11 Mart 2009 Çarşamba

MİMcan :)







Hayalimbemolüm mimlemiş beni ..



Biraz hava yapayım durun azcıkın :D



Daha öncesinde Curly beni mimlemişti en son okuduğunuz kitabın bilmem kaçıncı sayfasını yazın diye bende "kokoliji" kitabım bana çok ilginç geldiği için oradan bir test yazmıştım .. Şimdi hayalimbemolüm yine "kokoloji" den başka bir testle beni mimlemiş.. valla ne yalan söyliyim hoşuma gitti sayemde "kokoloji" prim yaptı :D



Neyse bu kadar hava yeter , şincik bende mimliyorum anacım












Hadi anacım benden gitti size şutluyorum :)






1- Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukarıdan atlayanları seyrediyosunuz. Aklınızdan neler geçiyor?



2- Sıranız geldi ve uçak 3000 metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?



3- Güvenli bir biçimde yere indiniz. Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve bir şeyler söylüyor. Eğitmen ne söylüyor?



4 yorum:

rain and me dedi ki...

1.atlamasam mı acaba ? yok yok bu heyecanı yaşamalıyım.
2.of kalbim çarpıyo, bu nasıl şey ya heeeeeyyyy özgürüm beeeen, uçuyoruuuuuuuuum huuuuuuuuuu.
3.iyi bir atlayıştı aferin.

anlamları ne oluyo peki kelebeğin ömrü.. yazacaksın dimi

Missipipi dedi ki...

yavyuuum ben bunu yaptımdı dier blogda tekrar yapmasam olurmuu
çok teşekkür eder öperim

Hayalbemol dedi ki...

Yesari duble oldu :) Sevgilerimi gönderiyorum saygılarımın yanında arkadaş olarak :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

rain and me : onu hayalimbemolüm yazacak sanırım :)

Missipipi : olsun canımıniçi sorun yok..

Hayalbemol : Yesariyi farkedemedim afedersin :( Sevgilerimi gönderiyorum özürlerimide yanında arkadaş olarak :)