3 Mayıs 2009 Pazar

ANTALYADAKİ KÜÇÜK RUSYA


Uzun bir aradan sonra yine geldim cancaazlarım :)
Hafta sonu sölemesi ayıp Antalyadaydım :) Extradaydık :) özel bir şirketin yıl sonu toplantısı tadında bişiydi , ama hepsi kazmaydı o ayrı tabi :)
C.tesi sabahın köründe düştük yollara amaç ne kadar erken gidersek güneşlenme vaktimiz okadar çok olacaktı güya ee bide istanbulun şu bi türlü düzelmeyen havasından sonra Antalya bize ilaç gibi geldi valla :)
Cumartesi sabahı istabulda yağmur vardı bütün duamız antalyada güneşli bir havayla karşılaşmaktı .. Neyse anacım indik antalya fena değildi , araç geldi otele doğru yol alıyoruz anacım ne güzel otel yapmışlar yaaoğğğ gidiyorsun gidiyorsun her tarafta değişik değişik yapılarda oteller anasını satım güzel türkiyemin tadını turistler çıkarıyolar valla yaa!!!!
Oteller yerli halka feci pahalı diğerlerine göre gaaayet uygun ..
Abii otele girdik nereye geldik lan olduk şato gibi otel :S
Bide yer ayarlayacaklar diye saatlerce dışarda esir oldukmu bulutlar geliyo geçiyo ulan havuza girecez diye kıçımızı yırtıyorduk sinir olduk tabi !!!
En sonunda yer ayarlandı odalara geçildi hemen bikinileri giyip indik havuza :)
abbboowww nereye geldik laaannn küçük rusya anasını satım!! Kızıl meydanda havuza giriyoruz yani o derece yani .. Rus gacılaro o biçim zaten ulan bi kendime bakıyorum bi onlara bakıyorum , allah boş vakitlerindemi yaratmış bu hatunları napmış anlamadımki :S İnsan ister istemez bunu sorguluyor yaniiiiiiii...Ama hatunlar bi okadar güzelken adamlar bi okadar hantal ve ayılar yanii!!
Güneş fena değildi yandım birazcık :) havuz keyfi falan akşam yemeğii ulan bedavaya kendimi kaybediyoruz bi oraya dalıyoruz bi bu buraya dalıyoruz tıka basa dolduk anasını satım benim tuvalaet sorunum başladımı tuvalate çıkamıyom anasını satım yinede yiyorum :P
neyse gösterinin yapılacağı yere gittik aldık davulları çıktık hepsi bu kadarmı kazma oluryaa anacım bi tepki verir bi kalkar dans eder yaaa!!!
Tabi bu arada bizim TATO nun suratı bir karış oldu neymiş efendim sahnede ritm kaçırmışız ulan adam gibi komut verseydin ozaman gitmiş en sona millet komutu duymuyo asıldıkça asıldık davullara tabi neyse show bitti tokmak çubuğu fırlattı çıktı dışarda içiyo
Bu ne yaaaaa nedir bu tavrın yanii olabilir kaçmış olabilir anasını satım oradakilerin ritmden anladıkları yokki bu kadar kastırmanın ve milletin keyfini bozmanın ne gereği var yani!!!!
Tabi o surat sallanışınan sonra keyif falan kalmadı millette ..
Bende bir boğaz ağrısı ölüyorum sanırım hava çarptı gecenin ilerleyen saatlerinde sesim travesti sesine dönüştü :( öksüremiyorum bile öksürürken nasıl canım yanıyo :( son bir parti daha çıktık sonra herkes odasına zıbarmayaaa...
Yine sabahın köründede yollara düştük tabi ben geberik bir vaziyette uçakta malak gibi yattım eve kendimi zor attım şuan ilaçlarala ayaktayımmm be birazdan tekrar işe gidecem :(
tatilmi yaptım, çalıştımmı, eğlendimi, zehirmi oldu anlamadım valla :S
(Neyse bukadarda kötümser olmıyım enazından antalyaya gittim güneşlendim, yedim içtim eğledimde beeee :)

7 yorum:

91 dedi ki...

geçmiş olsun, dikkat et kendine.

Hayalbemol dedi ki...

wow'a gittin heralde ömrümün kelebeği. Süper bir yerdir. Ben resimdeki her iki yerde de bulundum. Verdiğin parayı sonuna kadar hak eden bir yer orası. Bu arada kutuplara yakın bölgelerdeki kadınların nedense bir başka çekiciliği oluyor, kabul etmek lazım :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

91 ; saol canım bak eve geldim hatta izin aldım kötüyüm aslında antalya pek yaramadı sanırım :(

hayalimbemolüm ; wow a gittik evet hatta waaoooww :P
canım biz oraya para verip kalmadık açıkcası (üstüne para aldık diyim :P) çağırıldık yoksa okadar para vermem açıkcası oraya taş yığını gibi geldi açıkcası ama yinede yemek içmek harikaydı ama bide hasta dönmesem daha iyiydi tabi :( Hatta şuanda bunları evden yazıyorum ziraa izin aldım kötüyüm yahu :(
Bu arada kutuplardaki kadınların çekiciliğini kabul ettik anacım yapacak bişiy yok :) yaşadıkları yerler soğukken kendileri bi okadar sıcak oluyorlar sanırım :P

yesari dedi ki...

yok yok çok iyi olmuşşş...çok keyifli okurken bile...:)

Hayalbemol dedi ki...

"verdiğin parayı hak eden" derken, genel anlamda söylemiştim ömrümün kelebeği. Yoksa şirketlerin toplantısı olayını bilirim. Çoğu otelde bu manalarla bulundum ben de :) Para verip gittiklerim de oldu tabi. Hep beleş hep beleş nereye kadar...

beyaz mendil dedi ki...

Geçmiş olsun.Hakikaten çok güzel bir yerdir.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Yesarim : yok canımın içi herşekilde güzel tabii bikere kısa bir sürede olsa farklı biyerde bulunmak bile insanı mutlu ediyo , ama hasta olmasam dahada iyi olacaktı e napalım oda nazarı olsun :)

Hayalimbemolüm : Yaa bizim senle hep ortak bişilerimiz çıkıyo farkındamısın ?? Gittiğimiz yerlere ya sen önce gidiyosun ya ben :)
Belkide karşılaşmışızdır kimbilir dimi hayalimbemolüm :)

Beyaz Mendil : çok teşekkür ederim canım çok saol :)