7 Ocak 2009 Çarşamba

TEMELLER - FADİMELER


Dünki yazımdan sonra çok üzüldüm biraz gülmem ve güldürmem lazım diye düşündüm. Zira ben zaten hep gülen , fazla somurtan biri değilimdir, nadir olurum onuda zaten herkes anlar millete öldürecek gibi bakarım çünkü :) Ama bi okadarda sinirliyimdir ee karadenizli olunca ister istemez çekiyorum valla bizimkilere, eee “boktur kokar huydur çeker “ misali..
Ama olsun valla ben “Karadenizli” olmaktan müthiş gurur duyuyorum kim ne derse desin , tamam kötü yanlarıda var tabi her tarafta olduğu gibi mesela erkekleri doğru düzgün çalışmaz bütün gün kahvede oturur her şeyi ayaklarına isterler , kadınlar bütün gün tarlada çalışsın inek baksın evle uğraşsın, çocukla uğraşsın , e bide akşama eve gelsin bok yiyen kocayla uğraşsın amaaan bu kadınların kaderi hep bölemidir yavs :S Ama nolursa olsun keyifleride hep yerindedir en kötü zamanlarında bile gülecek mutlaka bişiyler buluruz ,neşeli insanlarız ,hele o gaybana “ kemençe” nin sesini bu duysak yerimizde duramayız hemen bi halka kurulur ve “horon”a başlarız :) uyyyyyyy :)
Ne diyodum Karadenizli olmaktan gurur duyuyorum , ama şöyle salak esprilere maruz kalabiliyorum tabi

- Hahahaa sen “laz”dın dimi ee normal 12 den sonra çalışmıyo dimi” şeklinde hıyarzan espriler oluyo


ee ben durumuyum peki?

- Lan allaaan salağa ben laz değilim 1 , Lazlık tamamen farklı bir kültür tamamen farlı bir dili var, ben Karadenizliyim, ayrıca saat 12 mevzuna gelincede anam saat 12 ye kadar yüksek seviyede 12 den sonra senin seviyeye geldiği için tekleyebilir
Diyorum o öküzcük espri anlayana kadar ben ona lafı geçirmiş oluyorum zaten nihuhahahhaha :P

Ee konu Temeller ve Fadimeler olunca malzeme okadar çokki bende membaanda olduğum için size bizim oralarda gerçek yaşanmış hikayeler anlatmak istiyorum azcıkın gülün deyi :)

Öhüüü öhüüümmmm


* Bizim heriflerin hepsi kahvede oturuyorlar o arada televizyonda fashion Tv açık :P Allam tabi bu kanalın açıklığının sebebi modayı yakından takip etmekten falan değil tabiî ki oradaki hatunları kesmekten başka bi bok değil :)
Arada gacılar gidiyo geliyo tabi birisi artık dayanamıyo yazık ,uşağın ağzından kadına olan hayranlığını dile getirme şekli şöyle oluyo

- Götündeki donun olayim , osura osura yıprat beni

(ulan 40yıl düşünsem bu kelimeleri bir araya getirip cümleyi kuramam hee :))

* Biliyosunuz bizim orada bi ara “Nataşa” bolluğu vardı , gerçi şimdide var ama eskisi kadar değil. Neyse hatunlardan biri yolda yürüyor tabiî ki bizim bıçkın teliganlilar laf atacak ya J Yav hatunlarda harbiden taş gibi oluyorlar hakkaten neyse hatun öle bir parfüm sıkmışki bizim teliganli kokunun vermiş olduğu sorhoşlukla gacıya

Teliganli - Hanfendi negadar küzel gokuyorsunuz

Nataşa – Osurdum!

Teliganli - Senin osuruğun boyleysa ben senın pokunu yerüm ulaaağğğğ


(peki buna ne dersiniz :))


* Trabzonspor desem ne dersiniz ? Tabiki fena fanatik bir taraftar diymii :) Olay Avni Aker de Trabzonsporla X bi takım hangi takım olduğunu hatırlamıyorum .Neyse maç oynanıyo olayın seyri değişiyor ve bizim takım yeniliyo habu bizimkiler sinirden çatlıyolar ve hızını alamayıp koltukları yerinden söküp sahaya atıyolar , tabi bizimkiler çoluk çocuk maça gidiolar ee durum böyleyken bi adamcağız merdiven altına saklanmış yanında küçük oğlu var onu koruyo ve bağırıyo

- ula atmayun ulaa çocuk var laa
Tabi adamı duyan kim hala koltuklar yağıyo adam tekrar bağırıyo
- ulan atmayın amına koduğumun herifleri atmayın laa uşak var buraya
Tabi yine kimse duymuyo koltuklar hala bitmiyo adam en sonunda adam çıldırıyo dayanamıyo
- Ulan atın ammına koyım ederim bitane daaaaa sigeyim boyle işi yaoouuğğğ


Valla bizim oraların hikayeleri bitmez uşaklar – garilar :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yeni taze dumanı üstünde olaylar oldukça sizlerle paylaşırım
Hayde eyvallahhh :)

7 yorum:

rain and me dedi ki...

uyyyy tolanayimmmm saaa :)
süperdi canım arkadaşummmm :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

saolasın egız:)

Curly dedi ki...

kötundeki donun olayum osra osura yiprat beniuu yivvrummm :))))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

hehehehheehhe :)

rain and me dedi ki...

pis sapıklar ben şüphelenmiştm zatennnn.
birini götüne ay gözüne köpünk kaçar dğeri osurt yıprat beni der nolyiiiii yawwwww ...

Hiçkimse dedi ki...

Ah, ah..eski günlerimi hatırladım be. Ne zamanlardı, büyük şehirde belki ufkumuz büyüdü ama aynı oranda biricikliğimiz kısıtlanmış oldu..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

sana fazlasıyla katılıyorum hiçkimse..
Küçük yerlerde büyük mutluluklar yaşanır herzaman...