26 Mayıs 2009 Salı

UYYHH TİRLEDİM HAA!!!!!!


Yaa neden bende diğer normal insanlar gibi terlemiyorum yaa :( Bıktım bu ter olayından :(Utanıyorum artık ya
:( Yaz- kış insanın elleri ayakları terlermi yaa!!!!!!
Eğer benim gibi olanınız varsa okuyucalar benim derdimi çok daha iyi anlayabilirsiniz???

Okuldayken kalem açamazdım yaa o kalemtraşla helede kırmızı kalem açıyorsam bütün ellerim kıpkırmızı olurdu ayyy sinir olurdum … Yazı yazdığım sayfa terden ıslanırdı oralara gelince doğru düzgün yazamazdım :(

Büyüdük ,
Ulan sevgilimiz var elele tutuşacam allahım nası utanıyorum nası utanıyorum :D Aklımdan geçiriyorum söyleceklerini “ayyy heyecanlanmı ellerin terlemiş” ayyyyyy bunu sölediklerinde çıldırıyordum ne heyecanlanması düdükkk bu benim hastalığım hemen kendine pay çıkarma hıyarzan demek istiyordum ama tabi daha uygun bir dille sölüyordum :D

Yada yeni bir ortama girdik diymi yeni insanlarla tanışıcaz çıtırlar falan :D benim ellerim terliyse yarım saat önceden masanın altından ellerimi kurutmaya başlıyordum , pantolonuma sürerdim ellerimi bu sefer pantolan ıslanırdı hoş hala onu yapıyorum ya neyse :(

Hele ayaklarım offf diyorum!!!

Yani yazın daha bir büyük derdim oluyo ayaklarımla .. Ayyy allahım nası imreniyorum diğer bayanlara yaa …tek bantlı ayakkabılar parmak arası cici cici terlikler giyiyorlar ama ben giyeemiyoruuum :( ..
Kapalı ayakkabılara mahkum oluyorum ayağım içinde pişiyo ama yapacak bişiyim yok birkaç kez yaptım nası oluyo biliyomusunuz,

Diyelimki önü açık bir ayakkabı yada terlik yada sandalet giydim ..
İlk giydiğim anda bişi yok gayet rahat yürüyorum ammmaaa yavaş yavaş ayaklarımın terlediğini hissetmeye başladığım anda film kopuyo :D Şimdi yürüyorum ya popo biraz daha çıkık yürümeye başlıyorum ayaklarım terlediği için o ayakkabının önünden zavallı baş parmağım ve yanındaki parmağım fırlamaya başlıyorlar ve fırladıkları içinde ayakkabı fırladığı yerlerden ayaklarımı kesmeye ve canımı acıtmaya başlıyor ee doğal olarak ayağımda şişiyor varın siz düşünün!!! Sonracııımaaa o ayak terli ve doğal olarak nemli olduğu için yoldaki toz toprak ayağıma yapışıyor parmak aralarım leş gibi toz toprak doluyor ayağımı nereye saklayacağımı şaşırıyorum bazen :(
OOOffffff oofffffff!!!!!!

Gelelim klotuk altlarıma (ayyy iğrençleşiyorum ama napıyım derdim büyük anlayın )
Zaten terlemeye başladığım anda el – ayak ve kaltukaltım hepsi birden başlıyorlar kabus gibiii
Hiç açık renkli bişiy giyemiyorum giydiğim zamanda öküz gibi ıslaklığı görebilirsunuz zaten :( Kumaşına göre değişiyor tabii bazı açık renklilerde belli oluyor bazılarında olmuyor onu iyi tutturmak gerekiyor :(
Yani siyah ve beyaz fix işte!!!
Arada giyiyorum ama sürekli lavaboda oluyorum ozamanda sürekli peçete elimde oluyooo

Ayyy bir gün işyerinde bilgisayarıma bişi oldu “It” yi çağırdım :D Bakın şimdi olaya :D

Neyse geldiii benim mausun üstünde kocaman bir peçete :D Bu ne lan böle oldu çocuk :D Neyse anacım ben ekranda gösterecem hatayı salakkk işte ben :)
Parmağımla ekrana dokundum huhahahha tabi orada bir su birikintisi oldu ulan rezil oldum temizliyecem ya rezilliğimi kapatacam ya :D sen temizleyeceğim diye tüm parmaklarımla ekrana bir dokunnnnnnn!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sanırım olayı anladınız temizliyim derken daha çok batırmmı??? Ekran tamamen su olduuu
:( tüm parmak uçlarımdaki terler ekranda :D Allahımmmm rezilliğe bak yaaa!!!!!
Tabi peçeteyle falan sildim ama ne fayda bir kere rezil oldum yani :(

Ama size şöyle bişiy söyliyim hastalığı hep erteleyn biriyim aman sonra giderim nolcak derim hep , başka şeyler için gittim hatta boğazımın altında hep kitleler elime geliyordu tırstım feciii gittim chek –up yaptırdım .. Anacım korktuğum şey meğersem hiç bişi değilmiş ama hiç beklemediğim hastalıklarım çıktı mesela guatr başlangıcım varmış göğüslerimde fibro kistler çıktı , sonracıma böbreklerimde taş çıktı… hahahhaha daha sayımı????

Ama bu terlemelerim için hususi gitmedim ilaç kullandım ama faydası yok sadece ameliyat
:( ondada nekadar fayda gösterir bilmiyorummm
Oyyyy bak yine tirledimm haaa!!!!
:D

9 yorum:

Yesari dedi ki...

ameliyat mı:S:S:S
nası bi ameliyat...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

off ne bilim yaa koldanmı giriylarmış bişi yerleştiriyolarmış ve bir daha terlemiyormuşşsun ??
Ama tabi okadar ter nereden çıkıyor oda merak konusu tabi :)

Adsız dedi ki...

yaa bende seninle aynı sebepten ama farklı yerden terliyorum, alnımdan:( saclarımı mis gibi yapıyorum kahkullerime fön cekiyorum cıkıyorum 5 dk sora fıss ter:( yaz kıs bu böyle .ben napiyim peki ha kardeş :((

Hayalbemol dedi ki...

Terlemeyi önlemek iyi değil diye biliyorum,
sonuçta ben de felaket terliyorum.
O yüzden sürekli kolonya taşır,
sürekli yıkarım elimi yüzümü kolumu.
Soğukları o yüzden sıcaklara tercih etmişimidir.
Kutup bölgesine mi yerleşsek ne? :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Adsız ; ahh güzelim ben alnımdan terlesem başka ne isterim yaaa!!
Kelin ilacı olsa kendi başına sürremiş canım yaa :(

Hayalbemol ; Bende öyleyim ama yok olmuyor yaa bide feci yanıyo vücudum, ellerim ayaklarımda millete dokunamıyorum düşün bu sıcaklıkla ilgili yapılan esprileri :(
Ya işin kötü tarafı herşeye rağmen yinede sıcağı çok seviyorum kışı puslu havaları hiç sevmem :)

Missipipi dedi ki...

ahah bende bu yaza kadar şişko olduumdan çok terliom sanıodum
48 kiloyum ve hala terliyorum
yapcak bişe yok serin biyere göç edek yazları :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ya başka başka alternatifler bulun yaa ben serin yerlere gitmek istemiyorum ben kelebeğim yaa :(

ruya dedi ki...

ya hakkaten koltuk altı bende de var,ben bu işi ameliyatla çözecem artık son nokta.
bunaldım,hele birde panikleyip ayy acaba terleyecem mi diye kafaya taktıysam utanmasa göbeğime kadar inecek koltukaltından terler:))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hahah ruya aynen sana katılıyorum ozamanlar kendimden tiksiniyorum ve ben kendimden tiksiniyosam başkalarını ne düşünür diyere daha beter fitil oluyorum