7 Nisan 2009 Salı

Öylesine :)



Yaa özlemişim sizi bee :)
3-4 gündür bişi yazmıyorum daha doğrusu yazamıyorum şöyleki ; biliyorsunuz akşamlarıda haftanın belirli günleri dansa gidiyorum ya o yüzden feci yorgun oluyorum :( Bahar geldi ya sezon açıldı ( hoş baharın geldiğide pek söylenemez hala donuyoruz bu ne yaaa !! ) Sabahın kör bir vaktinde kalkıp hadımköye akşamda harbiyeye gidiyorum ee akşamda saat 23:30 da eve gelince taktir edersinizki hiçbir şey yapası gelmiyor insanın güzel bir duş ve yatağa atlıyorum…

Bide bi değişiklikte yokki anasını satım hayat hep aynı bir action yok, dingin bir şekilde devam ediyo :( Şimdi ben istemeziyim geldiiiii bahar aylarııı gevşeer gönül yayları deyip yaşasın benimde artııkk biiiiir sevgiliiim vaaaaaaaaarrr demeyi ama yokk!!!!!!! Yav ne bahtsız biriyim yaa :(Gökten Brat Pitt yağsa bana Bülent Ersoy düşüyo bböğğnnggg :( He diceksiniz bi tek sevgilimi olması gerekiyo hayatta mutlu olabilmen için evet karrrdeşiimmm bu aralar öyleyim işte sevgiliii istiyorum bennn :)
(İçinizden şuanda şunları geçirdiğinize eminim “abboooowww bu kız azmış” ama hiiiiiiçç umrumda değil valla deyin napıyımmm Allahın bildiğini kuldan niye saklıyım :)

Ne diyodum bir değişiklik yok işte diyodum ama birkaç şeyin dışında tabi :D
Mesela; hani benim bırakıp giden herif vardı ya onun artık bir sevgilisi varmış , bunu da bana arkadaşım söyledi haberim yoktu haberi aldıktan sonra verdiğim tepki şöyle oldu “ iyi bok yemiş banane” nasıl tepkim ama sakinim farkındaysanız artık :) (Yada artık alıştım tabiri caizse bu işte kaşarlaşınca :D )
Bide benim işyerindeki bana asılan evli herif varya bu aralar yine gaza gelip bana mailler atıyor buluşalım diye bende bu güzel ağzının payını verdim daha doğrusu onu iyi g.t ettim.

Bu arada sinirimi iyice bozan tatil meselesi vardı ya , onu hallettim cacaazlarım ; oda şöyle oldu hafta sonu onlarla beraberdim “F” nin bana biraz soğuk olduğunu fark ettim ve hakaten çok üzüldüm sonuçta iyi bir arkadaşım ve yanlış anlamasına ve ben yüzünden üzülmesine çok üzüldüm :(
Neyse yedik içtik ben oradan dansa gittim ama kafamda her şeyi tekrar düşünüyorum “bana niye öle baktı, kesin o lafı banaydı,doğru düzgün konuşmadı bile benle” diye paranoya paranoya yürüyordum , sonra ulan dedim arıyım söliyim niye kendi kendimi yiyorum ki diğerleri ak pak oldu ben kara , yok öyle yağma çıkardım telefonu aradım.,, olay böyle böyle oldu diye uzun uzun anlattım ve benim şuanda içim rahat nasıl düşünmek istersen düşün dedim ve sanırım olayı tatlıya bağlayıp telefonu kapattım ve ardından derin bir ooohhhhhhhhhhhhh çektim

Ayyy bide Obama geldi dimi :D Trafik mağduru varmı aranızda :P Ama çok karizma bi adam canım yaaa her şey bi yana :) ben oldum olası melezlerde bayılım :) Bırakın adamın başkanlığını bi yana sıradan bir vatandaş olarak değerlendirirsek yaniii bence gayeeet başarılı :P

İşte böle canlarımmm benden bu kadar şimdilik öperim sizi bisürüüü :)

6 yorum:

91 dedi ki...

kapamadılar ki deniz trafiğini bir gün tatil yapalım ekstradan. içime oturdu iblis :(

bahar ayları ve üstündeki etkilerine ise, umarım çıkar karşına hoşlanacağın biri derim kelebenk'cim :)

Curly dedi ki...

Wooow bebeem çok tehlikeli gördüm seni :)))

Hayalbemol dedi ki...

Seni Obama paklar ömrümün kelebeği :)
biz de seni özlemişiz.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

91 ; valla bitti gitti artık bidahakine inşallah :P
Buarada kelebenk değil kuşum ben kelebek karışıklık olmasın ;)

Curly ; napıyım şekerim ya yakın görüyorumda anlatıyorum biliyosun ;)

Hayalbemol ; Aşk olsun ya :( latife yapıyorum hemen sizde yok obama paklar falan :( benim dilimde be teoride tamam ama pratikte sıfırımdır ben :)

91 dedi ki...

ben saçlarımı sarıya boyatmayı düşünüyordum da, o yüzden her şeye bir n katma hevesi geldi :) yoksa kimseyle karıştığınız yok efem.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

tamamdır ozaman canımm :)