23 Mart 2009 Pazartesi

KELEBEK


Bi ara arkadaşlarımızla bunun geyiğini yapardık , böyle ağızdolusu HAYVANSAAIINN arkasında gayet kibar AMA KELEBEK derdik..
Aynen bende öyleyim şua anda hayvanım, kelebek melebek ama hayvanım işte!!Hatta gerizekalı,aptal,salak , bi boka yaramayan birinin tekiyim ben!!! ( Ama bidakka bu tabirleri yalnızca ben kendime kullanırım hele biriniz duyuyım valla kafa göz dalarım hepinize )
Bazen bunu yaparım kendime sizlerde yaparsınız herhalde dimi,kendi kendinize söversiniz , yani bitek salak ben değilim dimi yalnız değilim dimi??
Ya niye ben böyleyim?? Niye sölediğim şeyleri yapamıyorum? Yarışmaya gidecektim dimi ben dün? Gidemedim anasını satım! Arkadaşımla beraber gidecektim onun annesi rahatsızlanmış sabah msj atmış gelemicem diye , e ne diyim kıza hasta anneni bırak benimlemi gel diyim.. Yarışma 1:30 daydı.. Uyudum biraz ama kafamdada kuruyorum nasıl giderim diye tek başıma gitmek gelmedi içimden başka bir arkadaşımı aradım gelirmisin diye hastayım aslında çok gelmek istiyorum kendi iyi hissedersem seni ararım dedi, bekle bekle tık yok ! Sonra bir msj geldi vücudumu kaldıramıyorum diye.. Ya salak niye bekliyosun milleti seninle gelsin diye dimi aklına koyduysan git ..Ama yok çünkü sen salaksın!!!!
Düşündün kendi kendine yine AMAAAN BOŞVEEERRR!! dedin Yine kıyamadın , yine kendini değil karşındakini düşündün, aman üzülmesin aman yine kalp kıran ben olmıyım diye düşündün …
Kelebek sen böyle yapmaya devam et,, Senin ağzına s.çsınlar sen saol de …Ben böyle yaptığım sürece sustuğum ve hep başkalarını düşündüğüm sürece iflah olmam valla bak!
Ya aslında çingeneyimdirde de hee.. Yani haksızlığa gelemem , bana bişiy yanlış gelmisse kimse susturamaz beni konusurum, mesela işyerinde ;Millet konusur durur arkalarından yüzüne gelince bişi diyemez bende çingene konusurum hakkımı savunurum ama kesinlikle kalp kırmadan ,ama bu çingeneliğimi niye ikili ilişkilerimde yapamıyorum anlamıyorum. Onlar konusurlar ben tamam derim, bu böle olacak deler tamam derim, bi ayrılacakları zaman bi bok demezler bunlar ben onada tamam derim, salağım ya!!
Tüm ilişkilerimi gözden geçirdim, sevdiğimde oldu sevildiğimde.. İstediklerimde istemediklerimde..Ama bu isteklerimi onların kalbini kırmadan dile getirdim, onlar konusmadı ben konuştum , ısrarcı oldum kaybetmek istemediğimi söledim onlara.. haa tabiî ki kırıldılar üzüldüler ama ben vicdanen rahatım çünkü hepsine bir açıklama yaptım, kalp kırmadan ve halada görüşürüm hepsiyle çünkü onları üzmedim..Ama niye sevdiğim kişiler bunu bana yapmıyo ,hep böle bişiy sölemeden siktirolup giderler anlamıyorum!!!!!
“Ben eşşekten gülü esirgemiyorum, ama eşek yaradılışı gereği ottan hoşlanıyor” napıyım…
En son yaşadığım olay beni iyice zıvanadan çıkardı!!! Önceki yaşadıklarımda üst üste gelince gördüğünüz üzere patladım! Ne diyim ya ne diyim Daraladım, sıkıldım,bunaldım!!!!!! (Tıkhandım :D)

6 yorum:

leydielif dedi ki...

Maalesefki böyle durumlara düşüyoruz arada bir. Kendimiz için değilde sanki çevremizdeki insanlar yönetiyor hayatımızı. Biz ne kadar onlar için herşeyi yapsak da onlar yok işim var yok böyle yada hayır deyip çıkıyorlar işin içinden. Ne zaman hayır demeyi öğreneceğiz ne zaman sadece kendimizi düşündüğümüz bir anımız olacak bilemiyorum. Anlayacağın benimde kendime küfürler savurduğum çok zamanım olmuştur ama nafile böyle gelmişiz böyle gideceğiz maalesef...

yesari dedi ki...

ortak özelliklere bir yenisini ekliyorum kelebekim...sen de başkalarının hakkını çok iyi savunup , sevdiğin insanlara haksızlık edilmesine katlanamıyorsun ama söz konusu kendin olunca dut yemiş bülbüle dönüyorsunnn...sonradan dank ediyor kafana...şunu da söyleseydim bunu da söyleseydim...ama iş işten geçmiş oluyor...birşey yapabilecek gibi görünmüyorsun...kendini yeme...gitseydin de değişen birşey olmayacaktı...senin iklimin bu...gidip ona söyleyemeyecektin hiçbirini...kendin gibi kal...güzel olan bu...kendini üzme yeter ki...

gribulut dedi ki...

vala seni okuyunca birden bende tıkandım be :)

Hayalbemol dedi ki...

İsteksizleri isterik hale getireceğime, kendi kendime haz almanın yolunu ararım. Aman ha, öyle fantezileştirme kelimelerimi.
Doğru söylüyorsun, insan aklına bir şeyi koymuşsa, kimse önüne geçmemeli. Yolda ayak bağı olanlar, elenmeli. En azından yol bitene kadar.
Kişinin kendine eleştirel yaklaşımı, erdemli olduğunu gösterir. Üzülme ömrümün kelebeği.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Papatyalarım ;

Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, böle yazmak geldi içimden kendime höykürmek istedim
ohhhh rahatladım ama :)

91 dedi ki...

kendine sallanarak rahatlamak en kötü rahatlama yoludur, ama insanların geneli bunu kullanır. yapma bence.