27 Mart 2009 Cuma

MimCan "Aşk"


1 mimdir 2 mimdir 3 mimdir ....Uzar gider :D

Eveeet yine bir "mim" gününden hepinize "Merhaba" demek istiyorum..:D

Bugün beni mimleyem canım blogdaşım Hayalimbemolüm

Konusuda kısacası "Aşk" hayalimde erkek modeli yanii :)

Beyaz Atlı Prens te denebilir buna..


Ah hayalimbemolüm nasıl desem ne desem bilemedim :D
Şimdik herkesin rüyalarını süslediği, hayal ettiği bir “Beyaz Atlı Prens” profili vardır mutlaka, ama herkes bu kurduğu hayale sahip olamıyorum yada şanslı olamıyabiliyor?? Şunuda olsun bunuda olsun deriz ama "aşk" farklı bir şekilde çalabiliyor kapımızı…


Herkes karşı cinsin farklı durumlarından etkilenebilir ,bakışına,gülüşüne ,konuşmasına,gözlerine,gülüşüne,dansına,duruşuna,çirkinliğine ,yada hiçbirşeyine.. bi kalıba sığdırmak zor açıkcası...

Şimdi ben sıralamaya başlıcam ama inanınki aşık olursam bu saydığım maddeler gözümde bile olamayabiliyor malesef :(


Herkes gibi yüzüne bakılası "waşşhhh çocuğa bak be" denecek kadar yakışıklı birisi olsun isterim tabiki ama aşık olduğum insanlar hiç te böle birileri olmadı hiçbirzaman ...


Anlayışlı ve merhametli olması şart bidefa..
Yanında değerli olduğumu hissetmek isterim , suskun olmasın hep konuşsun ama boş konuşsun istemem, bana bişiler öğretsin isterim ondan hiç bilmediğim şeyler öğretmesini isterim, konuşurken gözlerime bakarak konuşsun isterim biraz arabesk olucak belki ama "gözler kalbin aynasıdır" derler ya aynen öyle işte o gözlerinde herşeyi görebilmeliyim, bana dokunmasını isterim ,uzak olmasını değil,küçük süprizler yapsın isterim...
Onuda isterim bunuda isterim bu böle uzar gider aslında,,,,


Ammaaaa ;


"Aşk" ın bir çok hali vardır aslında "yalın" hali "e" hali "de" hali "den" hali diymi canım benim..


Hele en güzeli en babası en derinden yaşanını "yalın" halidir bence...


Çünkü hiçbir şey beklemeden sevmek yada olmayacağını bilerek , hiçbirşey yaşamadan,sıcaklığını hissedemeden,dokunamadan ,öpemeden sevmek daha zordur be ve aşk işte böyle bişiydir bence...
"AŞK" tek kişiliktir!


Şimdiiiii kime paslıyım ben bu mimi ???
Bu aralar ağzı kulaklarında olan cancaazım curly , ve benim gibi bahtsız bedevi olan cancaazım rain and me, bide bide bıcırık sevimli kıs missipipi olsun
Bukadar yeter dimi :)
Haydi bakalım bekliyorumm..

6 yorum:

Yesari dedi ki...

aşkın en güzel hali "yalın" hali..çok sevdim kelebekim...inşallah aradığını bulursun...tahmininden de farklı şekilde sürpriz yapar sana belli mi olur:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

canımmmm güzel dileklerin herkes için olsun sonrada bana :)

Missipipi dedi ki...

meajı aldım en kısa zamanda yazıcim :D

Curly dedi ki...

Benidemi mimledin bebeem :) yapiiciimdir en kısa zamanda...

Hayalbemol dedi ki...

İlginçtir ki kadınlar; onu koruyan ve ondan daha bilgili erkeklerden hoşlanıyor. Doğal olarak kadının oyuncağı olmuş erkekler değer kaybediyor. Çok yakışıklı erkeklere bakmıyor olman, aradığın karşı cinsin ruhuna bakıyor olmandan kaynaklanıyor. Direk tipe yönelen biri olsaydın, aklında şeytanlık da olurdu. (adım kadar olmasa da eminim bu durumdan) Küçük sürprizleri anlarım, hatta yer yer oturup adam gibi sürpriz düşünürüm. Ama anlamadığım bir nokta var. Kadın, zor anlaşılan duygularını, ancak büyük kâşiflerin keşfedebileceğini bildiği halde, neden sır gibi saklar duygularını ve sonra “ne istediğimi anlamadın değil mi” diyerek tavır alır. Rahatsızlığını belli etse ne?
Bir de aptal kadınlar vardır söz meclisten dışarı.(varsa böyle durumlar her okuyan için, lütfen alınmasın) Bir tanesi vardı. Bir gün evimde mektuplar bulmuş. Bu mektuplar, başka birine aitti. Yani başka bir kadına. Aradan iki sene sonra ayrılırken bana “o çekmecedeki mektupları biliyordum, seni kaybetmek istemedim” diye söylenmişti. O mektuplar, bana uzanan platonik haykırışlardı. Sadece saygımdan saklıyordum. Ama o bunu söylemediğinden hiçbir zaman olayın gerçeğini öğrenemedi, kendini bir başkasıyla rakip olarak görerek yaşadı iki sene. Bence aptaldı ve öyle gitti.(sadece bundan değil yargılamam) Kadınlar böyle olmamalı. Erkeğimi kaybetmiyim diye “aman akşam eve gelsin de, nereye giderse gitsin” mantığını kavramamalı. Avrupalı olmak değil, bunlar önemli bu ülke için. Aptal olmamak yani. Gerçi yeni nesil, gerçekten saygı uyandırıyor bende, ne kadar bazıları uçuk olacağım diye salaklaşsa bile.
Aşk tek kişiliktir ve platoniktir, zaten ben de böyle düşünüyordum biliyorsun.
Sözlerin tam düşündüğüm gibi oldu.
Not: Yazmıcaktım ama ikinci kez gördüğüm için bilgi olsun diye belirtmek istiyorum. Link veriyorsun ya, hatalı veriyorsun. Örneğin benim için verdiğin link.
Hayalimbemolüm kelimesine verdiğin link şöyle
http://http//hayalbemol.blogspot.com/
Şimdi burada gördüğün çift http://’ler , senin linkteki direk çıkan bağlantı başlığını silmemenden kaynaklanıyor. Dikkat edersen, tıkladığın hiçbir link, doğru adrese götürmez seni. Doğrusu şöyledir biliyorsun
http://hayalbemol.blogspot.com/
İki mimde de aynı şeyi gördüm. Bilgin olsun diye uyarmak istedim.
İyi geceler.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Hayalbemol bu tarz şeylere pek dikkat etmiyorum açıkcası evet haklısın ama bişiler karalamaya çalışıyorum sadece hepsi bu

Uyarını dikkate alacağım
Teşekkürler...