6 Mayıs 2009 Çarşamba

HIDRELLEZ ve AHIRKAPI :)




Alllaaaahhh tencerem var tavan var ahırkapılıyım avam var beyavvv!!!!!!!


Takunyamın tıkırtısıı abe nedir bu çirkef gacilerin sıkıntısııı

Düğünümede beklerimmm ediyesiz gelmeyin yırtaarımmm!!!!!!


Eveeet dün biliyorsunuz hidrellezdi :)


Hıdrellez, bütün Türk dünyasında bilinen mevsimlik bayramlarımızdan biridir

Hızır inancının yaygın olduğu ülkemizde Hızır’a atfedilen özellikler şunlardır:
1) Hızır, zor durumda kalanların yardımına koşarak insanların dileklerini yerine getirir.
2) Kalbi temiz, iyiliksever insanlara daima yardım eder.
3) Uğradığı yerlere bolluk, bereket, zenginlik sunar.
4) Dertlilere derman, hastalara şifa verir.
5) Bitkilerin yeşermesini, hayvanların üremesini, insanların kuvvetlenmesini sağlar.
6) İnsanların şanslarının açılmasına yardım eder.
7) Uğur ve kısmet sembolüdür.


Eveet bu kısa bilgilerden sonra bende bişiler yazayım :)


Valla bu hasta halimle bile ahırkapıdan eksik kalmadım :) napıyım her sene gidiyordum bu senede gittim :D Bide dün işyerinden erken çıktım hastayım diye kamarelar geziniyo hertarafta başıma kapşonumu geçirip öyle gezdim napıyım :)


Çok hoştu yine ama bu sene bence daha hoş olmuş enazından insanlar birbirlerinin üstüne çıkmadılar bu sefer sahile almışlar eğlenceyi insanlar çimenlerin üzerine yayılmış gönüllerince eğlendiler e ziraa bende ölee :)

Her taraftan 9/8 ritmler geliyoo ,her tarafa bakmaya çalışıyorum hemde oynuyorum :D
Yaw bu romanlar ne hoş insanlar yaa hep neşeli hep neşeliii bazen diyorum ki huleynn bunlar gibi olmak lazım anasını satım ne dert var ne keder bu davul bi klarnet ohhhhh yandan yandan yanii :D


Nahıllar rengarenk okadar büyük nahıllar yapmışlarki ama bu sefer daha profosyonel olmuş :D şöyleki geçen senelerde insanlar dileklerini yazacak çabul zor bulup ağaca zor asıyorlardı busefer özel masa ,kalem ve delikli kağıtlar ve kancalı iğne koymuşlar :D

İnsanlar gönüllerinden yüreklerinden geçen güzel dileklerini o kağıtlara yazıp kancalı iğneyle tutturdular :D Tabiki bende :D

Ne istediğimi ne yazdığımı sölemicem ama tabikiiii hatta ben işin bokunu çıkartıp her yapılan nahıla dilek yazıp attım hihiih bir olmasa belki diğerinde tutar diye :D
Çok güzel ve neşeliydi alaaahım nası eğlenceli olmasınki yaağğ her sene kaçırmadan gittiğim biyer orası :D
Umarımm herkesin duası dileği kabul olur bu hıdrellezdede Hızır çabuk yetişir umarımmm :D
Kul şıkışmayınca HIZIR yetişmezmiş ya ,
darda olanın , dilekleri arzuları olanın herkesin dileklerinin olması dileğiyle.......



6 yorum:

Yesari dedi ki...

umarıım tüüüüüüüüüüm ama tüüüüüüüüüüm duaların kabul olur canım...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hepimizin canım innnşaallllaahhhh!!!

sufi dedi ki...

İnsanın roman olası geliyor.

rain and me dedi ki...

umarım tüm dileklerin kabul olur canım arkadaşım, hep böyle mutlu olmanı dilerim tüm sevdiklerinle..

Hayalbemol dedi ki...

Senin bu yazdıklarından sonra, dileklerine amiiiin diyorum ömrümün kelebeği :)

Bızbız ve Bıtbıt Bir Hayat Hikayesi dedi ki...

bütün dileklerin kabul olur inş :) bende oradaydım :D