21 Mayıs 2009 Perşembe

HADİİ PARTİ ZAMANI GELSİİİİNNN!!!!!!!

Oooffffffff bu yoğunluktan sıkıldım yaa!!!

Ne doğru düzgün kendimle ilgilenebiliyorum, ne evle , ne işle , ne bloğumla , yazı yazamıyorum yazılanları okuyamıyorum böle kaçamak yapıp artık bana gelen mailleri yayınlıyorum :P..nolcak böle yaa :(

Yoğunluktan boğuldum tatilim geldi sanırım .. Böyyleee kızgın kumlardan serin sulara atlamak istiyorum , bronzlaşmak istiyorum, sahilde güneşlenirken yakışıklı çocukları kesmek istiyorum :P, sonracıma geceleri alemlere akmak istiyorum .. çılgın partiler , dans, ekşın, gizli kaçamaklarrr yapmak istiyorummm , içmek istiyorum sorhoş olmak istiyorum ayıkken yapamadıklarımı alkole vurup yapmak istiyorum..

Ay hep öle olurya ayıkken cesaret edipte yapamassın kafanda tasarladıklarını , anacım bir alkol aldınmı aslan kesilirsin istediğin her şeyi yaparsın bu süper oluyo ama tabi ertesi gün pişmanmı olursun yaptıklarından yoksa ohhhhh iyi yaptım sefam olsunmu dersin onuda bilemem tabi :D

Şimdi siz diyeceksiniz ulan gözün doysun geziyosun ya işte , ya tamam geziyosun daaa yaw oda bir iş oluyor netice itibari ile yani rahat hareket yine yok gideceğin ve yapacağın şeyler belli…

Off nebiliyim yaaa

Geçen moda girelim diye alışverişe gittik kendime 2 tane elbise aldım çok cici hemen tatil gelsin hemen giyinmek istiyorum :D 2 tane kot pantalonumu kestim şort yaptım :D Güneş kremlerimizi sipariş verdik yanında çanta hediyeli :P

Ay bideeeeee en önemlisini unuttum geçen hafta Rain and me ile gideceğimiz oteli bir arayalım çek edelim dedik rezervasyonumuzu internetten telefon numarasını buldum arıyoruz anacım kapı duvar telefon numarası çalmıyo bile :S Allahımmmmm bide bundan önce otelimize bakarkenee birde şikayet sayfasına bakalım dedik allaaaaahhhhhhh millet neler yazmış anlatamam işte ölee pisti böle memnun kalmadık biz rain and me ile hem okuyoruz hem ağzımız 5 metre açık ulan nereye düştük diye :(

Feci bir telefon trafiği tabi :D Tur şirketini aradık onlara bi çingenelik yaparsın hem telefonlarına ulaşamıyoruz , hem çok kötü şikayetler var otel hakkında diye ee tabi normal olarak bizi telkin etmeye sakinleştirmeye çalışıyolar bize birkaç tane numara verdiler en sonun bizim kalacağımız otelin yanındaki otelin numarasını bulduk hahah ne komik dimi :S

Neyse aradık Ahmet diye bir hödük ilgileniyormuş bizim otelle , meğerse otel tadilattaymış ve telefonlara ulaşılamıyormuş? Ulan nasıl iş dedik tam tatil sezonunda tadilatmı olurmuş bu bilgiyide diğer otelin gıcık Reception undan öğreniyoruz ahmeti istiyoruz yarım saat sonra arayın diyolar…… Yarım saat geçiyo 1 saat sonra arayın diyorlar…………. 1 saat sonra arıyorum yarın sabah arayın dediler artık ben koptum!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Heeeyttttt noluyo lan dedim dalgamı geçiyosunuz bizimle yarın sabahta ulaşamasam ben başka bi şekilde ulaşıcam yeter artık dedim telefonu suratına kapattım gacının…

Neyse ertesi gun sabah 9 da bu sefer rain and me ye dedim ben çok pis dalacam sen konus , ulan o aradı Ahmet çıktı :D

Neyse Ahmetçim güzelce açıklama yapmış gacı adına da özür dilemiş hiçbir şüpheniz olmasın otel tadilatta ama 29 mayısta sezonu açıyoruz demiş

Derin bir ohhhhhh çektik valla içimize su serpildi, bakalım neyle karşılaşacağız oda meçhul tabii :S

Ama biz kötü düşünmek istemiyoruz zira hazırlıklarımız tam gaz devam ediyor yazdığım üzre :D