1 Nisan 2009 Çarşamba

MİMCAN "ÇOCUKKENE"


Eveeettt bu mimde Rain and me den :) Bu seferde o mimlemiş beni vallahi bu sefer son yaaa :)..

Konu şu ;

Şimdi şu görmüş olduğunuz koltuğa uzanıyorsunuz ve kendinizi rahat bırakıyorsunuz eveeet yavaşa yavaş gözlerinizi kapatıyorsunuz , çocukluğunuza gidiyoruz :)

Anlatın bana bakıyım neler yaptınız siz çocukken haylazmıydınız, durgunmuyduz,sümüklümüydünüz, oyunbozanmıydınız gıcıkmıydınız, hilecimiydiniz???

:)

Ben kendimce bişiler yazdım kırmızı renkli olan yerleri kendinizce doldurun bakalım

Şimdiiiiii “mim” atışı yapıyorummm tikkat oluuunn geliyoooooorrrr!!!!!!

Hıdır bize biz hıdırlara gibi olacak biraz ama napıyımmm :) Hayalbemol , Yesari , 91 , Amenhotep bu kadar yeter 4 ünüzünde cevaplarını merak ediyorum ama yazmak istemessenizde sizi anlarım :)

Çocukken annemle gezerikene altıma kaçırdım.

Çocukken bir bisikletten yoksundum ağabeylerimin hepsinin vardı ama benim hiiiç olmadı bööğğnggg o yüzden hala bisiklet kullanmasını bilmem

Çocukken yaz tatillerini köyde geçirirdik biz ,yol kenarlarındaki böğürtleri toplardık gizlice ayyy ne tatlı olurlardı ama dikenlerinden dolayı yaralanmış olabilirim, hatta hala yaralanıyorum :)

Çocukken her masaldan sonra oradaki karakterler gibi olmayı hayal ederdim, özellikle TRT de (zaten başka bir kanalmı vardiki hihi) seyrettiğim filmlerden masallardan etkilenirdim hatta şimdi filmi hatırlamıyorum, bir sahnesinde karakterler halıya oturup halıya bişiler söyleyip halıyı uçururlardı bende işte çocuk aklı evde kimse yokken annemlerin odasına gider halının üstüne oturur(sanki bitek annemlerin yatak odasındaki halı uçuyo hee ) ona saçma sapan bişiler sölerdim halıda uçmayınca sinir olurdum , çocukluk işte :)

Çocukken Barbi bebeğin evleri vardı böle kocaman kocaman vitrinde bakardım bayılırdım hep o evi bana almalarını isterdim.

Evimizde asla yeterli misketlerim olmadı. Komik dimi bir kız çocuğu misket diyo
:) nevar yani kardeşim bizde zamanında erkeklerle çok misket oynadık eski kulağı kesiklerdeniz yaniii :P

Çocukken daha fazla zamana ihtiyaç duyardım , oyun oynamak için tabiki nihuhahahahha :P

Yıllar boyunca mısır ve hindistanı çok merak ettim. Helede pramitleri gidecem inşallahhh :)

Konservatuar için daha fazla çaba harcayabilirdim bu kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.


9 yorum:

Yesari dedi ki...

bkn:31 mart son sonnn ennn sooonnnn mim:))
renkli kişiliğin renkli çocukluğunda gizliymiş...

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

çocukken herkesin bi altına kaçırmışlığı var dimi:D bende altıma mıçmıştım ilkokul birde pauhauhahu :D

buarada ben hala kazık kadar olmama rağmen seyrettiğim filmlerden ve karakterlerden etkileniyorum :D :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ayyy bu karmakarışık yazıdan bişi anlamanıza sevindim. Bu mimi işyeride yazdım ama sonradan düzeltemedim bakarmısınız hale hemen hemen düzelteyim sonra hayalbemol göremsin ne beceriksiz bi kızsın sen ya demesin bana :)

Hayalbemol dedi ki...

Çocukluğuma gideyim de, geri dönemem diye korkuyorum :) En yakın zamanda cevaplanacaktır efendim...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

çok incesiniz efenim :)

Bu arada yukarıda yazdıklarıma yorum alamadım efenim :P

Hayalbemol dedi ki...

Aşk olsun ömrümün kelebeği, bizim dokunduğumuz yerde güller açar :P O nedenle de arada bir düzeltmeler yaparım. Hatta bende görürsen mutlaka uyar, severim öyle düzeltme paslaşmalarını.
Anacığının kuzusuyken, kız olmanın dezavantajını yaşamışsın az biraz. Yani erkeğe daha çok özen gösterme, kızları biraz usturuplu tutmak için geri plana alma gibi. Bisiklet için, teee eskilerde “kızlar bisiklete binmez, yanlış olur” ifadeleri dolanırdı. Ama halen dolanıyor bir yerlerde, köylere kasabalara gittikçe birilerinin ağzından duyarım.
Masalsı yaşamak güzeldir. Hayal kurmasını bilmez isek, nasıl yenilikler keşfedebiliriz ki? Hayalperest kavramına saygı duyarım, ama çok fazla kafanda kurgular oluşturmaya başladın mı, aklında ne halılar uçuşturursun kimbilir :)
Toprak kokusunu içine çekmemiş, çamurlu toprakla şekiller yapmamış, çimenlerde yuvarlanmamış çocuk, bozuk kozadan çıkma kelebek gibidir. Ne şanslısın ki, tüm güzellikleri görme fırsatın olmuş. Ah be kelebek, biz de ne çok şeyler istedik de paramız yetmemişti. O parasızlığı çekmeseydik, bazı şeylerin değerini bilemezdik.
Bu arada, geçmişten pişmanlık duyacağımız o kadar çok şey var ki, hepsini kafaya takmaya başlarsak, olduğumuz yerde ayak esnetmeye devam eder, maratonu bitirmek için ileriye hamle yapamayız. Ok mi!

91 dedi ki...

görmüştüm miminizi efem, yazdım da zaten :)çocukken senin de yatağının altında bi canavar yaşıyor mudu ki? benim vardı, hava kararınca gelip, güneş doğmadan kaçan bir tane. uykularımın düşmanı.

91 dedi ki...

haha hoş öküz ben yannış anlayıp yannış yazmışım ama olsun. bu da böyle bir ayarsızlık olsun benden, fazla alkol algıda sorunlara yol açar diye genelleyip geçiniz efem :P

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

yavv olsun canım ya yinede süper olmuş yeni bir boyut kattın işte eline sağlıkkk