3 Nisan 2009 Cuma

pöffff!!!!!!!!!!



İnsanları anlamak çok zor valla yaa!!! Dun ne güzel keyifliydim tatil planını yaptık diye hatta bugunde yazacaktım blogta böyle neşeli neşeli ,ama bugunde içine ettiler sağolsunlar!!

Bizim her sene tatile gittiğimiz bir grubumuz var aralarında bir evli çiftte var. Bu sene dünya tatlısı bir bebekleri oldu ve tekrar tatil planları konuşulunca diğer kızlarla e artık gelmezler herhalde bizimle diye düşünüyorduk ve açıkcası hepberaber gelmelerini istemiyorduk kız kıza şöyle güzel bir tatil yapalım diye düşünüyorduk bu sene…
Kızlarla planlarımızı hep onlarsız yapıyorduk ve herkes bu sene onlarsız tatil yapma isteğindeydi taki düne kadar…

Biz rain and me ile tatil araştırması yaparken bide düşünün bu krizde ıkına sıkıla tatil bulduk , bizde bunu kızlarla paylaştık..

Allahım nası keyifle kızlara mail attık kızlar bakın şuraya çok güzel ve uygun tatil bulduk heyoooo diye , neyse onlardı baktı etti beraber gitmeye karar verdik anacım hatta biz rain and ne ile yerimizi ayırıp paramızı bile ödedik o derece güzel ve uygun biyer bulduk arkadaşlar

Bodrum gümbette :D Hemde her şey dahil kişi başı 250 tl nasıl ama ???? (Kim görse atlar herhalde diymi)

Neyse anacım biz bunlarla konustuk yerimizi ayırttık diye , onlarda işyeri ile tatil aralığını konuşup bize döneceklerdi..
Şimdi bu arkadaşlarımda evli çiftle aynı işyerinde çalışıyorlar , bizim sivrilerden bi tanesi sen git onlara deki

“kızlar uygun tatil yerleri bulmuş bize mail atmışlar bakıcaz sende bi bak istersen”

E yuhhhh yaaaa e bravooo yani!!!! Ay ben bunları duyunca çıldırdım ya çıldırdım resmen… O sinirle “H” yi arayıp ya neden böle bişi söledin sen ya !! biz hep onlarsız gitmeyi planlamıyormuyduk neden böle bişi söledin hadi söylicektin bizimle paylaşıp kızlar ben “F” da söylicem neden demedin , şimdi sanki sadece ben onları istemiyorum gibi anlaşıldı!! Oda yok ya öle düşünmedi dedi bende ben “F” yi çok iyi tanıyorum dedim..

O sinirle tüm tatil grubuna gideceğimiz otelin linkini atıp biz rain and me ile yerimizi ayırttık sizde bakın uygunsa hep beraber gidelim dedim ..”F” birkaç bişi yazdıktan sonra aramızda geçen konuşma şöyle oldu

“F” Saol (aha dedim başlıyoruz )
“Kelebek” Gayet içten bir saol oldu noldu canım
“F” yoo sana öle gelmiş bişi yok
“Kelebek” “F” seni iyi tanıyorum canım dök içini rahatla ( Ulan delirdim ya delirdim kötü olan ben oldum gördüğünüz gibi aklıma gelen başıma geldi bide bunu yazdıktan sonra “H” bana niye kışkırtıyorsun kızı yazmış ben daha beter çıldırdım “H” Ben onun yazısından tavrından çok iyi anlıyorum “F” i çok iyi tanıyorum.. Ben üstüne gitmesemde o zaten kudurmuş belli gördüğün gibi dedim )
“F” İçini dökecek birisi varsa o ben değilim ben gayet rahatım
“Kelebek” Benimde içimi dökecek bişiyim yok , herkes rahatsa ben çok rahatım dedim ( “Herkes” lafını özellikle kullandım çünkü biraz suçluluk duysunlar istedim yoksa tek suçlu onu tek istemeyen benmişim gibi hissetmesini istemedim ya çok üzüldüm L)



Görüyorsunuz dimi yine yanlış anlaşıldım! Ya ben bu durumdan nefret ediyorum işte.. Ulan siz değilimiydiniz gitsin çocuğuyla tatile bu sene beraber gidelim diye sonrada kalkıp nasıl dersiniz kızlar ucuz tatil bulmuş bize mail attılar diye yaa !!! Yani biz sizi istiyoruz ama sanırım diğer kızlar istemiyo gibi oldu .. Doğal olarakta “F” fena bozuldu ve sinirlendi böyle olmasıda çok normal bana yapılsa aynısı bende sinir olurdum açıkcası Aaaaa düşününce bile sinirden kendi kendimi yiyorum yaaaaa!!!

10 yorum:

Yesari dedi ki...

neden direk gidip böle böle böle...hep beraber bu kararı verdik demedin...bazen çok çok açık olmak gerek...bak cümle şu" bebek dolayısıyla gelemeyeceğinizi düşündük ve bu kararı kendi başımıza verdiğimiz için haksızız...sormamız gerekirdi , kusura bakma...ama sadece benim fikrim olmadığıını bilmeni istiyorum" bu kadar:))

bozma bu güzel havalarda sen moralini...boşverrrr...tek önemli olan sensin...;)

gribulut dedi ki...

ben senin yerinde olsaydım, böyle satışa gelseydim o F ye derdim ki vala biz kızlarla düşündük taşındık bu sene kız kıza gitmeye karar verdik o yüzden sana haber vermedik kusura bakma. :) de olsun bitsin en güzeli o olurdu vala :) ayrıca bodrum gümbete bende baktım ama hoşuma gitmedi ordakilerden bir İsis Hotel Spa diye bir yer var o fena değil 140 tl civarındaydı ama o bile bu krizde pahalı geldi 4 yıldız lara baktım onlar da gayet güzel görüküyor. :)

rain and me dedi ki...

bu birazda bizim hatamızdı kelebeğim.. hala çok sinirliyim ortalığı karıştırıp geri çekildi ya pes..
benim H'den önce F arkadaşımdı.Böyle bişey yüzünden bize kırılmasına çok üzüldüm çünkü bende olsam kırılırdım hiç dürüst davranmamışız gibi oldu..
ama olan oldu.. Ama abirdaha onun ipiyle kuyuya inmem. Aldık ağzımızın payını.. Ayıp ya..
Buda bize ders olsun.

Melih dedi ki...

yahu ne alakası var. anlayışla karşılamaları lazım. Hatta evli bir çiftin sizinle tatile gelmesi bile hata.

rain and me dedi ki...

sorun onlarla birlikte tatile gitmek istemeyişimiz değil ki.. bu bizim en doğal hakkımız ama dürüst davranmamışız gibi oldu..
bu fikri bize veren o iken ve biz desteklediktren sonra davet etmesi sanki biz istemiyormuşuz gibi oldu..
of aman napalım oldu artık..
boşver kelebeğimmmmm ben konuştum F ile..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

sinir oluyorum ya sinir!!! Bugunden beri aklımdan çıkmıyo ya

Hayalbemol dedi ki...

Organizasyonlarda genelde olur böyle sorunlar. O nedenle, planlar içinde yer almaktan kaçınırım kabak başımıza patlamasın diye. Ah be kelebeğim, gene suçsuzken suçlu olmuşsun yaa :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

öf yaa :( napıyım ben şimdi bu kızın gönlünü nasıl alıcam

ya buda ayrı bi sinir durum suçlu olmadığın halde kendini ezik hissetmek oooooooooofffffffffff

Melih dedi ki...

bence iyi olmuş iii... evlenmiş barkalnmış gitsin kocasıyla tatile :)

91 dedi ki...

kelebenk, şu "koy gtüne rahvan gitsin" lafını daha fazla kullan hayatında, faydasını görürsün. valla :)