12 Ocak 2009 Pazartesi

BAZI ZAMANLAR....






Kaç gündür düşünüyorum neyazsam diye ,ama toparlayıpta yazamadım bitürlü.. Aslında yazacak okadar şey varki...

Canım sıkkın aslında ....

Canım sıkkın olduğu zamanlarda sıkıntımı saçımdan çıkartırım herzaman ... ee malum parada yok arkadaşıma sölemiştim yaparmısın diye oda tamam demişti ama yapacağımız gun başka bi arkadaşıma gitmiş oraya gel dedi bana bende gitmedim anasını satım ertesi gunu iş vardı..Hemen diğer alternatifi değerlendirip diğer arkadaşımı aradım onunda tanıdığı eve geliomuş :) ( bakarmısın lükse eve gelio kuaför)neyse ben hazırlandım çıktım beyfendiyi bekledim salağın teki çıktı ay sinir etti beni mongol ya! Bide ucuza yapacak diye iki büklüm oldum evde ! İlk önce düz renke çevirdi saçımı bekletti . neyse saç yıkanacak haydaa koştur koştur banyoya sıçar pozisyonu aldım yıkadım.. Koştur koştur kurut , sonrada röfleye başladı ,o bitti yine sıçar pozisyon yıka!neyse abi cilası milası derken bir sürü eziyet iki büklüm oldum anasını satım 2 kuruş az para verecez diye.. Vee en son fiata geldi ..



çüüüüüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş dedim!!!




Anasını satım ulan kendi kuaförüme giderdim bukadar eziyetide çekmezdim sözlerini sarfettirdi bana söylediği fiatla.,


Yani "Gör götüm yolları iç soğuk suları" oldu sizin anlayacağınız..Ama saçlarımda fenada olmadı dipçik gibi oldum haaaa!!! :)




Tabi cebimdeki en son parayı ona verince cebimde kuruşum kalmadı :( hatta 10 ytl sinide arkadaşımın ablasından aldım ayyy rezilliğe bak! Arkadaşıma "en yakın banka nerde ağzına sıçayım senin" dedim. Neyse çıktık banka aramaya para çektim 10 yetalesini arkadaşıma verdim ablasına götürsün diye kalan 10 yetalemlemde arabaya binecektim.

Minubus geldi onumde koca popolu bi hatun olunca biraz popodan destek alarak binmek zorunda kaldım otobüse .. Seyr halindeyiz..tın.tın..tın.. sakin sakin giderikene

Aniden dönen ,ağzı salyalı ,kocaman gözlü ve biokadarda çapaklı,bir kafa ve bir çift göz





"ŞUNA BAKSANA!"






diye bana bağardı!






Korktum!






.....






Meğerse akli dengesi yerinde olamayan bir kızmış bu..
Nasıl irkildim size anlatamam..
Yanında annesi ,nasıl mahçup gözlerle bana bakıyo sanki" nolur kızmayın "der gibi Arada kafasını hızla çevirip bana bakıyo ve yine
"ŞUNA BAKSANA" diyo
Kadıncağızda hafifçe ona zarar vermeden kafasını kendine doğru çevirip konuşmaya çalışıyo ona bişiler söyleyip sakinleştirmeye çalışıyo..
Neyse bir kaç kişi inince onlar inenlerin yerine oturdu ve kızın suratının tamamını gördüm..Sonrada bana elini uzatıp tutarak mahçupça


"ablacım özür dilerim sana bağırmak istemedim "dedi


Allahım nasıl kötü oldum nasıl üzüldüm size ifade edip kelimelere bile dökemem o anki hislerimi..Şuan yazarkan bile gözyaşlarımı tutamıyorum...
Gözyaşlarımı görmesini istemeden

"olsun ben sana kızmadımki " dedim


Sonrada kafamı başka bi yöne çevirip ağlamayı kesmem gerektiğini söledi bi ses..
Kızın oturduğu koltuğun önünde bir bayan onunla öyle güzel bir frekans yakaladıki anlatamam..Hiç korkmadan elini tutarak "sevgi dokunmadan anlaşılmaz"diyerek,onu öperek öyle güzel konuştuki size anlatamam...
Durak geldi ve "kız" indi inerkende bize selam verdi ablacım görüşürüz diye..
Yine gözyaşlarımı tutamadım off ya bazen bu huyuma kızıyorum ! Ama ağlamamak mümkün değilki kız 22 yaşındaymış daha, sonra kendimi düşündüm 22 yaşımda fink atıyodum o yaşlarımda..



Sonra yine şükrettim allahıma ...

Bir aklım var , yürüyebileceğim ayaklarım, (olmasada) sevgilimin elini tutabilecek elim ve çarpan bir kalbim var...

3 yorum:

Curly dedi ki...

Biz ne ağlak olduk bebeem yaa...Yaşlanıyoruz anam çok duygusal olmaya başladık çookk ne olacak biizm bu halimiz bilmiyorum ki..
Ayrıca hayırlı olsun yeni saçların deyip geçmiş ola diyorum :D
Biz bu akılla daha çookk kazık yeriz :D

rain and me dedi ki...

canım ne desem okurken bian güldüm bir hey Allahım Kelebeğimin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmez dedim, sonra sonuna doğru bende hüzünlendim sen gibi.
Haklısın cnm arkadaşım eksiğimiz var ama hiç olmazsa sağlıklıyız çok şükür.
üzme sen kendini kıyamam ben sana
:(
söylemeden edemeyeceğim sen her halinle dipcik gibisin, cımbız gibisinmaşallahhhhhhhh yeni saçların hayırlı olsun cnm

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Curly;

harbiden yaşlandık valla :(napıyım ota boka ağlar oldum artık :(

Rain and me ;

Üzülüyo insan ister istemez bide kızıyo ! ulan hala ne isyan ediyosun diyorum kendi kendime
Ayrıcanada iltifatların içünde teşekkürlerimi bir borç bilirim efenim o sizin dipçikliğiniz :)