13 Mayıs 2009 Çarşamba

HAYALLERİMİN BEMOLÜ,SİBEMOLÜ,DODİYEZİ :D (Mim)


Eveeettt bu haftaki mimimizde (ay mimimimimi oldu biraz :D) canım blogdaşım hayalbemol den hayal kurun demiş bende yazayım bakayım dedim ama dur bakalım neler çıkacak :D

Aslında gece yatmadan rutin işimdir bu benim hayal kurarım kurarım biir sürü şey dolanır kafamda onlarla mutlu olurum falan ama yazıya nası dökerim bunları bilemiyorumkii??

Eveetttt
Gözlerimi kapıyorumm hımmmmmmmmmmm.....

Uzaklardan sesi duyuyorum dıgıdık dıgıdıkk.....!!!!!
Allahım oda nesiiii beyaz atlı prensim atına binmiş dörtnala koşuyorrrr!!!!!!

Allahımm nasıl yakışıklı nasıl yakışıklı bakmaya doyamassınnnn o boy, o pos, o endam ,efendime söyliyim o gözler ,o kaşlar yemede yanında yat cinsinden bişi yanii
e bende fena değilim hani tüm çekiciliğimle, baş döndürücü güzelliğimle onu bekliyorummm o toz bulutlarını aşarak taaamm yanıma gelecekkeeeeen daaaann diye bodozlama yere çakılıyor!!!!!!!!!!!!!!
Alaaahıııımmmm hayalini bile kuramıyorum yaaa :P

Neyse dur bakiyim bir daha deniyorumm :) Öhüü Öhüümmmmmm(Sevgiliyi geçtim onda bi halt edemedim başka bi yerden dalayım :D)

Bikere çalışmadan zengin olmak istiyorum, hemde bir sürü param olsun (ne demişler para var huzur var )
Türkiyenin her tarafında evim yatım katım arabam b.kum püsürüm herşeyim olsun :)

Ammmmma !!!!!!!!!!

Para beni bozmasın geldiğim yeri asla unutmıyım, bikere vicdanım ve onurumdan ödün vermiyim , b.k gibi param olmasına rağmen burnum havalarda olmasın, her bayramda huzur evlerine kimsesiz çocuklarının yanına gideyim onlara bir sürü hediyeler alayım (bunu çok yapmak istiyorum hakaten ama bol para lazım ya :( )ama bunu kendime malzeme yapmıyım,

Sonracımaaa off hayal kuruncada dibi bucağı gelmeyecek şeylerde istiyo insan mesela geçmişe dönebilmeyi çok isterdim canım sıkıldıkça zaman makinasina girmeyi isterdim yani dolayısıyla bir zaman makinam olsun isterdim..

Mesela "ATATÜRK" Ü tanımak isterdim hemde çoookk , mesela çanakkale savaşında silah tutmak isterdim çarpışmak isterdim düşmanla bunu hep söylerim hepte söylicem oradaki insanlarla kendimi karşılaştırırım herzaman bizde yaşıyoruz derim hep yaşadığımızı zannediyoruz ve isyan ediyoruz bazen hayata ulan ozamanda insanlar kahramanca cesurca mücadale edip vatan kurtarmışlar bizde burada "ay yok bana böle dedi , benim kalbimi böle kırdı" diye salak saçma şeyler için kafa yoruyoruz adamlar toprakları için CAN vermişler CAN bee!!!
Neyse konuyu yaymıyımm nerde kalmıştım, evet MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ü tanımak şerefine ulaşmak isterdim .....

Sonracıma Elvis Presley hayranı olan ben onunla şarkı sölemek isterdim aynı sahneyi paylaşmak
( ya manyak kelebek hayal et işte hayallerin bile ne kadar dar ya!!!tanımak isterdim ne demek sevgilim olsun desene yaaa!!!!) Evett sevgilim olsun isterdimmm ahhh ulaan ahhhhhh!!!!!
şarkı sölemekmi geldi içimden hooop bin zaman makinasına tak anında aşkımın yanındayım ohhh ne güzel iş heee :)

Ya EMRE yaa naptın sen yaa valla olsun istedim şimdi böyle bişiy yaaa :(
Neyse bu hayaller uzar gider ucu bucağı yok hayal kurmanın :D benimde naçishane mimde katkım olsun yeter :)

Kimseyi mimlemiyorum ama okuyanlar yazmak isterlerse çok memnun olup büyük bir heyecanla kurduğu hayalleri okumak isterim :)




9 yorum:

Yesari dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yesari dedi ki...

:)))) nasılll yakışıklııı nasıl yakışıklıııı:))

Hayalbemol dedi ki...

Aman Allah’ım o ne güzel başlık, yerimde zıp zıp oldum, içim içime sığmaz oldu ömrümün kelebeği. Hayallerin beni çok duygulandırdı. Bu memleket neydi ne oldu, keşke herkes o dönemlere dönebilse, Atatürk’ü tanıma şerefine erişebilse. Keşke vatan için dökülen kanları, ölen insanların geçilmez bir sete dönüşmesini ibretle izlese. Saygıyla eğiliyorum önünde kelebeğim, canlar sana feda olsun.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Yesari; evettt nası yakışıklı nası yakışıklı allaaammm yarebbimmmm :)

hayalbemol ; canım benim beğendiğine çook sevindim hayaliminbemolüüüü valla birden geldi aklıma çok düşünmedim açıkcası :)seni sevindirdiğime bende sevindim :)

sufi dedi ki...

Ya kelebek, nasıl unuttun Beatles'ları? Ben de Atatürk'ün cemalini bir görseydim! Rüyada gördüm 3 gün sarhoş gezdim bu beden gözüyle görsem herhalde ayağa kalkamazdım.

kırmızılı dedi ki...

"ben kırmızılı
anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
bilgilerinize..."

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

sufi ; sen enazından rüyanda görmüşsün ya ben onuda gremedim henüz :(

foodbynil dedi ki...

Para beni bozmasın kısmı süper olmuş:D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ÖLE AMAAAA PERİKIZI :) (ay perikızı deyince "canım ailem" dizisindeki feride geldi aklıma çook seviyorum o diziyi bu arada :)