15 Nisan 2009 Çarşamba

ATAM BU VATAN SANA MİNNETTARDIR!!!!!!!



Sevgili yesariden gördüm ve izin istemeksizin hemen bende mim zincirine ortak oldum ... Baktım izlediğim kişilerin çoğunda Atamın resimleri var noluyo dedim ve hemen zincire ortak oldum bu yazımı okuyan herkesten Mareşal Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK için bu hassasiyeti bekliyorum....


KAHRAMAN TÜRK KADINI


17Mart 1923 Tarsus:


Mustafa Kemal İstasyon'dan şehre doğru, bir süre yaya olarak yürüdü. O'nu görmek için sabahtan itibaren yolları dolduran Tarsusluların arasından neşe ile selamlar vererek, ilerledi. O sırada ansızın bir olayla karşılaştı. Milli Mücadele'deki çete giysili bir kadın, Atatürk'ün yolunu keserek ayağına kapandı.


Gözyaşlarıyla şöyle haykırıyordu:


- "Bastığın toprağa kurban olayım Paşam!"


Mustafa Kemal onu yerden kaldırmak için eğilirken kulağına bu kadının Kurtuluş Savaşında cephelerde çarpışmış olan (Adile Çavuş) olduğunu fısıldadılar.

Gözlerinden iki damla yaş düşen Mustafa Kemal, bu güneşten yüzü yanmış kadının elinden tutup ayağa kaldırdı ve ona şöyle seslendi:


- "Kahraman Türk kadını! Sen yerlerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde yükselmeye layıksın."




Atam bu vatan sana minnettardır!!!!

4 yorum:

Yesari dedi ki...

canımmm...yüreğine sağlık...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

seninde canım ve bu mimi başlatanın ve devam ettirenlerinde...

Hayalbemol dedi ki...

Vatanı korumak adına lafımız çok ama hiçbirimizin gerçek icraatı yok malesef. Yediler bitirdiler tükettiler ülkemizi. Biz de ekmeğe yağ sürdük topluca.

Böyle geçmişin, böyle geleceği olmamalıydı...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

doğru söze ne denir be hayalimbemolüm :(