6 Ocak 2009 Salı

Sağlık Olsun :(



Eveeet ,kriz bir yandan(gerçi herkes bi krizdir tutturmuş anasını satım krize girende krizdeyiz diyor , girmeyende bunu fırsat biliyor krizdeyiz diyor :S)Filistindeki masum insanların ölmesi ve bizim bişiy yapamamız bi yandan, para yok , pul yok , sevgili yok , ulan daha nolsun ya :(
Kasımdan alacağım var , aralık ayı tamamen içerde sıcak sıcak duruyor ve ben paramı alamıyorum hala işyerinden ya :(Kredi kartlarım , kredi borcum , üniverstedeki kardeşim hergun arıyo abla para diye
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kafayı yicem ya :(

Gerçi sağlık olsun diyorum . Bu halimede şükrediyorum daha kötü olanlar ve sağlığını kaybedenleri gördükçe ben ne saçmalıyorum diyorum bazen
Çünkü ;
İşyerinde aynı odayı paylaştığım arkadaşlarımdan birinin yakın akrabası trafik kazası geçirdi geçenlerde ve çarpan hayvanoğlu oğlu hayvan insanlıktan nasibini almamış puşt kızcağazın üstünden geçmiş ve kaçmış! Ulan nası bir toplum olduk yada bizim nasıl yasalarımız varki adam elini kolunu sallayarak dışarıda geziyo
Kızcağız daha 1 senelik evli ve henuz 25 yaşında ve bugün kızın bacağını kestiler !!!!!!
Adamı buldular ama ne fayda herif tutuksuz yargılanıyor bu nasıl bir iştir ya bir genç kızın hayatını söndürüyorsun ve nasıl bir vicdan varsa elini kolunu sallayarak dışarıda geziyorsun!
Kızcağazın bacağını kesmeleri için ondan imza almaları gerekiyormuş ve kocasını ilk sorduğu soru “eğer bacağım kesilirse beni bırakırmısın” ne acı diymi?
Neyse daha fazla anlatıp canınızı daha fazla sıkmıyım eminimki benim sorunlarımdan herkeste var ama bunu niye anlattım biliyomusunuz ? Halimize şükretmek için :(
25 yaşına kadar gayet sağlıklı ömrünü geçirirken ,bir hayvanın teki geliyor ve her şeyi altüst ediyor onun yaşadığı psikolojiyi düşünebiliyormusunuz? Bizde kalkmışız kredi kartı, kredi borcu ,elektrik ,su düşünüyoruz..



Allah herkese önce sağlık versin sonrasıda her şey bir şekilde olur diymi?





Sağlıcakla kalın...

1 yorum:

Sena dedi ki...

cok haklısın canım bende maddı acıdan baya sıkıntıdayım,alacakların telefonlarına cıkmıyorum ama her aksam sükrediyorum,allah sağlık versin,barış versin,çalışır öderiz herşeyi..