26 Nisan 2009 Pazar

Hayalimdeki siz (Mim)

Yaa çok güzel oldu bu mim :) Daha öncesinden konuşmuştuk böle bir konuyu yapalımmı diye meğersem yapılmışı varmış :P
Canım blogdaşım hayalimbemolüm mimlemiş bizi .. Çokta güzel anlatmış hakaten :)

Şimdik umarım çam devirmeden, kimseyi kırmadan işin içinden çıkarım :)

Sizlerin yazılarını okuduğum kadarıyla hayal dünyamda nasıl canlandırmışsam öylede yazıcam bakalım ..
off zor işmiş yaooğğğ ...

Öhüü öhüüümm !!!!

Yesari ; Deli kızım benimm.. Ona 2. bende diyebilirim aslında..Blog sayesinde tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaş o benim için..
Errkek gibi hatundur ama aslında bi okadarda narindir. Yerine göre arsız küfürbaz ,yerine göre narin alımlı ,hislerinde yanılmayan..
Bilgisayarın kurdu,cingöz,zeki,hırslı.. Eğerki istanbulda yaşasaydı yanımdan ayırmayacağım her ortamda beraber olacağım bir arkadaşım olurdu sanırsam :) Seviyorum onu :)

Hayalimbemolüm ; ya ben bunuda çok başka seviyorum yaa.. Sayfamı ilk defa okuyup benim için o kadar doğru tespitler yapmıştıki ve okadar etkilemiştiki beni , nasıl ya demiştim tek bir yazıyla insanı bu kadarmı güzel anlatır ve tanır..
Emre ; her derdini rahatlıkla anlatabileceğin biri gibi geliyo bana , kafana takılan her soru için mantıklı cevap alabileceğin tek kişi ,bardağa dolu tarafından bakan, sakin, balık gibi sinirleri alınmış sanki ama damarına basıldığı andada yanında duramıyacağın biri gibi geliyo bana..

Duygusal ve olabildiğince derin...

Missipipi ; Bıcırık kıss... delidolu , güleç.. çatlak her şeye bir lafı var :) bilemdiği 5 vakit namaz aslında onuda biliyordurda kesin işine gelmiyordur :) Kendiyle bu aralar daha bir barışık (rejim olayı falan ) sonracımaa aslında yazılarını okuduğun zaman çok uç bi tip görünmesine rağmen bana göre sınırları ve kuralları olan biri...

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız ; Hımmm zodyaklıyı her okuduğumda arkadaşımın kız kardeşi geliyo gözümün önüne bukadar olurr.. Sanki yazıların sahibi o gibi ve ister istemez onun gibi olduğunu düşünüyorum
Hep asık suratlı gibi , ama bi okadarda çatlak ve sevimli , çabuk aşık olup çabuk unutan biri gibi,
hayatındaki bir çok şeyi unutmasına rağmen onda bıraktığı izlerden dolayı insanları çok fazla affetmeyen sankim biraz kinci gibi ..

91 ; Yaa bu delii yaa .. Seviyorum onu bana sitem etsede :( karmaşık biri aslında ,ama şöyle karmaşık seni şöle hayal ediyorum 91 cim saçlar uzun salaş bir tipin var gibi ama (ulan umarım tutturmuşumdur rezil olmıyımm öle değilsen bile öleyim de hee hihi :D ) tarzının dışına çıkmayacak biri gibi görünüyorsun dışardan ama içerden okadar farklısınki aslına bi mozaik gibisin , her yola gelirsin, kafasın, genel içicisin :) ayık dolaşmayan ama bi okadarda sağlam birisin. İnsanlara çok çabuk güvenen ve her defasında da yanılan birisi gibisin..


oyhhhhhhh anaaam ne zor işmiş yaaoğğğ :S

Umarım çam devirmemişimdir, yazdığım kişiler mimlediklerim olsun barim, yazmak zorunda hissetmeyin kendinizi ama sizin için yazdıklarımla ilgili 1-2 cümle yazarsanız memnun ve bahtiyar oliciim zira şimdiden meraklanmaktayım...

8 yorum:

Yesari dedi ki...

:)) aynıı bennn aynıııı:))yerim kız senii...ben de isterdim İstanbulda olmayı...ahhh ahhh

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

:)ruh ikizi

91 dedi ki...

hehe :) efem hayallerinizi yıkmak gibi olmasın, sürekli saçlarım 3-6 numara dolanırım, 17 yaşımdan beri saç uzatmadım. haftasonları 3 tane küpe takarım, haftaiçleri iş dolayısıyla gömlek kumaşpantolon kravat arasına sıkışırım :) paspal olmaktan hoşlanırım, gerekmedikçe şık giyinmem, gerektiği zaman da gardrobu yıkar en güzelini bulurum :) sevdiğim insanlar için tarzı zorlarım aslında, ama kendi kalıplarım bellidir, orada kalmaktan daha fazla huzur duyarım :) en yüksek gördüğüm promil 346, ama o zaman ayaktaydım, daha sarhoş olduğum zamanlar da olmuştur, bu kendi bildiğim :P genel olarak doğru yormuşsunuz efem, tebrik ederim. tip olarak tutturamamanız sizin güzelliğiniz, bir athırsızı kılıklı olduğumu düşünmemeniz takdire şayan :) bu arada adınızı da buldum, ama yazmiycam buraya, çünkü gıcığım. hehe.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

yaaaaaa :( uzun olmasa bile uzun yaz dedim dimi sana :(
yaa nebilim yazılarını okurken hep öle hayal ettim seni napıyım tutturamadım tühh..
Neyse diğerlerini tuttumuş sayılırım oradan yırtayım bari :)
aslında çoook yakışıklısın biliyoruz :)
adımı nerden öğrendin bakıyım sen ya bu arada :S deşifre etmiyeceğine %100 eminim ama mail atarsan sevinirim bakalım doğru tahminmi????

Missipipi dedi ki...

oy yerim seni böbeem (:
bu ara bakamıorum bloglara yorumdan koptum geldim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için (:

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

bende seni yerimmm şekerimm :)önemli değil kuşum tutturabildiysem ne mutlu :)

Hayalbemol dedi ki...

Ömrümün kelebeği, gerçekten içten dinleyiciyimdir. Bu nedenle dostlarım genelde kalıcıdır. Damarıma basıldığında panter gibi olduğum doğru da, biraz asabiyimdir aslında. Sinirlenirim, ama genelde böyle anlarda kendimi yerim.
Çok şirin olduğunu söylemiş miydim :) Her şey bir yana, gerçekten yazılarını dikkatle okuyorum. Sanki bana yazıyormuşsun gibi ve öyle değerlendiriyorum yorumlarımda. İnanıyorum ki gerçek hayatta görüşme şansımız olsaydı, çok hararetli konuşmalar geçerdi aramızda. Güzel sözlerin için teşekkür ediyorum. Sevgiyle ve mutlulukla kal.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hayalimbemolüm ; Gerçekten hissederek yazmaya çalıştığım hayal ettiğim arkadaşlarımı çoğuda tuttu sayılır hani :)
Bende senin yazılarını hiç firesiz takip etmeye çalışıyorum ve böle takip ettiğim nadir insanlardansın bunu itiraf etmek isterim :)
Sen dahada şirinsin canımbenim :)Gerçek hayatta görüşmüş olsaydık ben senin yakandan düşmezdim zaten bunuda bil :)
Sevgimle...