16 Mart 2009 Pazartesi

YALANCI HERİF!!!


Dun akşama kadar herşey iyiydi aslında , bütün gün evde miskinlik yaptım bizimkiler yemek hazırladım ev kızlığı yaptım yani:)
Daha önceki yazılarımda birisinden bahsetmiştim size 1 hafta aşk mesajları yazıp , 1 haftanın sonunda da hiçbir açıklama yapmadan defolup giden birinden bahsetmiştim !
Allahın belası aşşağlık insan!
Dun akşam ortak arkadaşlarımızdan biri ile msn den yazışıyoduk onu sordu bana konusuyormusun arıyormu sen dedi? Bende tabiî ki aramıyo ve konuşmuyoruz dedim. Sorıyım istermisin dedi ?? Bende o gerizalı ne benim telefonlarıma nede msj larımın hiçbirine cevap veremedi e bide sen sor bakalım sana ne dicek bakalım dedim..
Benim gerzek arkadaşımda bana yazacağı şeyleri sen git ona at!!
Ayyyyy ne salak ve aptalca bi durum dimi??
Bende arkadaşıma nası saydırıyorum bak bunu de şunu de ..Pat arkadaşımdan bir ileti “dur kızım ya sana yazacağım şeyi ona yazım” deli oldum deli!!
Ulan dedim senin yapacağın işin içine!
Neyse çok fazla bişiyde anlamıştır , boşver söle bilsin dedim..Oda konusmaya başlamış onunla yazıştığı şeyleri bana kopyalayıp atıyo ama okadar bölük pörçükkü birleştiremiyorum söylediği şeyleri??
Şunları yazmış ;
üzgünüm O'nla olan olayların ardından yaşadığım sıkıntılara...zaman aşımına uğramış şeylerle alakalı bi açıklama da yapmadım...ama O bunu hissediyordur ki...Kelebek olağanüstü bi kişilik benim için....öle de kalacak...ne diim..doğrusu bu imiş,O,benden ötelerine layık...her zaman..bunu aynen söle
ben açıkça söledim ki..hata benim...Kelebeği i çok seviyorum....
Bunun üzerine arkadaşım ara ve özür dile kelebeğimden demiş..Oda
Onu her zaman aramak istiyorum ama arayamıyorum demiş..
İşte bunlar timsah gözyaşları benim için!!
Allahın belası bunları bana söylemek bukadarmı zor bişiydi ???
Bununla benim çok eski bir arkadaşlığımız vardı , çok fazla sık görüşemesekte onu çok severdim onun insanlığına ve samimiyetine çok güvenirdim hep. Nezaman adı geçse yada onun için birisi kötü bişi sölese sustururdum onları,,
He ona aşık olduğumdan falan değil ona hiçbir zaman aşık olmadım beraber yaşadığımız 1 hafta boyunca bile.. Belki içinizden geçiriyor olabililirsin 1 haftada kim kime aşık olmuşki zaten ama ben 1 saat içinde bile birine aşık olabilirim buda ayrı..
1 hafta bana aşk msj ları yollayan beni ikna etmeye çalışan, sen ve ben “biz olabilirmiyiz” diyen bana “yüreğim” diyen bir insan neden 1 haftanın sonunda hiçbir açıklama yapmadan defolup gider ya biri bana bunu açıklasın!
Onu yinede anlamaya çalıştım onun açıklama yapmasını bekledim bu kadar çiğ biri olmadığını biliyordum çünkü.. Onu aradım ,ona msj yolladım ama hiçbirinden cvp alamadım ? Beklide kızdınız bana şuanda herif siktirolmuş gitmiş daha neyine arıyosun onu?Doğrusunuz aslında ama ozamanlarda bunlar aklına gelmiyo insanın sadece hırs bürüyo insanın gözünü illaki öğrenmem lazım ben tezcanlı birisiyim bide bişi olmuşsa yada olacaksa hemen olmalı hemen sonuçlanması lazım..Ama olamadı??
Bana en çok koyan ne biliyomusunuz bana tüm olanları O’nun yapması… Hiç tanımadığım biri bunu yapsa bu kadar koymazdı. Ama bunu bana yapan çok sevdiğim bir arkadaşımın olması güvendiğim birinin bunu yapmış olması..Ve ilişkiye başlarken bile bunları ona defalarca söylememe rağmen!!! Üzülmek ve seni kaybetmek istemem dememe rağmen..
Biliyorumki bu benden önce sancılı bir ilişki yaşadı ve kötü bir şekilde bitti..Ve can simidi olarak beni kullandı başka bir açıklamadı yok bunun!!
Çünkü bu hep böledir insanlar sevgililerinden ayrılır ve karşısına ilk çıkan kişiye sarılırılar ama bilemezleri onların kırılabilecelerini….
Buda şuanda arkadaşıma timsah gözyaşları döktü…Ondan tikniyorum! C.tesi kültür bakanlığı yarışması var ve biliyorumki o orada olacak ve o gun sabah erkenden kalkıp AKM ye gidicem onu bulucam 1 çift lafım olacak onun için
E söyleyeceğim şeyler okadar hafif olmayacağı için enstrumanını nasıl çalar bilmiyorum hemde yarışmada……

13 yorum:

Yesari dedi ki...

canımm kimse sana neden hala bununla uğraşıyorsun, neden unutmuyorsun diyemez...bu anlattığın olay o kadar çok insanın başına geliyor ki...kadının diyelim...bazen erkekler gerçek nedenleri söyleyemez...sen yer durursun kendini...nedennn nedeeennnn...çok anlamsız gelir sana...ama inan bana onların kendilerine göre o kadar basit ve senin için anlamsız nedenleri olabiliyor ki...bunun gibi örnekleri çok gördüm...ama gerçek cevabı yine sana söyleyemez...deneyimlediğim birşey bu...arkadaşın biraz akıllı davranıp cevabı öğrenebilir...çok basit bu...ben yapmıştım...altından o kadar basit ama karşıyı üzer diye söylenmeyen nedenler çıkıyor ki...senin durumunda böyle birşey olabilir diye düşünüyorumm...bunu duymak seni üzse bile en azından artık yoluna devam edebilmeni sağlayacak...ama bu cevabı öğrenemeyecek olsan bile arkana bakmaa...önüne çok daha güzel şeyler çıkacak çünkü...;)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Ozamanlar hakaten çok incitmişti beni çok üzmüştü ama unutmuştum.. Dün tekerrür edince ve bide bu sözleri duyunca açıkcası daha çok delirdim ve dökmek istedim içimi sadece..
Onu beklediğim falan yok..

rain and me dedi ki...

canım aslında çokda yanlış şeyler söylememiş hıyarzan ne diyebilirdiki ben bir boktan adamımmı diyecekti ? sen gerçekten onun yanında olağanüstü birisin, çok güzelsin alımlısın, şirinsin, halden anlarsın, kara gün dostusun, için dışın bir bir insan senin nezaman neye nasıl tepki vereceğinden emindir yani benim gözümde mükemmelsin.
hal böyle olunca kendini senin yanında boktan hissetmesi ve bir kılıf uydurup defolup gitmesinde doğal bişey yoktu be gülüm. bunu inanarak hatta emin olarak söylüyorum o senin altında ezildi. kılıf aradı bulamadı sonrada köşeye sıkıştı eveledi geveledi.
ama biliyorum canımm birgün sana hak ettiğin değeri verecek seni mutlu edecek en önemlisi seni hak edecek birisi gelecek karşına. ve sen çooook mutlu olacaksın.

bu arada söylemeden geçemeyeceğim sen o iki çift lafını söyledikten sonra enstrümanını doğru yerden çalamayacağı bir kesin :) artık neresiyle çalar bilemeyiz dimi :)

seni seviyorum kelebeğimmmmm

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Kargaya yavrusu şahin görünürmüş..
Saol canım benim..

Ama mutlu olucam bigun buna inanıyorum :)

nyts dedi ki...

Bu film bana tanıdık geldi.
Bende böyle bişi yaşadım ve 9,5 gün önce bitti.Konuşmak istediğimi söyledim.Tarih belirledik ve ben o tarihte oraya gitmedim.
Gerek yoktu yani.Adam olan seven zaten yanımda olurdu.
Ağzımdan cıkacak hiç bir sözü hak etmiyor o diye düşündüm.
Ve derin bir sessizliğe gömüldüm.
Bence umursama ve konuşmada.
İnan bana değmez.
Bazen insanın konuştuklarını sadece
boşluklar dinliyor.
İnan bana.ANLAMAZ BU ÖKÜZLER.
3. kez tecrübeylen sabittir.
4. DE YETER DEYİP BENDE SUSTUM
takmadım da.
yeni aşklara acığım çivi çiviyi sökerr:))
Konuştuklarını çok mu dert edecek sanıyorsun.
Umursamaz ol
İnan bana daha kıymetli görünürsün ve öle hissedersin.

al buda kelle merhem:)
bu arada ben hangi blogdayım yaa:)))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

kelebeğin ömründesin :)
Dikkatli ol fazla ömürlü değilim :)

Hayalbemol dedi ki...

Aşk her şey değildir derken, biraz bundan yola çıkmış olabilirim diyorum. Öncelikle, sen başkalarına layıksın kelimesi, genelde kadınların kullandığı bayatlamış bir ayrılık yalanıdır. Bazen aradığını bulmaz, bazen de başkasını bulur da sana varamaz gibi dönemeçlerin içinde dolanan kişi için tiryakilik, tehlikelidir. Tiryakisi olmuşsan aşkın veya dostluğun, kapanan kapıların ardında bekleme kelebeğim. Sen söylemedin mi yeri geldiğinde tamam hayalbemol susacağım diye, ne diye karıştırırsın gene msn’i. İçine girdikçe çamura batarsın kelebeğim, fazla kurcalamamak lazım olanları. Çok zor gelse de, ben her ilişkide gideni ilk olarak ciddi bir sorguya çekerim, “gittim ben” diyorsa, neden ayaklar altında paspas olayım ki kelebek. Düşün biraz! Kalemlerine kağıtlarına oyunlarına geri dön...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

yok hayalimbemolüm vallahi sustum..

Bişi demem artık.. ama hem ben demedimki arkadaşım dedi..

ben onu çok attım bebeğim ..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

çoktan dicektim ya :)
öle bi fırçalandınki ne dediğimi şaşırdım hayalimbemolüm :)

Hayalbemol dedi ki...

Ben anladım yorumunun gidişatından ömrümün kelebeği. Fırça ne haddimize, sevgi dolu öğüt niyetinedir bizim kelimelerimiz. :)

gribulut dedi ki...

vallahi ürktüm :)

Curly dedi ki...

Anaaa ulan ne zaman yazdın sen bu post u yorumlarda almış başını gitmiş...Bebeim ben daha yeni görüyorum ama olayların başından sonuna yanındaydım o yüzden hep dedğim gibi amasyanın bardağa biri olmazsa biri daha :)))

ruh bükücü dedi ki...

laaaaaaylaheeeee yarabbiiyaresurallahhh..yahu bu hikayenin başka bi versiyonu yokmuuuuuuuuuuu!!!!! ay bayılazzzaaaaaam yaaa!!
anacım oturup bişiler yazmaya karar verdiğim şu son üç gündür yorum okumaktan gece yarılarına kadar oturup bişicik yazamıyorum..hayatımın en enteresan gümlerini burada geçirir oldum..varlığından bu yana erkek ve kadın tepkileri hiçççmi değişmez be kardeşim ama hiççmii!!!
kelebeğin ömrüü kardeşim canım benim bi defa sen kendine bu ismi koymakla bitirimişsin kendini:) bi değiştir ve daha uzun ömürlü bi ad bul kuzum ya:) ikincisi eh tabiki bennimde milyon tane böyle tecrübem olduğunu söylememe gerek yok...yesari bilir sevgiliye son sözlerde susarak çığlık attığım dönemleri anlatmıştım...bildiğim tek bişi kaldı geriye ki bugüne kadar nasıl böyle davranmadım yanarım ona yanarım...''VARLIĞIMIN KIYMETİNİ BİLMEYENİ, YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM!!!''
BAK BU KADAR AMA BU KADAR BASİT!!
lütfen hayatınızda en azından birine bunu yapmayı başarın..emin olun çok işe yarıyor:)
yahu vallahi bee daha bu gece denedimmmm:)) meletiyorrrr!!!

birde bu hırs dediğin şey tamamen koskoca bir egodur kii vay vay vayy zor altetmek..kolay gelsin canım benim üzme o tatlı canını...daha çok yolun var enerjini biriktir güzel şeylere...ay neden susamıyorum ben amaaa nedennn yaaa ..bak halaaaa bak bakk....!!!