29 Nisan 2009 Çarşamba

Kabus geri Geldiii!!!!


Allahımmm yine o geldi yaa!!!
O iğrenç bakışlı hatun yine geldi.. Arabasını park alanına çektiğini gördüm ve kızlara ahandaaa kabus geri geldi dedim reception dan kartını alana kadar kafamı monütörün arkasına gizledim beni görmesin diye ...
Yaa bu ondan kalıpça yada fiziken korktuğum için değil gerçekten kötü gözlere sahip olduğu içindir korkum..
Yıldızı düşük bir insan olduğumu söylerler hep :(
Ya insan her boktan etkilenirmi ya :(
Ama bişiy söyliyimmi hissetmiştim onun bugun geleceğini, ya bana öyle olur arada bişiy düşünüyorum yada rüyamda görüyorum ertesi günü patt aynısı oluyo..
Anam beni kadir gecesindemi doğurmuş nedir yaoğğğğ :P
Neysee anacımm ne anlatıyodum ,şimdik ben lavabodan tam çıkıyordum benim bal gözlü böcüğümle çarpışıyordukki ben kendimi iyi frenledim (aslında çarpışıp "ahh bu bir aşk hikayesidir "diye olaya girecektim ama neyse nihuhah :P) böyle ne sesli sen sessiz "ahh az daha çarpışacaktık" dediğini duydum ama hiç bakmadım ona valla bakmadım :) meğerse yanında o kabus gacıda varmış odaya geliyorlarmış arkamda oldukları için farketmedim .. (kalçalarımı kesiyolarmış pis sapıklar yooğğ :P)
Aalllahh daha gacının gözlerini görür görmez bende yine başladı çarpıntı kelebek sakin ol kelebek sakın ol demeye başladım içimden ..Benden bişiy istiyorlar fakat sistemde o gerizekalının yanlışı yüzünden bi aksama var ve beklemek zorundayım ama bu olaylar yaşanırken özellikle gözlerine baktım bööölee dikine dikinee , bal gözlü böcükte orada tabi :)
Ya allahım ya Öküz karı oturdu yine karşıma bekliyo en sonunda bal gözlü böcük e hadi burda beklemenin bi faydası yok kelebek bize haber veriri dedi , öle kalktılar sanırım benim rahatsız olduğumu anladı böcüğüm... Ayy gacı bir şımarık bir ukalaa size anlatamam koca popolu kabus şey!!!!
Neyse gittiler arkalarından bi orta parmak yaptım kızlarda bana gülüyorlar :D , biraz çarpıntı kalmıştı arkasından ama yinede diğer güne nazaran daha iyiyidim aferim kelebek sana :)
Umarım bugünü kazasız belasız atlatırım tekrar ağzımda aft çıkmasından korkuyorum.. Zira ilk olayda hani kötü olduğumdan bahsetmiştim ya size ertesi günde ağzımda aft çıktı :( 29 yaşıma kadar ağzımda aft çıktığını bilmem ben gerçekten. E durum böle olunca başıma gelen kötü olayların faturasını bu kabus gacıya kestim.. Ayyy umarım günah falan almıyorumdur allaahçım yarabbicim eğer öyle bişiyse affet beni ama ben gerçekten öle hissediyorum o pis kabus gacıdan kötü elektrik alıyorum napıyım :(
Ayyy bide bende şöyle bişi olur (ki umarım bu öle olmaz :D) , insanları tanımadan bazen ön yargılı davranabiliyorum biliyorum bu kötü bi huy ama napıyım :(
Neyse dışardan izlerim onların hal ve hareketlerini gıcık olurum mesela konuşmam falan dik dik bakarım ayy sonrada kazara bir ortamda karşılaşırız allahım bi konuşursun bi konuşursun aannnaaam çok seversin :)
Meğerse ne kafaymış derim sonrada kendi kendime kızarım anaam ne fenasın kelebeeek dedin dedin can ciğer kuz sarması oldun derim kendi kendime :) Şu anda 3 tane arkadaşım var öle feci seviyorum 3ünüde :P
Bakarsınız bu kabus gacıylada öle olurmuşum :S ayyy anam allah korusun her gün biyerim sakat gezerim herhalde :)

4 yorum:

Yesari dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yesari dedi ki...

hahahahaha...bu yazının sonunda yazdıklarınla ilgili klasik cümlemi sarfediyoruuuummm "aynııı bennn aynııı:D"
canım özledim yaa:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hahahha :)
bende kuzucum bendeee :)

91 dedi ki...

aft ne ola ki? :S