25 Mart 2009 Çarşamba

MimCan :P "BEN"


Ayyy allahım bi başlığı yazamadım hee deminden beri silicem diye elim sürekli "enter"tuşuna gitti iyimii.. Ay ne beceriksizim ya :D

Neyse canım blogdaşım Yesari mimlemiş beni ilk "mim"ini yanıtlayamadım affetsin beni ama bu seferkini kıramadım :) Şuan her iki gözümü kürdan yardımıyla açık tutuyorum bak yesari kıymetini bil :P

Mim konusu kısaca şu "ben"

Yani papatyalarım kendinizi bana anlatacaksınız tamammı?

Bende hemen diğerlerine paslıyım kim olsun kim olsuunn?????

Ya bence kimseyi "mim" lemiyim ama kendini anlatmak isteyenleri büyük bi zevkle dinlerim yada okurum diyim :D


Ayy ben şöleyim böyleyim demeyide hiç sevmem hee , neyse dur bakalım


öhüüm öhhümm


"Ben "


* manyak gibi duygusalımdır ota boka ağlarım

*cevizli baklavaya ölürüm :D

*Fena inatımdır

*Uykuyu çok severim

*valla çoookta güzel sesim vardır ,ayrıca iyi dans ederim(hıh:))

*Feci fırlamayımdır

*Bi okadarda sinirliyimdir

*Güleçimdir ,hep gülerim şakacıyımdır, ama bi okadarda içten çökük durumdayımdır (Kimseye çaktırmam)

*Çabuk aşık olurum

*En korktuğum yanlış anlaşılmaktır ve hep yanlış anlaşılırım (:S)

*Eğer birisi yolda düşerse ona gülmekten yardım edemem, hatta kendim düşmüssem 40 saat kendime gülerim olduğum yerdede kalırım :D

*Gördüğüm yüzleri ve sesleri hiç unutmam

*Aşırı dikkatliyimdir,kulağım çok iyidir.

*İnsanların konuşmalarına çok dikkat ederim , yanlış kelimelerini yada şaşırdıkları yerleri onlara sölerim sinir ederim :D

*Reklamları izlemeye bayılırım

*Çok iyi taklit yaparım

*Temrin - tekerleme söylemeyi çok severim (Şemsi paşa pasajında sesi büzüşesiceler nihuhahah )

*Susam sokağını çok severim

*Türk filmi seyretmeyi bayılırım (şener şene ve kadir inanıra ölürüm )


Uzar gider... :D





9 yorum:

Amenhotep dedi ki...

zaafların fazlaymış bu hayatta yıpranmadan yaşaman zor gözüküyor :) bide bu çağda nerde kaldı yaw kelime doğrulama alle alle ?;)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

sen sus bidefa...
sen direkt suçlusun benim gözümde bana bişi deme ..;)

Amenhotep dedi ki...

ağzınla kuş tutsan nafile diyosun yani maça 10-0 yenik başladım :( olsun pes etmek yok O.o bak hala duruyo kelime doğrulama O.o UMENİ

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

anlamadım :(
bana kelime oyunu yapma :)

Amenhotep dedi ki...

''sen sus bidefa...
sen direkt suçlusun benim gözümde'' dedin ya buna ithafen dedim o kuş mevzusunu :) ayrıca sen pes edene kadar oyuna devam :P BRİCAS

Hayalbemol dedi ki...

hazır mimlenmişken, sakın kaçma :)
Mimsel hareketlerdeki tezine tıkla. Sen "söyleyin erkekler siz kimsiniz" derken iyiydi, biraz da cevap ver bakalım. Hem zor değil sorulara cevap konu aşk olunca.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Al sana diyosun yani :)
Tamamdır canım benim akşam "mim" in hazır :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Amenhotep : Bak gelirsem tapınaklarını dar ederim sana :) Hala benimle uğraşıyosunnn sennn

Curly dedi ki...

Unutmuşsun bebeemm dilberhala taklitleri yapmak hakkaten hakkını veriyosun yani :)))ayrıca bazen banada yapıyosun bu yanlış kelimeleri düzeltme şeysini bende sinir oluyorum biliyosun olabilir insanlar bazen çene ishali olabiliyo :)))))))