14 Mart 2009 Cumartesi

Anaaammm nası yoruldum!!!!






Anaam nası yoruldum nası yoruldum...



Uzun zamandan beri ara verdiğim Halkdanslarına bugün tekrar başladım .. Ama giderken bile ulan yine bişi yapıp kızdırırlarsa beni bu son olur ve direkt istifamı isteyip başka derneğe gitmeye karar verecektim kiiiii allahtan öle olmadı..

Uzun zamandır gitmeyince (eh bide orada sevilen bi simayımdır yani) allah herkes bi yandan kelebek hoşgeldin ,sonunda karar verebildin keza hocalarımda öle saolsun herkez bi hürmetle karşılayınca baya keyiflendim.. Aslında ekip çalışmaları başlamış herkesin ekibi belliydi ama ben yeni geldiğim için bana saolsun sen hangisine girmek istiyosan ona gir dediler.. Bende o pitipiti yaparak başladım çalışmalara.. Anasını satım İlk dersi "üsküp" seçtim ulan salak kelebek hamsın ne hemen daldın üsküpe (üsküp çok hızlı ve seri oynanması gereken bi yöre) aman canım ben eski topraam hiçbişi olmaz bi dalmışım e bide müzikli olunca insanın daha çok oynayası gelio vallaa..

Anam arada vermiolar blog ders gibi biri bitiyo biri başlıyo kıçımdan nefes aldım anasını satım..

Ama çok eski arkadaşlarımı gördüm ,ay eski sevgililerimi bile :D Çok mutlu oldum ya nolursa olsun dans etmeyi feci özlemişim arkadaşlar ya..

Bi kıllık yapmazlarsa bana bakalım devam edecem en son kıllık yaptıklarında grup başkanıyla kavga etmiştim 3 ay uzaklaştırma vermişti bana adi puşt herif! bende sinirlendim 3 ay verdi ama ben ondan sonra 4 sene gitmedim.. Damarıma basıldımı fenayım..

Ama kin tutamam, insanlar ne kadar bana kötülük yapsada kin tutamıyorum hatalarını anlayıp konuşmaya çalıştıklarında kıyamıyorum onlara nebilim öle işte neysee..



Yorgun ve bitap şekilde eve kendimi zor attıım hemen duş aldım bakayım dedim nevar neyok diye yesarim beni tebrik etti msn den noluyo lan dedim?? Meğersemki ben

Bloxoo da günün bloğu seçilmişim :D

Direkt baktım nallahım sayfamı görünce bi mutlu oldum.. Anaammmm dedim bana bak :D
Yorumları falan okudum hakaten herkese teşekkür ederim ..Ammavelakin oradaki herkes tebrik ederken bitane "ezik insan" kendisine böle hitap ediyorum herkes beğenirken yorum yaparken ve puan verirken bu veryansın etmiş bana anlamadım kendisini hırs yapmış sanırım. olayını pek anlamadım??
Tamam arkadaşım beğenmek zorunda değilsin kimse beğenmek zorunda diil zira benim beğenmem önemli çünkü bu benim dünyam zaten ben kendim olmalıyım burda dimi herkes ona göre sevmeli ve beğenmeli beni daha yapıcı eleştiriler herzaman açığım ama böle saçma sapan eleştiriler sinir bozmaktan daha doğrusu beni güldürmekten başkabi işe yaramıyor zira bak gülüyorum hahahahahahahahaha :D:D:D:D

Neyse anacım ben bugün feci yoruldum ama tatlı bi yorgunluktu bu..
Ayrıca herkese tekrar teşekkür ederim :)

10 yorum:

Yesari dedi ki...

acab 3545767.kes tebrik etsem ayıp olur mu kineeeeeeeeeeee?:D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

oyy yerüm seni :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
rain and me dedi ki...

:) çok sevindim adına canım en çok uzun zamandır özlediğin halk oyunlarına kavuştuğun içinnnn ve günün blogu olduğun için :)

beyaz mendil dedi ki...

Sizin adınıza sevindim.Kaçıncu kişiyim bilmiyorum ama ben de tebrik ediyorum sizi:))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

beyaz mendil çok teşekkür ederim :)

Curly dedi ki...

Yavrum msn de sorun var çözmeye çalışıyorum...Hangi ekipleri seçtin lan bende onları seçeyim aynı ekipte olalım ben bu gün fazla kalamadım çalışmada ama haftaya bomba gibi dönüyorum :D günün blogu olayınıda ordanda yazdım burdanda teprik ediyor ve seni ebiyrum :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

seçme hakkın yok seçilme şansın var :)

Hayalbemol dedi ki...

Ben en güzel içince oynuyorum sevgilim kelebeğimin ömrü :) Azminden ötürü ve günlerin ayların blogu olmandan dolayı tebrik ediyorum seni.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Seni oynarken görmek isterdim :)Ama ayıkken bile güzel oynayabileceğini düşünüyorum hayalimbemolüm..
Umarım azmimde pes etmem yada ettirilmem..
Güzel dileklerin için tekrar teşekkürler..