17 Nisan 2009 Cuma

NAZAR ETME NOLUR!!!!



Anaammm bir çift göz insanı bu kadar mı kötü etkiler karrrdeşimm, bir insanın gözleri bu kadarmı çarpar insanı!!!!
Cancaazlarım dün az kalsın bayılıyordum 1 çift bayan gözü yüzünden :(
Şimdik olay şöyle cereyan etti..

Hani bana asılan evli herif varya bu gacıda onun yanına arası gelen ve her geldiğinde beni saçımın telinden ayak parmak ucuma kadar süzen biri, ulan her gelip geçtiğinde gacı bir bakıyo resmen deliyo kızlarda söylüyodu onlarında dikkatini çekiyordu noluyoo lann diyodum bu manyak niye bana böle bakıyo delimidir ”lezo” mudur nedir manyak diye..

Neyse dün bu gacı ve bizimki odama geldiler irsaliye almak için benimde elimde başka bir işim vardı onu bitirip onların işine başladım ama gacı öyle bir bakıyorki, size anlatamam resmen gözlerini üzerimde hissediyorum baktım ellerim titremeye başladı allahım noluyorum diyorum kendi kendime kelebek kendine gel diye kendimi telkin ediyorum içten içe ama yok ,allahım yok ellerimi kontrol edemiyorum , onlara da çaktırmıyorum neyse bitirdim işerini sonunda defoldular gittiler..

Sonra aradan 1-2 saat geçti baktım bu “salak ile avanak” tekrar geldiler bu sefer feci yoğunum bu ikisi geldi o gacı tam benim masanın karşısındaki sandelyeye ,diğeri de benim yanımdaki saldalyeye oturdu…

Aaaaaaaaa feci göz hapsindeyim !!!!!

Ya böyle bişi olabilirmi gacı karşıma oturdu dikmiş gözlerini bana bakıyo ?? Noluyo laaaann????? Öbürüde dikmiş gözlerini (o bal gözlerini:)) bana bakıyoo???
Benim eller tekrar titremeye başladı allahım delirecem ulan hem onların işlerini yapmaya çalışıyorum bi yandanda bu ellerim niye titriyoru düşünüyorum “ ulan bu evli olan diğer zamanlarda da benden irsaliye almaya geliyodu hiç böle bişiy olmuyodum hadi heyecenlanıyodum dicem ama oda yok ??? Ne varsa bu gacının gözlerinde vardı bişiy ya!!!!
Ben işle uğraşırken daha beter karıştımı ortalık irsaliye ve çeki listeleri karıştı allahımm her zaman doğru çıkan şey o günmü yanlış çıkar ,yanlış eşleştiriyorum yaa o kadar kötü oldumki anlatamam size!!
Bir yandan da kontrol için onlara veriyorum ama suratlarına bile bakmıyorum bakarsam daha kötü olacağımı hissediyorum , ulan o arada yazcıdaki kağıtta bittmi
Aaaaaaaaaaa aksilik geldimi üst üste geliyor zaten !!!
Gittim içerden ayağa kalktığım zaman bile gözlerinin üzerimde olduğunu hissediyorum neyse yazıya kağıtları koydum ve artık dayanamadım

“ben birazdan geliyorum dedim”

ve kendimi dışarı zor attım lavaboya gittim derin derin nefes aldım suratıma su vurdum kelebek kendine gel kendine gel diye diye içeri gittim.. Öküz gibi bakıyolar zaten allahım bu işkence bitsin diye dua ederek işlerini bitirip onları yolladım ama bende bittim..

Arkalarından aaaaaaaaa bu ne yaaaaa böyle diye bağırdım bizim kızlarda evet noluyo dedi bu kız seni niye bu kadar süzdü ben fotokopiye giderken bana da baktı ne tuhaf biri o oyle dedi.. Bende tabi dolmuşum anlatıyorum dikti gözlerini, titredimde bıdı bıdıdı…
Ama ben hala kötüyüm bide ben titremeye başladığımın zaman böle vücudum irkilir hani “ şeytan dürttü” derler ya aynen öyle oluyorum kendime gelemedim en sonunda kızlar okuyalım dediler neyse okudular falan biraz hafiflediğimi hissettim sonra kendi kendimi okudum gerçekten rahatladığımı hissediyorum dua okuyunca…

Yavv benim ilk defa başıma böle bişi geldi arada böle olurdu ama sürekli esnerdim ağzım yırtılacak gibi olurdum nazar olduğunu hissederdim ama bu nasıl bişidir hakaten anlayamadım..
Bir çift göz insanı bu kadar mı kötü etkiler bu kadar mı kötü elektrik saçar anlamadım??

Yani ben bunun NAZAR olduğunu düşünüyorum başka hiç bişi olamaz!!! Allahım sizi ,kötü gözlerden kem gözlerden korusun sizlere nazar değmesin tikkat olun kendinize….


4 yorum:

Yesari dedi ki...

yuhhhh...ne göz varmışşşşş...herkesin enerjisi vardır ama bunu böyle kullanmak çok ayıppp:P
terbiyesizzz kızz nolcakkk...(daha kötü şeyler düüşünüyorum da neysee:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

dimi kuzum yaa :) öyle böyle değil yaa:(

Huzunbazz dedi ki...

allah kolaylık versın ne dıyım :D walla sen ıyı dayanmıssın ben hayırdır tarzında dırek ne ayaksın demeye baslardım :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ya nebiliyim diyemedim bişiy :( biranönce işlerini bitirip defetmekten başka bişi düşünmedim..