5 Mart 2009 Perşembe

Sonunda mahkemelikte oldum :D



Mahkemelikte olmadım demem artık :D Aman yanlış anlaşılma olmasın adam falan öldürmedim hee.. Küçük bir isim davası :D 29 yaşıma kadar nüfus kağıdımda başka bi isimle yaşadım ve hep zorluk yaşadım. En sonunda dava açmamada sebep bizim işyerindekia Rain and Me nin "Hıyar"ının yüzünden oldu birazda.. Şimdi takma isim kullanıcam yine şöyleki benim isimin nüfusta diyelimki “Ayşe” ama bana doğduğumdan buyana herkes ama herkes (okul ve resmi yerlerin dışında ) ”Su” diyor , ve bende bu “Su” ismini çok seviyorum. Nüfusta “Ayşe” yazılmasının sebebi ise babam ben doğduktan sonra nüfus kağıdımı çıkarmak için trabzondaki dayısına gönderiyo ve oda aynen şu kelimeleri sarfediyo

“ Su” da ne biçim bi isim “Ayşe” yazdım gönderiyorum
aaaaaaaaaaaaa hale bak yaa adamın evladının ismine sen ne karışıyosun yaaa!!!!

Bizimkilerde nüfus kağıdım gelince dumur oluyorlar tabi.. Fıkra gibi dimi .. Ve 29 yaşıma kadar bu isimle yaşadım gerçi ben bu ismimi kimseye söletmedim çünkü hiç sevmiyordum aslında herkes çok beğeniyordu ama ben gıcık oluyodum , Neyse anacım en son olayda bu Hıyar It' de ve bizim mail imzalarımızla neyin uğraşıyordu ve bu hıyar bigun bana mail attı işte “Su” hanım artık mail imzanızı “Ayşe” olarak değiştirmek zorundayım ssk kayıtlarınızda kılda tüğde böle yazıyor bende o hıyara dedimki bakın Hıyar bey beni herkes “Su” olarak biliyor sorun yaşarım siz yine “Ayşe Su” yapın bari dedim yok adi hıyarzan benim mail imzamı “Ayşe” olarak değiştirdimi!! Ulan ben o sinirle Avukat hocamı ararsın hocam dedim böle böle ben ismimi değiştirmek istiyorum hemen gittim dilekçemi yazdırdım falan filan derken bugunlere geldim :D

Şu nüfus kağıdımı bi değiştireyim ilk işim o Hıyarzana mail atmak şimdi nasıl geçen değiştirdiysen mail imzamı şimdide eşşek gibi değiştir bakayım dicem !!

Artık hep kullandığım ismime daha doğrusu kimliğime kavuştum. Ama gerçekten ismimi bilseniz sizde çok seversiniz ve iyiki değiştirmişsin dersiniz belki biraz söylemesi zor ama çok değişik ve güzel bir ismim vardır, övünmek gibi olmasın :D Hatta biraz ip ucu vereyim size benim ismim Türk Müziğinde bir makam ismidir. O yuzden bendeki yeri ve önemi büyüktür bu ismin..
Ayrıca başka bir önemi daha var benim için..Babamın ilkokul öğretmeninin yani onu büyüten öğretmeninin ismidir bu .. Babam onu her anlattığında gözleri dolarak anlatır ki ben babamı ağlarken görüşüm çok çok nadirdir.. En azından babam adınada bi görevi yapmış oldum


Ohhhh inadım inat işte sonunda yaptım. :D

15 yorum:

Curly dedi ki...

Ohh inadım inat götüm iki kanat :)))
Yaptın sonunda yani hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun gerçi ben ilk isminide seviyordum ama alıştığımız ismin daha iyi...

bi dost dedi ki...

nihavend pertatonik mi yoksa senin ismiiin :Pp ay merak ettim şimdi ama:) neyse, hayırlı olsun:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ayy yok okadarda değil yani daha kibar daha asil şekerim hıh!!!

bi dost dedi ki...

ahaha tamam kızma :D türk müziği makam yazdım gugıla o çıktı ben de sorayım dedim :))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

aramaya devam şekerim :D

Hayalbemol dedi ki...

Ben babanın yerinde olsam, o nüfus memurunun ırzına geçerdim :)

aes dedi ki...

Sanırım Neva isminiz..Başka isim olarak kullanılan makam ismi hatırlayamadım.

91 dedi ki...

Nişabürek efem, Nişabürek :)
haha

Curly dedi ki...

heheheheh söylenen isimlere hasta oldum :) nişabürek süper ya baştaki n yi ikinizde tutturmuşsunuz ama ikiside değil :)))))))

91 dedi ki...

Nihavend çıkarsa otorite karşısında Haz'rola geçebilirim, korkutmayın beni yüfen :)

Digital Kelebek dedi ki...

:)

Harika ya tahminler:)

Nişabürek diye isim mi varmış ya:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

91 : alah seni davul etsin benide tokmak emi ne nişabüreği ya nişan böreği gibi :D!!!
yuh öle bi ismim olsa direkt onuda değiştirirdim be..
Kimse iyi bir tahmin veremedi henüz...

91 dedi ki...

takılıyordum yahü, dövmeyiniz el kadar çocuğu :)
malesef çok makam bilmem ben, ama nişabürek ve nişan böreği serbest çağrışımı beni benden aldı :)

Abraxas dedi ki...

Saba diyorum ben de :)) Bu arada blogunuz çok güzelmiş. :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Abraxas ; yanlış tahmin üzgünüm :(
Ama bloğumu beğendiğin içinde çok teşekkür ederim :)