16 Ocak 2009 Cuma

Nerden çıktı şimdi bu soru????


Daha 18-19 yaşlarında yani çıtırkene tanıdık biyerde çalışıyorum oradaki arkadaşlarım çok iyi ,anlaşıyorum, arada da benim arkadaşım geliyo falan… İş arkadaşımın erkek arkadaşları geliyo hele bir tanesini ben hasta oluyorum, çocuk gelio benimle konuşmaya çalışıyo diğer arkadaşları çıkarken o benimle konuşmak için onları bekletiyo gözlerimin içine bakıyo ,e bende boş değilim çok hoşuma gidio :) Arada arkadaşımda gelio onada söylüyorum onu tanıştırdım masum masum :(

Sonra bir gun bi duydum benim arkadaşımın telefonu onun arabasında kalmış????????
Haydaaaaaa

Ulan beynimden vurulmuşa döndüm meğerse bu bununla bi güzel konuşmuş etmiş bende kek gibi anlatıyorum ona duygularımıL Ona hiç bişiy sölemedim, oda bana bişi sölemedi çünkü o bu olayları bildiğimden haberi yoktu , Ona hesapta soramadım aynı zamanda akrabamda oluyo konuşmamazlık etsem bizimkiler noluyoo dicekti oyüzden sineye çektim..
Birkaç yıl sonra biz aynı kursa yazıldık bununla ben onunla yine iyi anlaşıyorum hiç bişi olmamış gibi!!! O ara ben biriye beraberdim aynı kurstan ama yapamıyodum ayrılmayı düşünüyordum. Çünkü yine aynı kursa başka biri vardı ondan hoşlanıyodum akrabamda biliyodu ona anlatıyodum , bana bir sürü aşk msj ları gece yarısı aramalar hatta bunlara kendisinide canlı şahit olmuştu..
(Bu anlattığım şahsiyet daha önceki yazılarımdaki beni enyakın arkadaşımla aldattığı şimdide benden aşk dilenen lavuk bu arada )
Gel zaman git zaman arkadaşım yine benim yanıma geliyo dikkatimi çekiyo telefonunun sesini kısıyo çıt çıt çıt msj atıyo birilerine ??? Ulan kurtlanıyorum ,bişi diyemiyorum , soruyorum, bi arkadaşım diyo? Hatta biyere gitmiştik çay neyin içmeye oradada aynı yazışıyolar bana bişi demiyo !Neyse sizinde yazıdıdan tahmin ettiğiniz üzre anladımki kız arkadaşım onunla yazışıyo …..
Ben bu sefer dayanamadım hem ona hem kız arkadaşıma bir sürü laf söledim bağardım çağardım ! Çünkü ben gerçekten o lavuktan çok hoşlanmıştım ve onunda böle bi bok yemesi ve kız arkadaşımında aynı boku yemesi bana acayip koydu anlayacağınız! (Sanırım işte o gun çok büyük konuştum )
Hepsi kendilerine göre haklı(yersen) banaysa çok saçma sapan bahaneler uydurdular …

Çok uzun zaman sonra kız arkadaşım biyerde çalışmaya başladı, orada bir sevgili buldu ve ciddi düşünmeye başladılar ve o çocuğu sadece bir kere gördüm . arada soruyorum ona nasıl gidio falan diye iyi gidio vırt-zırt.. İstemeye gelineceğe kadar uzadı mevzuu .. Ailedede onun pek evlenmeye niyeti olmayan biri diye tanırlar ve benimde kafama ekşirlerdi ulan o bile buldu sen nasıl bulamıyosun diye lan uyuz olurdum!!!
İlerleyen zamanlarda bunların ilişkisi kötüye gitti ayrılma derecesine geldi, o ara kız iştende ayrıldı. O arada ben işsizdim ve iş arıyordum oda zaten ayrıldığı işyerine bir tanıdık vasıtası ile girmişti o kişi yine banada yardımcı olarak oraya girmemi sağladı. Neyse işe başladım yavaş yavaş herkesle tanışıyorum kaynaşıyorum , ve akrabamın eski sevgilinin haberi vardı benim oraya işe başlayacağımdan saolsun geliodu ilgileniyodu benimle..
Sonra bu ilgi baya ilerlemeye başladı bana karşı ,ben hayır canım ben yanlış anlıyorum dedim konduramadım ama bizi uzaktan gören arkadaşlarım hiçte öyle demiyorlardı :(

Korkuyordum hemde çok …

İşte demin yukarıda yazdımya sanırım işte o gun büyük konuştum diye işte gün bugündür,,
Günler aylar ilerledi ve bu benim bi şekilde telefonumu buldu ve biz msj laşmaya başladık allem etti kallam etti ben ona olamayacağını akrabamla olan ilişkisinden sonra nasıl böle bişi olacağını defalarca sölememe rağmen ağzı okadar güzel laf yapıyorduki itin ve ben kabul ettim!
Evet kabul ettim çünkü bende ondan hoşlanıyodum işin garibi :(
Arada kalmak ne kadar zor bir durum bunu size anlatamam, akrabamın bana eskiden yaptıkları gelio aklıma ister istemez ona nasıl kızdığım ( gerçi ben onun kadar değildim bunların ilişkisi bitmişti biz ilişkiye başlarken ) ama yinede kendimi aklamıyorum tabi ..
Kendime çok kızıyorudum ama engelde olamıyordum.
İlişki ilk zamanlar çok güzeldi ama bu hayvanın benden istekleri farklılaşmaya başladı ve bu beni fazlasıyla rahatsız etmeye başladı, buyüzden ilişkiyi bitirmek zorunda kaldım .Çünkü ozamana kadar ve halende bi ilişkiye girmedim kimseyle ! Bu benim yaşam tarzım benim hayat kuralım bilmiyorum beklide bana gülüyosunuz ,nebilim hala bu kafadamısın, turşusunumu kuracaksın diye söyleyenlerinizde olabilir ama ben böyleyim ..
Ama bu hayvan beni bir türlü bırakmadı düşe kalka ine çıka bi ilişki yaşadım ama sınırına kadar ileriye gitmeyi asla düşünmedim gerçekten ! Çünkü o domuzun beni gerçekten sevdiğine emin olsaydım gerçekten sonuna kadar yaşardım ama öyle değildi , sadece bi kaç hayvansı duygularını tatmin etmekten başka bişi değildi.. Neyse biz bununla yaklaşık 2 sene salak saçma bi ilişki yaşadık kimse bilmeden ama hep onun evinde başka bi deliğe gidemioduk kimse görmesin diye ! Onun fikriydi bu tabi her seferinde gören eninde sonunda buradada görecek diyodum ama ikna edemiyodum şerefsizi!

Gizli s…len aşikere doğrurur

Bi akşam işten geldim annem “x”kim dedi? bana..

Benim kafamdan kaynar sular boşaldı bi anda! Allahım nerden çıktı noluyo derken Allahtan bu durumu daha öncesinden anneme anlatmıştım ve haberi vardı ,bende o “x” o dedim.. Sen onun evine gittinmi hiç dedi .. Allahım nasıl kötü oldum nasıl yalan uyduracağımı bilemedim şuan bile o anları yaşar gidiyim(Ne kötü!) Ben hemen onun bana attığı ve benim ona attığım bütün msj ları sildim …

Ama çok geç!!!! meğerse kardeşim gece benim telefonumu almış ve bütün msj larımı okumuş bile!!!
Akşam geldi sinirden kapkara olmuş bir boğa gibi allahım o sahneleri bir daha asla yaşamak istemiyorum bunlar benim onunla yattığımı bir sürü birsürü şeyler kurmuşlar kafalarında , allahım kendimi nasıl savunuyorum nasıl ağlıyorum size tarif edemem. Kardeşim aldı kuranı el bastı ya onunla evlenirsiniz yada onu öldüreceğim diye !
Yaşarken ölmenin nasıl bişiy olduğunu o gün anladım
Bütün gece ağladım kendimi öldürmek istedim , ama yapamadım! Ertesi günü işe geldim ve ilk işim bu olayları ona anlatma oldu ve onun tepsiki şu oldu

"E inkar etseydin”

Allahım ya nasıl bir yaratıksın sen ya ! Ben onun için ailemin gözünde sıfıra düştüm ne hallere girdim 3. sınıf orospulardan farksızdım onlar için ve onun verdiği tepkiye bak! Ve ogunden sonra çok kötü günler yaşadım ve beni bir kere arayıpta bana destek bile olmadı!

Ben kimin için bukadar küçülmüşüm! Ben kimi sevmişim!Ben nasıl benden çıkmışım!
Allah benim belamı versin!

Ben kimseye hayatım boyunca kin tutmadım nekadar kötülük yapılsada hep affettim hep sevdim ,
Ama sadece onun için çok kötü şeyler istedim allahımdan , onun yüzünden çok kötü günler geçirdim ve 2 seneden beri aklıma bile gelmiyordu
Taki düne kadar!!
Dun o akrabamın annesi bana hiçbirşey yokken onun konusu hiçbirzaman geçmezken bana

“x” napıyo dedi?? (!!!!)

Ben şok ile bok arasında kaldım nası ya dedim neden sorduki şimdi durup dururken?Saçma sapan konuştum noldu niye sordum? yok mok gitti vırt-zırt ! Ama onlardan ayrılana kadar kafamı kurcaladı
Neden sordu bu soruyor diye?Acaba bişiymiymi duydular ama imkansız ilişkiyi çok az kişi biliyordu,off ya bu soru beni mahvetti :( ona bir kez daha küfrettim bu kahrolası durumu bana tekrar yaşattığı için

Sizce neden sordu??????

5 yorum:

Curly dedi ki...

Bebişim takma kafana yaa bunumu takıyosun...Geçmişe mazi geleceğe niyazi...Ayrıcana turşusunu kurcaz evet...Evde kamış kız kuruları olaranktan seni (Ekk)ya katılamaya davet ediyorum :D

rain and me dedi ki...

canım, bunların hemen hemen hepsini beraber yaşadık, yanındaydım, yanımdaydın. okurken bile gözlerim doldu . ama hepsi geçti bitti işte ve hayat çok güzel günlere gebe benim hala umudum var :) yılmadım HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK demekten ve bu söze yürekten inanmaktan..
bu arada ben turşuyu çok severimmm.. bilmem anlatabildim mi ??? :))))) şaka bir yana en doğrusunu yapıyosun.. ben seviliyoum sandım hiç sevilmemişim anladım.. böyle olunca çok koyuyo insana biliyomusun.. onun oluyosun bi tören gibi değişik ama sonra yapayalnızsın yabancı gibi...
neyse blog yazısı gibi uzun oldu bu ne bee :)
işin özü zararınn neresşnden dönsen karmış boşverrrr be gülüm :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

curly ;
o grubun kurucularındanım ben be ne dion sen :)

rain and me ;
yanımda olduğunun ve o zor günerşimde hep bana destek olduğun için sana çok teşekkür ediyorum canımm

rain and me dedi ki...

canım arkadaşımmmm her zaman yanındayım çünkü yanımdasın..
yaşadıklarımı sen olmasaydın çok daha zor atlatırdım biliyosun.
yirim seni yirimmmmmmmmmmmmmm

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ehi :)