14 Nisan 2009 Salı

G.t Olmanın Dayanılmaz Hafifliği :P

Miiinik miiinik minik kelebeeek
Minik kelebeeek
Minik kelebeeek
Dur sakince uçmak ne demeeek
Uçmak ne demeeek
Uçmak ne demeeek

Heyoooooo!!!!! Nasılsınız canlarım ??

Şarkımı nasıl buldunuz bakıyım?? Bilenler ve hatırlamış olanların suratlarında hafif bir gülümseme olmuştur herhalde :)
Bu şarkım DEVEKUŞU kabereden :) Zeki ALASYA – Metin AKPINAR
Ahhh ahhh önceden bunları seyrederdik ozaman kocaman kocaman video kasetleri vardı takar takar ezberleyene kadar bu kabereleri izlerdik bunlarla büyüdük ikiside büyük bir yetenek helede Metin AKPINAR ı daha bir ayrı tutarım.
Helede o “AŞIK OLDUM” kaberesinde bir performansı vardırki hala hayranlıkla izlerim :) Metin Akpınar hanım evladı kibar yetiştirilmiş biri ilk gecede bişiy yapamadıkları için sabah karısıyla tartışmaya başlar ve o elindeki havluyu bir kadın edasıyla parmakları arasında katlar ve ipleri varmışçasına bir yandan ipleri koparır bi yandanda ağlayarak annesini anlatmaya başlar
Offff yaa nasıl bir yetenektir anacım yaaa insanda nasıl bir dikkat var yaaoğğğğ !!!!

Aman ne dicektim ben nereye geldim yav :) Ne diyodumm Off yazamıyorum artık diyodum sizin yazılarınızıda okuyamaz oldum pöfffff!! Yaz geldi bizim işler açıldı biliyosunuz işten sonrada dansa gidiyorum eve pert bi şekilde geliyorum :(
Eee nevar neyok anlatın bakem ??

Daha önceki yazımdaki gibi sevgili istiyorum diye başlamıcam zira “abazan” bir durum sergilemişim farkında olmadan :P
Hiiiçte ihtiyacım yok valla ben böle gayet mutlu , huzurlu ve rahatım ( yersen :P)
Aman olsa bi dert olmasa bi dert zaten…
Allaha şükür hayranlarım çok ama kalbime işleyen yok :( Hatta geçen yazacaktım bununla ilgili bişi ama fırsat bulamadım…

Hani birinden bahsetmiştim zamanında bende - oda benden hoşlanmıştı ama sonra yakın arkadaşıma asıldı falan filan… Neyse anacım yaklaşık 1 senedir benden aşk dileniyo ama, yok yani benim için bitmişse bitmiştir, yada şöyle söyliyim beni yıkacak bişiy yaptıysa geri dönüşü çok zordur ..
Bana öyle güzel şeyler söylüyorki beklide şuanda ihtiyacım olan cümleler ama yok yani bişiy hissetmiyorsam dünyanın en yakışıklsı bile sölese kar etmez , nedir bu salak durumlar ya…

Ama biriside varki ben onu yerimmm yaa !!!kim olabilir tabiki Costa Rica lı aşkım "Rafiticom" aşkım canım benim yaa.. nasıl düşünceli ,nasıl ince bir adamsın sen yaa.. Geçen oturuyorum baktım telefonum acı acı çalıyor ekranda onun ismini görünce 32 dişim birden piyasaya çıktı 5 sene sonra bile hala beni arıyor soruyor merak ediyor ve düşünüyor..
Diyorum yaa İstanbulda bulsam onun gibisini 1sn beklersem Bülent Ersoy olayım :)

Yaaaaaa en güzel şeyi sölemedim dur ona sıra gelmedi bi türlü :)

Hadi beni tebrik edin bi defa!! edin bakim bekliyorum :) Şöyleki ; Hani benim aşşağlık bi herif vardıya heh onunla ilgili iştee:)
Hafta sonu yarışmadaydım ,arkadaşımla kolkola spor salonunda içeri girerikeneee arkadaşıma şu kelimeleri sarf ettim , “ahaa kesin bizim puşt bugün buradadır” dedimmmm
“iti an çomağı hazırla” derler ya (farkındaysanız "iyi adam lafın üstüne gelir" demiyorum zira iyi olacak adam yok ortadaa ) kapıdan içeri girdim tak öküz karşıma çıktı yuhhh dedim ya kendi kendime başka bişi isteseymişim olacakmış dedim ,ama o beni görmedi ..
Bütün sinir sisitemim ayaklandı tabi.. ister istemez tekrar o onalrı yaşadım :(
Neyse sonra arkadaşımla sigara içmek için dışarı çıktığımızda tekrar karşılaştık ve bu sefer o beklenen an oldu ve ikimizinde gözleri ortak parantezde buluştu....Dınınııınnnnnn!!!!!!
Ben ona öyle bir baktım kii yaklaşık 1 dk falan sürdü sanırım o zaman zarfı içersinde ona söyleyemediklerimi sanırım gözlerimle ifade etmişimdir.. (Yani sizin dediğinizi yaptım insan sıfatına koyup konuşmaya bile tenezzül etmedim ) O bakışmadan sonra o bana selam vermeye kalktı tam başıyla selam verecekken ben kafamı çevirdim !!
Ya şuna bak yaaa hiç bişiy olmamış gibi hangi yüzle bide bana selam vermeye çalışıyo yaaaaa!!! Tam zamanında kafamı çevirmişim ve kelimenin tam anlamıyla "göt olmanın dayanılmaz hafifliğini" hissetti sanırım..
Olayı kavrayamadığı içinmidir yada benden beklemediği bir tepkimidir nedir şaşkın mal mal bana bakıp durdu.. Acaba selam vereceğimi falanmı düşündü ??????

Ama kendimi tebrik ettim gerçekten ,tuttum kendimi ve ona hiçbişi sölemedim ,bişi söylemeyerek onu ezmiş olduğumu hissediyorum ...

Hayatımda böyle insanlar olacaksa ben gerçekten yalnız kalmaktan mutluyum ...

Amaaan neyse yazının sonunu bağlayamadım, umarım fazla ara vermeden tekrar görüşürüz
Satırlarıma son veririken sizi şu şarkıyla uğurlamal isterim

Miiinik miiinik minik kelebeeek
Minik kelebeeek
Minik kelebeeek
Dur sakince uçmak ne demeeek
Uçmak ne demeeek
Uçmak ne demeeeeeeek !!!!

:P

2 yorum:

Yesari dedi ki...

deli kız...nasıl bi keyif almışsın o 1 dakikadan böyleee...hadi bakalımmmm...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

eveeett aldım tabii:)
öperim seni yesarimmm