20 Ocak 2009 Salı

FALA İNANMA FALSIZDA KALMA :)


Ya ben fal baktırmak istiyorum yaaaa!!! Ya bayanların nedir fal merakı bilmiyorum erkeklerdede varmıdır ? ama hoş gittiğim cafelerde nekadar bayan varsa bi okadarda erkek var ya neyyseee…
Bok sürdürmezler hemde merak ederler :)
Bak anacım sizede şiddetle tavsiye ediyorum taksimde kadınlar kahvesinde” Meryem” gacısı var anam fena fal bakıyo size söyliyim
Ortak çalışmıyorum yanlış anlaşılma olmasın canzaazlarım :) Ama ben taksimde ne kadar fal bakılan yer varsa gidip etüt etmişimdir hemen hemen hepsini tanırım ,ulan oraya döktüğüm paralarla bi araba alırdım herhalde :) Neyse ama bu Meryem gacısı fena bişi yavvv ..

Falım geldi benim yaaa !!!!

Acilen fal baktırmaya gitmem lazım .. Kankalar bir araya gelip voltranı oluşturalım lütfen .. Gerçi ayranı yok içmeye atla gider sıçmaya kıvamındayız ama olsun be anasını satım öylede yoook böle yok bu kodumun parası yafff :)

Fal baktırmak bana terapi gibi geliyo gerçekten bak, Keyfim yerine geliyo helede istediğim ve duymak istediğim şeyleri sölesin varyaa alaaahhhhhh bee diyorum . O fal bana 1-2 hafta yetiyo :)
Ayy napıyım ya aslında kendimize sölesek bu kadar yalanıda okadar para dökmesek ama olmuyo …
Ne kötü dimi ? İnsan kendi kendini, kandıramıyo çünkü :( Ama başkası söleyince salak gibi inanıyosun..

Yok bu hafta arası kesin gidecem ben çatlarım valla gitmesem .. Gelişen olaylardan haberdar ederim ...
Öpüldünüsss...

13 yorum:

Unknown dedi ki...

yıhyıh :))
cok ıyı fal bakan bı adamla cıkmaya basladıgımdan berı butun etrafımdakıler fal manyağı oldu. ve ılgıncı fal manyağı oldular. bende hala tık yok :)
tavsiye ederim. etkisi uzun suruyor. bulursan bı tane kacırma :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

yav o biras sakat olur ya :) düşünsene adam iyi fal bakıp hislerden anlıyosa sıçtın demektir :)

Curly dedi ki...

Yavru kuş ben gidiyorum bu hafta sonu birini buldum süpermiş :)) Emme sen gelemicin sanırım...Neyse anam biz anca böyle fallarla felan uğaraşırız işte...Falımız falanmış dötümüz kılanmış derdi annem aynen öyle ...Hadi öptüm:)))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

git bebeem napalım :)

osuruktanteyyare dedi ki...

kaça bakıyi bu abla bizde uğrayalım kıskıskıs :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

10 yetale şekerim :)

serencam dedi ki...

Ziyaretin , yorumun ve takibin için teşekküre geldim ..sayfanda görsel açıdan ilk gözüme çarpan şey yani yazıları okumadan önce sol taraftaki fantastik resim ..Çok severim ve beğendim ..

Yazılarında bir o kadar samimi ve hoş..Sevgiler...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hoş gelmişsin ilham perisi :) çok teşekkür ederim yorumların için benimde yazılarından önce "mevlana" gözüme çarptı ve hemen bişiy yazmak geldi içimdn...

rain and me dedi ki...

cuma günü ben bakıcam ya bebişimm :)
miryım ablamada :D cumartesi gidelim olurrrrrmuuuuu yuppiiiiiii :)

Darwani dedi ki...

Su ictigin kahve seninse soyleyim; "İlk once sen Aklında tek bir yol tut. Tam bir milyon tane tilki saydım aklında donen" birbirine girmis hepsi...(bu kadarı yeter geriside belli zaten)

Birde lutfen blogunun renk veya temasına da bir el atarsan sevinirim. Ruh ve goz namına hiç birsey kalmadı bende okuyacam diye yazılarını(yazılarının guzelligine yakısmıyor). Sadece bir oneriydi fazlada onem vermeyebilirsin. Saglıcaklar dilerim :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

öncelikle çok şekersin hoşuma gitti yazdıkların :) o resimdeki fal benm değil ama sende bir potansiyel gördüm hemen bi kahve içip çıkanı oraya koyabilirim :) verdiğim rahatsızlık için özür dileyip renklerle oynayacağım :)

Darwani dedi ki...

Renkleri dikate alman hos takipteyim haberin olsun. Yalnız kahve konusunda bir gun guzellik yapmak isterim, sen ic kahveni ama unutma tek bir dilek tutarak (aklından gecirerek)ic ve cevir...
Guzel seyler soylemeye calsırım. birde unutmadan soyleyim parayı hesap numarama isterim :)
Saglıcaklar dilerim tekrar.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ee tamam sen bana bugun iç de ben içerim para mevzuundada ilk önce malı görelim dimi şekerim sen bi bak hele sonra parayı düşünürüz :)