8 Ocak 2009 Perşembe

Hiçkimse,Siminya,Ful Yaprakları,Osuruktan Teyyare Selam Söle O Yare SOBEE!!!






























Allam bu bloğu bana aşılayan bu curly oldu delü garu!!ben öle pek yazı yazmasını çizmesini bilmem yani beceremem edebiyat sıfırıdır aslına bakarsanız hatta elektronik şeyleri kullanma kazmalığım vardır hala ona sorarım bunu nası yapacam edecem diye hihihi :) bu deli kızı seviom güzel fikirler çıkartıyo benim başıma :) Böyle interaktif oyunlarıda severim hani :) Şimdi o beni sobelemiş dur bakalaım yazalımm





Yaptığım 4 iş :


*Halk dansları ,ritm
*Bol Bol aşık olup kazık yemek

*Şarkı söylemek

*Gezmek, Gülmek,Dans etmek.

Defalarca İzleyebileğim 4 Film :

*Şener Şen in olduğu tüm filmler (Ziraa hepsini ezbere biliyorum)
*Türkan Şoray ve Kadir İnanırın olduğu tüm filmler

*Issız adam

*Yeşil yol

Yaşadığım 4 Yer:

*İstanbul
*Samsun

*Trabzon

*Hayal ettiğim heryer

İzlediğim 4 TV Programı :




Valla televizyon pek fazla izleyemiyorum desem :S

*Canım Ailem(Zira Uğur Yücel ve Ozan Güvenin hastasıyım ve tabiki bu diziyle beraber meloşunda :) Samim seni öldürürüm



*Avrupa Yakası

*Tüm belgeseller

*Trt "Gezelim-görelim"


Tatil İçin Gittiğim 4 Yer :

*Fransa



*Fetiye ( Yazdıklarına tamamen katılıyorum curly Barmeni diyorum başkada bişi demiyorum :)

*Olimpos

*Kıbrıs


En Sevdiğim 4 Yemek :

*Zeytinyağlı taze fasulye.



*Karalahana dolma (Anamm canım çekti laan)

*Kuymak(Muhlama)-HAMSİ

*Izgara kırmızı et


Hemen Şimdi Olmak isteyeceğim 4 Yer:

*Costa Rica.



* Sadece aşk yaşayabileceğim samanlık

*Mısır ve Hindistan

*Bide kafa arkadaşlarımla özgürce yaşayabileceğim bir yer (mekan hiçfarketmez yani afrika falanda olmasın yanee)








Sanırım oldu he curly :) Şimdide ben mimliyorum ölemii savulun leeennnnn





* Hiçkimse

* Siminya

* Ful Yaprakları

* Osuruktan teyyare selam söle o yare





De hadi sizide görelimmm :)







11 yorum:

Curly dedi ki...

* Sadece aşk yaşayabileceğim samanlık
:))) Çok abazan gördüm seni bebeem.
Bide barmeni evet hatırlamam mı...
Ulan azıma s.mıştınız o gece :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

nihuhahahhaha :) ama güzeldi be anacım bee :)

osuruktanteyyare dedi ki...

en kısa zamanda yazicim bebeyim mersi (:

miracsaral dedi ki...

Bu hmm.. konuyu başka bir arkadaşta istemişti benden, bir taşla iki kuş vurma hazzına erişeceğim efendim en yakın zamanda, yaşasın :)

Bu arada Fetiye değil, Fethiye..

Kahraman pilotlarımızdan Fethi Bey'in ismini almıştır..

siminya dedi ki...

İlginç cevaplar, bende şener şen severim bir numaradır adam bir. Fransaya gittin ha vauwww ve hindistan bence hastalık kapacağın bir yer daha temiz bir yere git ama tabi sağlık senin sağlığın :)Benide biplediğin için çok saol kelebek ömrüsü, ben mim yazmıyorum ama okuyup yorum yazıyorum sevgiler :)

siminya dedi ki...

Sol yandaki yazılar siyah okunmuyor len =)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Şener şen benimde 1 numaramdır hiçbirzaman değişmez, adamı gördüğüm zaman bile gülüom:D 14 gün eski bir manastırda geçirdiğim fransa seyahatimi ve oradaki aşkımı asla unutamam (Böüüüggnnn:()
Soldaki yazılarada hemen bakıom şekerim:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Hiçkimse ;
Canımcım incelik gösterip yazdığın için çok çok teşekkür. Ama okadar imla kurallarına takılma canımıniçi senimi kıracam

FETHİYE :)

tamammıdır canikom?

Ful yaprakları dedi ki...

ya ama ama ben daha yeni farkettim mimlendiğimi:((

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

olsun napalım bir dahaki mime inşallah :)

Ful yaprakları dedi ki...

:)))