19 Mart 2009 Perşembe

Bilemedim ben????

Aldatan Koca - Aldatılan Kadın

Ne anlam ifade ediyo bunlar sizin için??
Bu bahsettiğim kişiler benim iş arkadaşlarım. Aldatan kocada aldatılan eşte..
Ben burada suçlu kim bunu bulmaya çalışıyorum ama yinede sağlıklı bir sonuç çıkartamıyorum ortaya bana yardımcı olabileniniz varmı acaba?

Nasıl başlasam bilemedim aslında şimdi ;
Bu adamın eşini aldatması ilk filanda değil 3 kere en azından benim bildiğim.. Ve her defasında da yakalanarak bu haltları yedi bu herif…
Yani bu kadınların ne yapması gerekiyor kocasını elinde tutabilmesi anlam veremiyorum. Arkadaşımı görüyorum parçalıyo kendini geminin yüremesi için ama adam oralı bile olmuyor..
Kadın evin işiyle uğraşsın , kocasını memnun etmek için yatakta uğraşsın (bazen istemediği halde bile olsa ) faturalarla uğraşsın, çocuğun okulu ile uğraşsın,çalışsın işte sıkıntı çeksin sonra eve gelsin kocasıyla sıkıntı yaşasın kocası onun suratına bile bakmasın ama o yine baksın o yine iyi taraf olsun
Ve tüm bunlara rağmen aldatılsın??

Diğer taraftada koca sadece çalışsın başka hiçbir şey yapmasın yediği önünde yemediği arkasında olsun ama karısınıda aldatsın!!

???

Varmı açıklaması bunun !!
Ulan senin istediğin nedir aşşağlık herif? Sapıkça duygularınmı vardır kendini tatmin edemediğin? Bunları 21-22 yaşlarında genç kızlardamı bulmaya çalışıyosun..

Peki evli erkeklerle beraber olan kadınlara gelelim? Empati yapıyorum.. Benim başımada geldiği için daha iyi anlayabiliyorum bunu..Benimde kocaman bal gözlü böcüğüm vardı biliyosunuz Adam ilgisini söylediği halde ve benimde ilgim olduğu halde hiçbir şekilde ona karşılık vermedim..İnsanoğluyuz hepimizin başına böyle bişiy gelebilir kimseyi yargılamıyorum kızamıyorumda.. Ama hatayı bile bile yaparsan işler değişiyor maalesef.. Aradaki mesafeyi ayarlayacak olan kadın burada bence.. hani derler ya dişi köpek kuyruk sallamadıktan erkek köpek yanaşmaz diye..



Ama burada erkeklerdede hayvanlık var tabi her şeyin dörtdörtlükse evde yatakta her istediğin yapılıyorsa dışarıdan ne istersin? Maceramıdır?Heyecanmıdır?
Bir kadının hoşuna gidebilecek her şeyi biliyosunuz ve bunu çok iyi kullanıyorsunuz, ve onları kendinize aşıkta ediyorsunuz? Kız çaresiz yapacak bişiyde yok, seviyo ama eli kolu bağlı :(

Tek taraflı düşünmek istemiyorum tabi , bide gözü kaşı durmayan hemcinslerimde var tabi… İnsanı aklını başından alabilecek güçte olanlarıda var.. Adam sadık biri olabilir , ama kadında bi okadarda dişli ..
Eğer kadın kafasına bişiyi koymuşsa gözü bir şey görmez allem eder kalem eder yapmak istediği neyse onu yapar..
Bir kadının düşmanı yine başka bir kadındır her zaman…
Burada adam bir durur 2 durur eeee 3. de erkek sonuçta kaşınmak isteyeni kaşır (belki kötü bir tabir ama kelimenin tam anlamı bu bence)


Eeee arada olan kime oluyo???

Bir adam “bir kadın” yüzünden eşini aldatıyor, “bir kadın” adamın aklını başından alabilir..

Bilmiyorum??

Hemsinslerime hatta kendimi bile suçlu durmununa sokuyorum aslına bakarsanız ama.. Tamam hepimiz tabiî ki böyle değiliz herkes bu konularda hep suçsuzdur hep karşıda başka bir suçlu kadın aranır.. %70 i yapıyorsa %30 u yapmıyor tabi ama ,istisnalar kaideyi bozmuyor maalesef :(

Beklide haksızım beklide yanlış düşünüyor olabilirim en azından şimdilik böyle düşünüyorum yaşadığım ve gördüğüm olaylardan ötürü…

10 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Evlilik kutsal bie kurum derler ama günümüzde artık bu böyle değil maalesef.Ben o kadının yerinde dursam değil bir gün bir saniye bile durmam o adamla.

Yesari dedi ki...

yine coşmuşuzz bakıyorummm...:)
ıı ııhhh...yorum yapmıyorum...bence kimse de yapmasın...büyük lokma olayı...ama kimse yaptığı hatalardan dolayı kendini haklı çıkartacak sebepler sunmasın...yok "o erkekti" yok bilmem ne...kocası ilgisiz kadın bahanesine hiç gelemem...erdem sahibi değilim, ve güçsüz bir kişiliğim var kabul edilir mesela tarafımdan...bu arada bence kadın aldatıyorsa o evlilik bitmiştir...bir kadının kolay kolay evilik olarak nitelendirilebilecek (ev arkadaşlığı değil) ortamda aldatması düşünülemez...bahane sunmakta özgür herkez...çünkü o bahanelere kendini inandıramazsa devam edemez sağlıklı yaşamaya...herkes kapı gibi savunma mekanizmalarına sahip maşallaahh...bla bla bla çok..ama "aşkımmm, dengemi kaybettim ve kadının göğüslerinin ortasına düştüm" beni pek komik durur yahuu adamın dilinde:D
ayy ben yorum yapmayacaktım dimi:D

Hayalbemol dedi ki...

Yesarinin bir sözüne kesinlikle katılıyorum. Kadın aldatıyorsa, o ilişki bitmiştir. Açıklaması da yeterince doğrudur. Takdir ettim seni yesari :)
Bir erkeğin durup dururken bir kadına aşırı sarkıntı olması, çok sık rastlanır bir şey değildir. Mutlaka kadından bir atak görmüştür. Tabi suç ortağı olmadığını söylemiyorum. Sonuçta kaşı gözü oynayan kadına hemen yanaşan erkeğin de, en az onun kadar suçu vardır.
Kadın çok etkilenmişse, evli falan dinlemiyor. Filmlerde çok görürüz “o kadını ne zaman terk edeceksin de bana döneceksin. Artık yeter, bir an önce ayrıl karından” Şöyle diyelim, erkek, karısından yeterli ilgiyi göremiyor olabilir. Bu genelde cinsel tatminle alakalıdır. Senin yazdığın kadın istemese de erkek istediği için seks yapar olayına karşıyım, belirtmeden geçmeyeyim dedim. Bazı kadınlar seksidir, bazıları çok güzel, bazıları çok başarılı, bazıları da çok akıllıdır. Genelde seksi olanlar, arzulanmaktan öteye gitmezler. Akıllı ve başarılı kadınlar, erkeğin hayalidir ama evlendikten sonra da kâbusudur :) Güzellik kişiye özeldir fakat çok fazla önemli olduğunu sanmıyorum. Erkeği bir şekilde bakışlarıyla çeken kadın, zaten ilgi çekicidir. Bu yazdıklarım, erkeğin kadına baktığı yönler. Başarılı ve akıllı kadın, cinsel cazibesini koruyorsa, erkeğin evde kölesi olmuyorsa, heyecan katmak için tatlı sürprizler yapabiliyorsa, o kadın kolaylıkla vazgeçilmezdir. Ama kadın aptalsa, bence her şeyi hak ediyordur. 3 kere aldatılmış olmaktan bahsediyoruz. Çok afedersin ama bu erkeğin nesini kazanmaya çalışıyorsun ki? Zaten cinselliği sokakta arıyor, yakalandığı halde tekrar aldatmaya teşebbüs ediyor. Hadi diyeceğim ki, bir kere yakalandı, aklı başına geldi. Öyle bir durum da yok ortada.
Aldatılma olayında, bu teşebbüse katılan her kişi suçludur ömrümün kelebeği. Evlenmeden önce adamını iyi tanıyacaksın. Evdeki yaşamını öğrenmek için ev ortamını göreceksin, bakacaksın hemen evde yatağa mı geçmeye çalışıyor, yoksa kanapede oturup gözlerinin içine mi bakıyor.
Kadın kesinlikle erkeğin evde kölesi olmamalı. “Benim için” diyecek “özel bir yemek bile yapamaz mısın?” Mutfağı batırmak işin içinde olsa da, erkek koşup onun için yemek yapmaya çalışacak.
Romantik yerler arayıp, mum ışığından evlenme seansları düzenlemek, loş ortamlar bulmak… Bunlar kadınların hoşuna gider. Ama gerçek erkek aradığında, onun gözlerinin içine bakacaksın. Ellerinin tutuşunu hissedecek, sana sözlerini dinleyeceksin. Ruhunu okşarken, klasik cümleler mi kullanıyor, yoksa sana özel mi konuşuyor. Klasik cümlelerse, iş pek iyi değildir.
Bu konu uzadıkça uzar ömrümün kelebeği, benim çenem açılınca durmak istemiyorum :)

Hayalbemol dedi ki...

Bu arada, sen bu ilişkiye hiç karışma ömrümün kelebeği, sonra suçlu sen olursun, demedi deme :)

beyaz mendil dedi ki...

Hayalbemol,bir ilişkiye başlamadan önce sana danışılmalıymış:))

Hayalbemol dedi ki...

Ücretsiz danışman günül dostu hayalbemol ha :) Valla beyaz mendil, ben ilişkilere yorum yapmamak üzerine kendime söz vermiş biriyim. Her türlü sorunda, bir şekilde seni buluyorlar. Böyle durumlarda politik davranırım ama politikayı sevmem :)

rain and me dedi ki...

kelebeğim bence de hayalmebol haklı.. hiç karışmamalıydık, ben artık hiç yorum yapmamaya karar verdim o kadar laf söyledik kız barıştı :) sonunda biz kötü olucaz :)
benim esas kızdığım malesefki aldatılan arkadaşımız. çünkü aldatan kocası artık adı gibi emin bunu ne zaman yapsa o gene affedicek hiçbişey olmamış gibi olacak.mal gibi yaşayacaklar evliliklerini..
inşallah bu son olur ne diyim, ben artık hiç güvenmiyorum ama eşi daha fazla tanıyordur bizden 3 kere affettiğine göre vardır bi bildiği..

diğer söylediklerine gelince haklı olmasına haklısında.. olaylara dışarıdan bakınca tam anlamı ile çözemiyoruz belkide.. hani söylemesi kolay derler ya söylemesi kolay ama yaşanılması zordur hayat. o yüzden büyük konuşmaktan korkuyorum bende yesari gibi...

91 dedi ki...

saçmasapan aldatmak müessesesi. hoş aldatan kadar aldatılanı da suçlu görürüm ben bu durumda, eğer ki baştan yanlış başlamış bir ilişki değilse. illaki taraflardan biri diğerini aldatmaya iter, diğeri de ilk zayıf anında patlar. standarttır, olmazsa olmaz.

ha şöyle de bir saçmalık vardır ki, birinin nesine tutulursanız tutulun, günün birinde tutulduğunuz o özelliği ondan daha gelişmiş, daha sağlam birisi hayatınızın bir noktasında olur. o noktada ne yapacağınız tamamen sizin şahsi "götlüğünüzle" alakadar bir husustur. valla :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

amanda aman şenlenmiş yine ortalık :)
Papatyalarım ;

Ben artık kimseye karışmamaya ve fikir vermemeye karar verdim..
Bu aldatılma olayından sonra gelişen olaylar şunlar

Arkadaşım yine eşini affetti (!)
Ortada bir çocukları olduğu için (ayy ben bu bahaneyede sinir olurum kocan sürekli seni aldatacaksa sen ve eşin mutsuz bir evlilik sürecekseniz o çocuğu nekadar mutlu edebilirsiniz oda tartışılır.
Gerçi böyle bir durum başıma gelmedi bir evlat sahibi değilim büyük konuşmak istemiyorum bekara karı boşamak kolay derler ya o hesap aman neyse en azından şimdilik benim fikrim bu :) )

Kocası eşine suçsuz olduğunu ve kızın onu sürekli aradığını söyleyerek bana göre kandırarak eşinin gönlünü alıyor ve barışıyorlar( zira arkadaşım bu bahaneyi çok yemesede )

Amaaan onlar bu hallerinden memnunsalar benim açımdan bi sıkıntı yok :)

unsigned char dedi ki...

bişeyler başladıysa bişeyler bitmiştir. genetik kodlarımıza karşı çıkamayız. tek eşlilik doğamızda değil kanunlarımızda yazılı ve kimse bizim fikrimizi almadı.