29 Mart 2009 Pazar

Bahar geldi !!! HeYooo!!!!!!!!!

Ohhhh bahar geldi nası mutluyum nası mutluyum anlatamam size..


Aşkım güneşim gülen yüzünü göstermeye başladı ve bu beni feci mutlu kılıyo.. Oldum olası baharı ve yaz aylarını çok sevmişimdir.. Yağmurlu puslu kapalı havalardan hiç haz etmem ruhum daralır bunalırım , bölee güneş olsun tepemde hep güneşi göriyim isterim çünkü bana enerji veriyo gerçekten kendimi mutlu hissediyorum ...


İşte bugünde öyle bir gündü...


Uzun zamandır arkadaşlarımla görüşmüyordum bugun sabah kahvaltı yapalım dedik çokta iyi yaptık vallaa... Ki ben hafta sonları öldürseniz beni erken kalkmam uykuyu çok seven bir insan olarak ama bugun (hatta şuanda saat itibari ile dün oluyor yaz saatiiiii ) sabah 9 da kurulu saat gibi kalktım eşofmalarımı giydim yollara düştüm..


GALATA KONAK CAFE burayı şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar size muhteşem bir manzarası var bidefa, ömrüne ömür katar insanın :)Hele o güneş nası ısıtıyo insanın içini kıpır kıpırrrrrrrr

Her tarafta farklı bir manzarası var hımmm harika...

(İstanbul seviyorum senii her şeyine rağmen)

Güzel bir kahvaltı yaptık kızlarla...Uzun zamandır görüşemeyince konuşucak çok şey vardı,güzel tatlı sohbetler ettik dedikodu yaptık :D


Oradan aldığımız keyifle yürüyerek taksime çıktık fiks yaptığımız şey MANDA BATMAZ da bir türk kahvesi molası verdik, bakın burasının kahvesini tek geçerim benim gibi türk kahvesi tiryakisiyseniz şiddetle tavsiye ederim burayıda :D


Ayy bugun çok şey yaptım yaa uzun zamandan sonra kendimi feci özgür hissetim :)) Danstan sonra arkadaşıma film izlemeye gittim hihi :D


Hemdeeee "Dirty Dancing"


Şimdi "o ne yaa :S" diyebilirsiniz içinizden , filmi bilmeyenlerinizde olabilir ama ben bu filmi çok seviyorum zira oyuncuları arasında "Patrick Swayze" olunca daha bi çekici geliyo bana..Gerçi adamda artık o yakışıklılık falan kalmamış ayrı ama olsun yinede onu ve dansını tekrar izlemek beni çok keyiflendirdi açıkcası...


Sonra bir tanede arkadaşımın dibinin düşütüğü aktörü
görmem adına ısrarlarına rağmen bir film daha seyrettik
Buda "Dermot Mulroney" den başkası değildi.. Hakaten adam yakışıklı yaaaa. daha doğrusu yakışıklı değilde kelimenin tam anlamıyla "çekici".. Film hoştu ama "Dermot " daha hoştu diyebilirim :D İkimizde filmin sonunda ağzımızın kenarlarını silerek film saatini bitirdik..



Akşamda bir doğum günüsü için "TAKSİM SANAT" taydım.. Güzel ve keyifliydi fasıl grubunun bizim değilde daha çok diğer masaları yanında dolaşması dışında... Biliyorsunuzki Türk Sanat Müziğine bayılırım ve iyide sölerim (havamıda atayım ), ama keyfini alamadım sadece eğlenenleri izlemek ve müziği duymaya çalıştım , ama oda keyifliydi herşeye rağmen...


Şu dingin dönemlerimden kurtulmaya başlıyorum sanırım eski kelebek geri geliyo...

Her çiçeğe konarak :)



14 yorum:

gribulut dedi ki...

baharın geldiğine herkez seviniyor bende bendeee :)

rain and me dedi ki...

:) kelebeğim hoşgeldin :)
bu arada sana bir sır rainde yolda üzerindeki gri bulutları attı, yaşasın bahar yağmurları :)

yalnız harbidende taksim sanatta eğlenemedik ya yan masaları izlerken dibim düştü :)
mutlaka bişeyler yapalım mutlaka benim kurtlar pek kurtlandı dağıtmam lazımmmmmmmmmmmmmmm :)

91 dedi ki...

kış, kapalı havalar, soğuk ve gri güzeldir. bahar geldi diye yastayım ben, senin söylediklerine bak.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

91 gerçektenmi?? senin adına üzüldüm ozaman ne diyim :)

MAVİ UMUT dedi ki...

Hım.galata konak cafe..denicem.
Kış ve kapalı benide bunaltır helede doğa aşığı biri olarak, ohh çok şükür yine yaz..birde yüreklerle gönüllerde, hayatta yaz olsa herkes için..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Diymi yaa :) ama olsun bak yavaş yavaş hepsi olacak inşallah :)

Yesari dedi ki...

kelebek açan çiçekleri görünce çoşmuuuşşşş anlaşılaannn:))
ne güzel böyle keyifli yazılarını görmek canımmmm:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

saol yesarim bundan sonra böle olacakkk inşallah :D

Hayalbemol dedi ki...

Aynı yerlerde turlamışız kelebek, ben de geçtim Galata’nın semalarından.

Curly dedi ki...

Geziliyo bakıyorum bu aralar bensiz :(( gerçi istesemde gelemezdim uff ulan ne ondan geçiliyo ne sizden beeee :))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Hayalimbemolüm ; çok seviyorum oraları ben,karşılaşsaydık keşkem :)

Curly ; e sende sevgilinle gezersin artık bize ne hacet

91 dedi ki...

böyle bünyeye ne desem az. tüm kış doğalgaz yahut elektrik kullanmadım ısınmak için, bi sweatshirt falan yetti genelde. nisan geldi güneş açtı dedik, donuyorum. içim titriyor resmen. sıcak olmasın bu yaz bari o kadar da. n'olor yahu :(

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ahh yazık kıyamam soğuk senin içine işlemiş yaz gelsinde iliklerin ısın be sende :)

91 dedi ki...

sıcak zor iş. ama şu anda o kadar sarroşum ki, sıcak bile olsa koymaz :D kahvaltıda bira içilir mi a öküz deme, darılırım :)