27 Ocak 2009 Salı

KOKOLOJİ (MİM)!!!!

Cancaazım Curly ;

Valla kalp kalbe karşıdır derler ya aynı öyle oldu , bende çok sevdiğim bi kitabımdan sizlere bir test yazacaktım herkesten cevap vermelerini isteyecektim .Çünkü bi kitaptaki testlerin çoğu bana tam uydu ve bende sizlerle paylaşmak istemiştim.
Kitabın ismi “KOKOLOJİ” yani kendini keşfetme oyunu :)

Bu kitaptaki testlerde vereceğiniz cevaplar kendi kişiliğinizi yansıtacak ..Şimdi hem curly nin mimini yapmış olacağım hemde çok istediğimim testi sizde uygulayacağım. Testin cevaplarınıda yazacağım ama lütfen hem “mim” lediklerim hemde sayfamı okuyanlarında cvp vermesini rica ediyorum. Sonrada cevapladıklarınızın ne anlama geldiğini yazacağım
Ayyy heyecan yaptım hadi bakalım kolay gelsin sizlere… Unutmayın aklınızdan ilk önce hangisi geçiyorsa lütfen onu yazın…
Haa bu arada benim mimlediklerimide yazayım barim

Geçen “mim” imi sonradan gören Ful yaprakları , Petunya ve egzotica , Adilyus,Fiktirella
Arkadaşlar yakınınızdaki bir kitabın 16. sayfasını açın ve yazın ltf :)

EĞLENCE PARKI

Hayatımıza nasıl heyecan katarız? Film seyrederek,yolculuk yaparak,spor yaparak ve şans oyunları oynayarak… Yada belkide heyecanın fantezisi ile kaynaştığı bir eğlence parkına giderek. Çocukluğun o heyecan ve eğlence dolu dünyasına bir yolculuk yapalım.

*Parkın kapısında girdiniz ve önünde sıra bekleyen insanlardan oluşmuş bir kuyruk ve roller coaster (hız treni) belirdi.Binmek için sırada ne kadar bekleyeceksiniz?


*Nihayet sıranız geldi ve hızla savrularak trende gidiyorsunuz.Hız sizde nasıl duygular uyandırıyor?


*Seyrin en heyecanlı noktasında tren su dolu bir havuza daldı ve siz ıslandınız. Tam o anda ne diye bağırır yada haykırırdınız?


*İkinci olarak atlı karıncaya binmeye karar verdiniz. Ama tam dönerken bir nedenden ötürü sizin bindiğiniz at bozuldu,hareket etmiyor? Ata ne dersiniz?


*Hız treni maceranız heyacanlıy dı ama yeterli değildi.Eğer mükemmel bir hız treni tasarlayacak olsanız nasıl olurdu?Yolu detaylı anlatın

Hadi bakalım arkadaşlar bunlara kendi içinizden geldiği gibi cevap verin bakalım birkaç gün sonra yazacağım yorumlara hazırlıklı olun :)

9 yorum:

Curly dedi ki...

Ulannn ben bu kokoloji yi okumuştum testleride yapmıştım hatta ama şimdi hatırlayamadım bu testin cevabı nasıldı kiiii :))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ulan manyakk zaten ben okuttum sana :) ayrıca verilecek sabit bir cevap yok sen kendine göre cevaplayacaksın bende sana yorumu yazacam :P

Curly dedi ki...

Heee tamam bebişim cevaplıyorum o zaman :)

* valla fazla beklemem aralardan sıkışmaya çalşırım :D

* Wooovv süper rüzgar suratıma acayip çarpıyo felç olucam lann :) Heyecan adrenalin diyelim bebeem :)

* Hayyy .mına koyimm yaaa :) Ulan sırıl sıklam oldu şerefsizler :D

* Şansıma şıçıyım ben zaten :)

* Böyle bizim burdaki safir binasının tepesinden başlayacak binanın etrafını dolana dolana caddenin karşısındaki iş kulelerine ulaşacak sonra ordanda dolana dolana aşagı inecek :D
cevabımı bekliyorum hee sallamak yok ona göre..
Bide sanırsam bunda absürd şeylerde çıkıyodu :D

fish dedi ki...

ben de cevaplim miiiiiii nolurrrrr :)))

* kuyruk çok uzunsa es geçerim...başka sulara yelken açarım :Pp
*özgürlük, umursamazlık,heyecan...
*aaaaaaaaaaaaaaaaaa die çığlık atarım
*h.stir...şansa bak ...
*bol dönemeçli inişli çıkışlı ara sıra yatay giden bir ray üzerinde olsun isterdim..bir sürü farklı konsept içeren tüneller olsun mesela tren yukarı doğru hızla çıkarken uzay boşluğu konsepti içeren bir tünele girsin...ya da aşağı doğru hızla inerken okyanus düşüyomuş hissi versin...


ayyy midem bulandı düşününce :(

Ful yaprakları dedi ki...

yok bu sefer zamanında gördüm:))
hadi bakalım cevap zamanı birazdan cevaplayacağım ,
sevgiler:))

Adilyus dedi ki...

:))))

hemen bende cvplim..

* walla benden önce bekleyen salaklardan daha az bekleyeceğim kesin:)

* Tansiyonumu çıkarıyo, :)

* Yavaş git a. koduum bu ne hız?

* Senin suçun yokki eğlence parkının a.q

* Benim adıma konuşma hız treni heycanlıydı da yeterliydi de :))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

yav arkadaşlar çok teşekkür ederim yalnız çok güldüm yaaa :)
cevaplar uzun olduğu için tekrar sayfamda yazım hadi okuyun sizde biraz gülün :)

Bide test gerçekten doğrumu size uydumu onuda yazıınnn :P

Huzunbazz dedi ki...

* illaki binicem sure onemli deil..
*3.5 atıp arkamda we önümdekilere katılarak bagırıp cagırıyorum
*S.ttr balık olduk a.
*Zaten sans olsa. bine bine eşşeke bindik
*Dik cıkıslar bir anda inisler saga we sola sawrulan virajlar bitti dediginde ters donen bir tren olurdu..

Adsız dedi ki...

1.Ne kadar gerekiyorsa o kadar
2.tabiki de heycani! !!!
3.Eglence iyice arti aaaaaa diye bağırırdım.
4.Beni buldu bozulacak zaman fakat yok hic uzulmeye zaman normal olarak algılardım tabiki
5.Böyle şehrin evlerin üstünden altından çok dönemli bişey .