25 Mayıs 2009 Pazartesi

Bana iftira Atanın........


Ayy allahım nası sinirlendim nası sinirlendiiimmm!!! Ya beni yalancılıkla suçladı yaa hemde beni!!!!!! Ama ben bunu onun yanına bırakırmıyım sizce???
Tabiî ki HAYIR!!!

Bu anlattığım gerizekalı kişilik , bilinen bir markanın müşteri temsilcisi …
Şimdi bunlar farklı bir sistemle çalışmaya başladılar ve bu zaman zarfı içresindede kesilen tüm faturaların “MT” tarafından incelenmesi gerektiğini sölediler , bizde tamam dedik..
Yalnız “MT” o kadar rahatsız bir kişilikki size anlatamam… Sabahtan telefonla konusmaya bir başlıyor kardeşim akşama kadar o telefon kulağından düşmüyor , beraber çalıştığı ortamdaki tüm insalar kendisinden tiksiniyo diyebilirim.. Ya insan bu kadar bencil ve gerizekalı olabilirmi yaa !!!O nasıl bağırarak konuşmaktır bu ,ya biraz etrafındakilere saygın olsun bi sus be adam!!!!!
Ayyy bak yazarken bile sinirlerime hakim olamıyorum yyaaa!!!
Ne diyodum, yeni sisteme geçtik ve kesilen faturalarının hepsini görmek istiyor , pimpirikli rahatsız bir kişilik olduğunu bildiğim için her kestiğim faturadan haberi oluyordu zaten.. Sabah bir posta kestim ve kendiside bizzat gördü ...Akşam üstüne doğru tekrar fatura kestim fakat faturaların hepsi kaydı anlamsız bi şekilde :S
Hemen kendisini aradım ve iptal etmem gerektiğini söledim ,bu tutuştu ve tekrar kestiğim faturaları incelemeye kalktı sabahkilerle beraber... Gerizekalı kişilik sabahki kestiğim faturalarda bi hata yakaladı ama bunu farkettiği saat akşam üstüydü :S
Kaldıki hatayı yapan ben değil "IT" yapmış , yazılımda yapılan bir hata yüzünden sadece tutar kısmı yanlış yazılmış , ben bunu harf harf incelemek zorunda değilim bana verilen talimata göre aptal adam!!!!!Bu sana verilen bir görevdi!!!!!
Bir tek senin organizasyonuna bakmıyorum, bakarım fiziksel bişi yamukluk varsa sölerim gerisi beni değil seni alakadar edecek kısım !!
Tabi bu faturalar sevkiyatla beraber gidince bu rahatsız kişilik tutuştu , kendi üstünden paparayı yiyince ,yememiş içmemiş bir güzel kendini haklı benim haksız çıkaracak şekilde kendi üstüne bir mail döşemiş, oda bizimkilere tabi!!!!!
Allahım telefonlarım durmuyor Noluyooo laannn??????
Tesis yönetici yardımcı arıyor olayı izah etmeye çalşıyorum, bir yandan "IT" ile faturaları düzeltmeye çalşıyorum falan derken DININIIINIIINNNNNNNNNN
Tesisi Müdürü telefondaaaaa!!
- Kelebek bu olay nedir izah edermisin Mt faturaları görmediğini idda ediyor , sen her kesilen faturalardan kendisini haberdar ediyorsun değilmi?
- Tabiki T .. Bey kendisinin haberi var hatta kesilecek olan faturanın tarihini sistem üzerinden kendi değiştirdi bizim artık yetkimiz yok biliyorsunuz
- Tamam canım ama kendisi haberim yok diyor böle bişiyde yüzleşebilrimisin kendisiyle??
- Herşekilde T.. bey
- Tamam canım
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa adam beni yalancılıla suçluyor yaa!! hemde beni !!!ben adamı naparım biliyomusun !!!!
Allaahımm çıldırdımmmm etrafa küfür savuruyorum beni sinirliyken tanıyamassınız arkadaşlar!! ( Yeri geldiğinde sağlamda küfrederim bu arada :))
Faturalar tam düzeldi ,baktım bizim rahatsız kişilik geldiiiiiii!!!!
- O.. bey sizin bu sabahki kesilen faturalardan haberiniz yokmuydu?????????????????????????
- ee yok yok benim haberim yok
- Nası olmaz O.. bey tarihi siz değiştirdiniz faturanın ve değiştirdiğiniz faturanın İstanbul sevkiyatı olduğunu ve sabah çıktığını bilmiyormusunuz??? Değiştirdiğinize göre sabah gideceğininde bilmeniz gerekmiyormu????
allahımmm eveledi geveledi lafı g.tüne soktum !!!!!! ve defoldu gitti....
Offf berbat bir gündü anlayacağınız ama anlımın akıyla olayı hallettim , hahhahah benim adım kelebek yakarım alimallahhhh helede beni yalancı yerine koyarlarsa dünyayı adamı dar ederim valla!!!!
Neyseki bizimkilerdende ağzının payını almış kaypak herifff!!!!!!!

3 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

:) Ömrümün kelebeği,
nasıl sinirleniyorsun, neden sinirleniyorsun ki!
Haklısın, ben de iftiracılardan, fitnecilerden, fırsatçılardan, kişileri basamak sayıp adım adım üste çıkmaya çalışanlardan, yalakalardan ve düşünce hırsızlarından nefret ederim.
Hepimiz nefret ederiz, hatta yukarıda sıraladığım negatif yaratıklar da nefret eder sanki kendileri hiç ortada yokmuş gibi.
İyiler neden kaybeder bu dünyada? Kötülükleri sindirdikleri ve hatta yutup eridikleri için.
Çalıştığım şirketlerin birinde, kendini yetkili sanan acizlerden biri, yenilerin tümüne yeteneksizmişler gibi laf saydırıyordu. İşi bilmiyorsanız yapmayın, elli kere söylemedik mi? falan filan vs… İlk önce, kızdığı ve kendisinin de yaptığı aynı hatayı buldum, sonra onu kendi sitilindeki gibi rencide ettim. Yani, “Biri senin söylediğin gibi hata yapmış, bilmiyorsa yapmasın kardeşim” dedim. Gayet olumlu, fikir sorar gibi bir şikâyette kıpkırmızı olmuştu.
“Demek ki” dedim, eğitimi doğru verseydin, elli kere söylemene gerek kalmayacaktı,
demek ki, her insan hata yapabilir, demek ki tehditle bir yere gelinmez.
Şimdilerde ne mi yapıyorum? Genel tavsiye olsun diye maddeleyelim.
-İstemediğin sözleri duymazdan gel, ya da duymak istediklerini al ve sevimsiz kelimeleri ayıkla
-Her işte bir sürü a-salak vardır. Mikroplara karşı bağışıklık sistemini güçlendir ama mikrop olma.
-Asla kendini küçük görme, doğruyu etkin kelimelerle ve dilin sürçmeden anlat ki, kararlılığın belli olsun.
-Serinkanlılığını koru, asabiyetten en büyük etkilenen kişi, kendisidir.
-İşinin gereğini yap, her işi almaya çalışma, fazla yük alırsan altında kalırsın. Çok iş yapana her zaman çok iş verilir ama kurnazlar yükselir. O yüzden, işin özü neyse onu geliştir.
-Kötü yorumları kendine sakla, işyerindeki dostun, yerin kulağı olabilir.
-Kimseye fırsat verme, koz her zaman sende olsun.
-Zayıf görünme, dik dur ki, ezemesinler seni.
-Yetkili hiç kimsenin karşısında başını öne eğme. Unutma ki; karşındaki de insan, sen de…

Ne yorum oldu ama değil mi :) Yeni bir konu açtım sanki. Bu yazdıklarımın çokça olması, senin samimiyetinden ötürüdür ömrümün kelebeği. Yazdıklarının başına bakarken endişelenmiştim ama son sözün hoşuma gitti :) Elimi omzuna koyuyorum ve sana katılıyorum.

Huzunbazz dedi ki...

Hahaha walla adam harbi iyi kasınmıs :D bide gelmesi oraya buyuk cesaret gercekten :D

Gecmis olsun valla baya urasmıssın belli :) neyse üstün allaha sukur zeki bi adammıs dier tarafı dinleyip de sormadan etmeden sonuca warmamıs olması guzel :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hayalbemol : hiç yorulmadan insanları dinliyosun ve hiç yorulmadan yorum yazıyosun ya bayılıyorum ve hoşuma gidiyo çok çok teşekkür ederim sana...
Sölediklerini dikkate alıyorum ve hep öyle olmaya çalışıyorum ... Ezik olursam zaten hiç birşeyin üstesinden gelemem..
Kaldıki çalışma ortamım daha çok karşı cins ağırlıklı olduğu için kendimi -herşekilde- korumaya çalışıyorum!!

Fatih Altay ; Aynen büyük cesaret valla ama nasıl ağzının payını vermişim ama :P
Tesisi müdürümüzü sevmem ama hakaten adaletlidir :)