23 Nisan 2009 Perşembe

Ankaraya ,Candostuma İthafen....



Bu aralar aklıma geldi benim candostum :(

Kaç sene oldu acaba hatırlamıyorum artık ,yüzünü görsem hatırlayabilirim acaba…



Yaklaşık 5 sene önce tanışmıştık onunla.. En yakın arkadaşım tanıştırmıştı bizi.. Candostumla….



Birgün iş çıkışı beni almaya geldiler , yeşilköye gitmiştik kardeşinin cafesine ( Bu arada kardeşine de hasta olmuştum çocukta nasıl öpülesi bir dudak vardı anlatamam :D Birde “Elvis Presley” e benzemiş olması ve deli hayranı olan ben, bende daha bir beğenme içgüdüsü oluşturmuştu vallaha ne yalan söyliyim :D )



Candostum ; nasıl bir tatlı dilli ,girişken çok ama çok sevimliydi, çok sevmiştim onu.. Hatta o gün çakmağım olmadığı için çakmağını (Zippo :D )armağan etmişti bana.. Çok hoşuma gitmişti gerçekten ilk tanıştığım birinin bana içtenlikle çakmağını armağan etmesi…

Ertesi gün arkadaşımla konuşuyorduk önceki günün kritiğini yapıyorduk :)beni çok sevdiğini falan anlatmış tabiî ki bende sevmiştim onu ..

Bundan sonraki hemen hemen her görüşmeleri bensiz olmuyordu (Ayy ne yüzsüzüm dimi iki sevgiliyi doğru düzgün baş başa bırakmıyordum ee ama napıyıyım onlar istiyordu hatta gelemem dediğim zaman bir araba laf ediyorlardı yawww sevimliyim kahretsin beni sevmeyen ölsün beee :D )



Birgün bizi “Leb-i Derya”’ya götürdü .. Bilmeyenler için söylüyorum bu yer taksimde ve muhteşem bir yer arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum manzara ortam inanılmaz hoş biyer..

Ben hayran olmuştum oraya hakaten , çok güzel bir ortamdı ve eğer ortamda keyifliysem mutlaka bir şarkı söylerim eğer kendimi rahat hissediyorsam ve böylede bir teklif gelmişse :D Kırmadım onları ve şu şarkı akmaya başladı ..

(Ah yaa keşke şarkıyı dinletebilseydim size yaa :( )



“Kalbimde gizli bir sevgili arar, gözlerime bakıp dalan gözlerin

Aklıma gelmeyen bilmece sorar

Beni hülyalara salan gözlerin

Aşka inanmayan o yalan sözlerin”



Çok sevdiğim bir şarkıydı bu çokta severek söylerdim , meğerse onunda en çok sevdiği şarkıymış bu, ve artık bundan sonra o ikimizin şarkısı olmuştu..



Her şey güzel gidiyo ama ortada kocaman bir sorun vardı :(



“Candost evliydi”



Arkadaşım bunu biliyordu aslında ,ama bazen her şeyin farkındasındır çok üzülüyorsundur, olmayacağını biliyorsundur ve ne olursa olsun onunla 1 saniyenin bile boş geçmesini istemesin ya oda öyle bişiydi çünkü ona feci aşık olmuştu..

Onunla çok kez konuştum ama olmuyordu yapamıyordu daha doğrusu..



Candostum la çok defa ayrı buluşurduk, arardı beni sorardı.. Hatta arkadaşım arada sitem ederdi “ bu ne yaa ,benden çok seni arıyo" Ama bi okadarda bilirdi bizi, güvenirdi..



Çok dertleşirdik candostla ,o zamanlar ben feci derecede aşıktım puştun tekine bana akıl verirdi , onun her söylediği mantıklı gelirdi dinlerdim onu.. Oda bana anlatırdı oğlunu karısını …Arkadaşımıda anlatırdı tabi, ona her şeyi söylüyorum kelebek derdi

“ben karımı seviyorum bana sakın aşık olma sadece birlikte olmanın keyfini çıkaralım benden başka bişiy isteme, ama bana aşık oluyor ve ben hakaten onun için üzülüyorum "diyordu..



Tamam siz şimdi bunları okurken bile tahmin edebiliyordum içinizden saydırdıklarınızı :D

Ulan karını seviyorsan ne diye çapkınlık yapıyorsun adi herif , yada arkadaşım için , ulan herif sana her şeyi açık açık sölemiş daha ne kaşınıyosun diye bilirsiniz



Tamam olayın neresinden bakarsanız bakın ortada kocaman bir YANLIŞ var bunu kimse inkar edemez onlarıda korumuyorum asla ama, o zamanlarda bunu göremiyor insan .. Empati yapsanıza sevmek aşık olmak hakaten çok başka ve zor bir durum :( pöffff!!!!!



Onunla sadece dertleşmezdik te canım yaa ,fecide gülerdik bide arkadaş arkadaşın pezevengidir derler ya o misal bana bir arkadaşını ayarladı..

Bi hafta sonu beni apartopar arayıp çabuk hazırlan kahvaltıya gidiyoruz dediler nasıl hazırlandım nasıl çıktım bilemedim , yerde ayarlandı benim eski sevgiliyi kıskandırmak adına b.çekmece oldu..

Orada küçük küçük yöre evleri vardır halada var çok severim orayı kaldıki güzel geçmişim oldu orada :(

Neyse oraya gittik umarım benim eski sevgili oradadır umudu ile , zira planda işledi hani dördümüz bir girdik oraya “ahanda orada” bi afalladı eski sevgili noluyo diye ee hoşuma gitmedi değildi hani :D

Sonra anacım arkadaşının farklı istekleri olmaya başlayınca görüşmemeye karar verdim bizimki noluyo diye sorunca anlattım olanları ağzına sıçtı tabi onun o ayrı :D



Yine bigun onunla buluştuk benim canım sıkkınmıydı neydi hatırlamıyorum konu karısına geldi onunla ilgili hiç kimsenin bildiği şeyleri anlattı bana , ve

"Ulan oda Rizeli sende Trabzonlusun aynısınız işte bir çok şeyiniz benziyo o yüzden seni çok seviyorum dedi.. Her sarıldığımızda bunu söylerdik birbirimize her zaman ama …





Sonra ise ….



Bunun mail şifresini bulan biri onun mailinden karısına bununla ilgili yalan yanlış şeyler yazıp mail atıyor!! Ve kızılca kıyamet kopuyor tabi ve ondan sonrada sır olup gidiyor..



Ankarada şimdi



Ama arada istanbula geliyor biliyorum…

Çok özlüyorum onu…

Oradayken bir gün aradı beni şarkı dinletiyo bana öyle bir içten canımmm deyişi vardıkı anlatamam bak şarkımız çalıyo sen geldin aklıma seni çook seviyorum demişti çok mutlu olmuştum..

Çok sorunları vardı belirim ama bizi unutacağını sanmıyorum ..Biliyorumki beni asla unutmaz çünkü bana şunu söylerdi hep



“ben bu şehirde yaşamasam bile biliyorumki İstanbulda çok sevdiğim ve asla unutmayacağım biri var “



İşte böyleeee ..

Bir şarkı nerelere götürdü beni bee.. Bu şarkıyı ben söylerdim arada geçende kuliste dilime dolandı sonrada sahnede söylemeye karar verdik ve ister istemez candostum geldi aklıma ikimizin şarkısı olunca :(



Onu çok özlüyorum....





Candostum......

5 yorum:

Curly dedi ki...

Anaaa bu can dost hakkında bilmediğim şeylerde varmış :)) öğrenmiş oldum laa sen ne kirli çıkısın hee anlatmadın hiç böyle...

91 dedi ki...

sakat. çoksakat. zor şeyler yaşanıyor şehrin her farklı köşesinde, hem de her gün.

bir de yaklaşık bir hafta önce bir miminiz vardı, buradan anladık ki takip edilmiyoruz efem. öyle olsun.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

curly : nası yani anacım sen biliyorsunki ne kirli çıkısı anlamdım bebişim??
91 : canım benim bu aralar okadar yoğunumki bakamıyorum hiiç bu yazıyıda arada zaman yaratıp yazdım be canım hemen bakıyorum yoksa takibimdesin canım yaa :(

imspoiled (simarigim) dedi ki...

söyle nerdeyse tutup getireyim sana candostunu :)

ah şarkıların gözü kör olsun bence.. ne zaman müzik dinlemek istesem hayatıma mal olmuşları dinliyorum sanki..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

getirsene :(