeti diş ağrısını geçirirmiş. okumakta fayda var.

Hayalbemol dedi ki...

Çürükse eğer, bekletmeye gelmez. En yakın zamanda tadaviye git. Eğer dişlerini sıkıyorsan, gece plağı diye birşey vardır. Gece takarsın ağzına, dişlerinin birbirini kasmasını engeller. Tabi onu da dişçi ağzına göre hazırlar.

Yesari dedi ki...

kuzuummm geçmiş olsun çokkkk...öptümmmm...nerdesin demişsin ama seeeen nerdesinnnnn???:=)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

kendi kendimi imha edicem yakında :D