2 Ocak 2009 Cuma

Karar "lıydım" :(


Hani karar diye bi yazı yazmıştım ya :(

Ya ben doğru düzgün hiçbirini yapamadım yaa!!!!! :(:(

Ben yılbaşını yurdışında geçirdim (bu arada havamıda atıyım :p ) daha adımımı attım telefonumu açıyorum :( dakka bir gol bir!, allaaam ya şebeke yok!! Yav diyorum benim telefonum yurtdışına açıktı nası olur diye çatlayacam herkesin cayır cayır telefonu çalıyo deli oldum :( Yanımdaki arkadaşlarıma diyorum yav arkadaşlar benim bugun bu telefonu halletmem lazım ,neyse sonra oteldeki internetten yararlanıp işimi hallettim ;) Ayrıca benim için özel bir gundu ogun kesin bişiler yapmam lazımdı:)
Herkesten herkeslerden telefon bekliyo ve hatırlanmak istiyordum :) neyse telefonumu açtım peşpeşe msj lar akmaya başladı, allam çok çok mutlu oldum canım arkadaşlarım aramışlar ama ben kimsenin sesini duyamadım :( tabi beklediğim insanlardan hiç bi ses çıkmadımı???

EE ben ne yaptın? Tek tek hepsinin ağzına s.. çmazmıyım!!!!!

Ulan dünyanın öbür ucundaki benim “canım” aradı şarkılarla d.gunumu kutladı aynı dili konuşamasak bile aynı duygularla konustuk onunla 5 sene sonra bile (Ulan türkiyede onun gibisini bulsam kaçırmayacamda yok anasını satım ya :() rusyadan bile arandım ama türkiyedeki puştlar aramadı ya :( lan ben naptım size şerrrefsizler !

*ilk başta hani bu zurrrnayı arayacaktım ya ! Telefonumu gizli yaptım aradım gizli numaralara kapalımıymış bu öküzün telefonu e başkasındanda arayamadım yav e yurtdışı olunca kimseye diyemedim bişi tabi :( Elim mahkum anasını satım kendi numaramdan aradım ve açmadı puşt! Saat gece üç falandı kesin uyumuyodu ve bence göt korkusuna açmadı adi bende hızımı alamadım msj yazdım ağzına sıçtım ama yine tık yok!
Yani zurrna meselesinde bi bok yiyemedim anlıcağınız hevesim kursaamda kaldı :(

*Gelelim böcüğeee ben tamamen bitirdim onudaaaa :S d.gunumu biliyodu puşt bekledim sesi sedası çıkmadımı? Msj atarsın “d.gunum kutlu olsunmu :(” diye ? “kusura bakma hatırlayamadım d.gunun kutlu olsun sana pasta borcum var :)” demiş!! Alaaaam bende daha beter fitil oldummu buna yazarsın “önemli olan pasta değil değer verilip hatırlanmak” diye “oda canım gerçekten aklımdaydı ama atlamışım özür dilerim prenses :(” yazmış bende bi bok demedim bida! Yağladım bol bol!!!

*Vee gelelim eski sefkiliye oda kutlamadımı :( Kutlıcam demişti ya ! Sarhoşum ya onuda bi kalaylarsın msj yazdım “hani kutlıyacaktın d.gunumu unuttun dimi” diye buda hemen döndü “hayır unutmadım program vardı d.gunun kutlu olsun” yazmış bende “haddi leynn” dedim gevrek gevrek :) sonra bu beni aramış ben duymamışım sonra ben aradım o duymadı ve tekrar o aradı :) napıyosun falan filan beni kafa kıyakya konuşmam doğal olarak kaymış kıvamda konusuyorum sen sorhoşsun biraz galiba dedi bende eveeet dedim tam dediğim gibi bi oldu yani :) “dönünce beni ara” dedi bende “tamam canımmm “ dedim gayet gevrek bi şekilde :) Tak arkasından bir msj
“gelince görüşelim biyerlere gider eğleniriz hasret gideririz” demiş . Aaaaaaaaaa bende hepsinden göt olma durumunu yaşadıktan sonra sadece bundan aldığım galibeyetten dolayı gevrek bir gülümseme ile “tabiî ki canım uzun zamandan beri görüşemedik konuşacak çok şeyimiz olmalı” dedim :) oda “kesinlikle…iyi sabahlar öpüyorum “yazmış
Ama ben onu hayatta aramam abicim o ararsa görüşecem yada bi kere atlatırım sonra görüşürüm :) bakalım ne diyecek hıyarağası sonrada vuracam götüne tekmeği puştun ! Bana az çektirmedi namussuz! Burnundan fitil fitil getirecem :)



Eveeeeeeeeeeeeet okadar şey vardıki kafamda hiçbirini doğru düzgün yapamadım ya :( “ayda yılda bi namaz onuda şeytan komaz” derler benimkide o hesap oldu yani :(
Ulan hevesim kursaamda kaldı sinir oldum yaaa!!!!!!!!!
Neyse önümüzdeki maçlara bakacaz artık …

7 yorum:

rain and me dedi ki...

sen merak etme tatlım onların hepsinin damına damına kar yağdıracaksın inşallahhhhhhhhhhhhhhhhhh..
bak ben hissediyorum bu sefer olacak. burnuma güzel intikam kokuları geliyor. hmmmmm mis gibi :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

e hadi inşallah şimdiye kadar bişiy olmadı ama :(
hislerine güveniyorummm

miracsaral dedi ki...

Tamam da neden seni eski sevgilin hatırlasın, arasın istiyorsun. Madem onun sana değer vermesini hala istiyorsun, neden eski sevgilin ?. Garip :).

Ama çoook samimi ve çekici yazıyorsun, aynen devam :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

of arasın işte aramalı! nolursa olsun insan kendini değerli hissetmek istiyor özel günlerinde:(

Okadar değersizce şeyler yaptıktan sonra enazından böle bişiy yapmasını bekledim ki ufakta olsa bende değeri kalsın ...

Güzel düşüncelerin içinde ayrıca teşekkür ederim :)

http dedi ki...

çok güzel bir anlatım dilin var... gülümsettin beni :)

~PakKaramu~ dedi ki...

a path way leading to better tomorrows

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

teşekkür ederimm kutup zencisi :)