26 Aralık 2008 Cuma

KARAR!





Kaç günden beri düşünüyorum ..Ulan 2008 ide yedim hiçbir bok yapmadan


Yine ;

Elim kuru götüm yaş!

Herkes şu geyiği yapar ya yeniyıla nası girersen öle gider kafanda bişi bırakma kalbin kadar temiz sayfaylar falan :) (Zira ben kaç kere bunu uyguladım ama bir bok olmadı buda ayrı bi mevzuu )
Ben bu yılı İstanbul dışında kutlıcam :) Tamamen bambaşka biyer kimse beni tanımıyo ben kimseyi tanımıyorum ve yaşadığım her şeyden ve herkesten uzak bunu düşünmek güzel.. Bir sürü muzurluk geçiyo kafamdan Hu hüüüüü :P
Bi kere harbiden yeni yılda beynimdeki ne yaşamışsam mutlu olduğum şeyleri asla ama beni üzen her bir boku beynimden reset lemeyi düşünüyorum..
Şimdi ben orada kesin içicem ve sarhoş olucammm ya, yada olmuş süsü verecem 2008 yılı içersinde yapamadığım her boku bugüne sığdıracağım veeeeeeeeeeee…

1- Hani beni d.gununde arayan ve kafamı karıştıran şu eski sevgilim varya onu arıcam :) Şarhoşum ya nasılsa anasını satim oda aynı boku yapmıştı bundan sonra kısasa kısas…
Allaaaaah yazacamda yazacam saracamda saracam onu :P Bundan sonra böle nasıl oluyomuş kafa karıştırmak görsün bakalım .. Onun ben varyaa… !!!!!!!!!!!!!!!
Olum varya tüm erkeklerin taaa…. Acayip sinirliyim size ya ,aklınıza eser yıllarca aramasınız biz isteriz arayın yok sonrada kendi kafanıza göre ararsınız hayatımızı altüst edersiniz ..E bizde gerizekalı olduğumuz için hemen yelkenler iner “ayyy acaba niye aradı ?Ben biliyodum zaten arayacağını (Bunu söyleyenler şanslı kesim oluyo tabi hiç aramayan lavuklarda var tabi) ,acaba zarfmı atıyo bana ,ahh canım bak oda seviyomuş yoksa niye arasın “ gibi salak salak hayal kurmaya başlatıyorsunuz..
Eee bide biz yapalım bakalım nasıl olcak ,

“Alooooooo ne haber canım , nasıl geçiyor yeni yılın bakalım???( tabi bunları yayık bir ağız sarhoş kafa ile konuştuğumu düşünün ayyy çok yılanım yaaa) Ben çokk iyiyim İstanbul dışındayım eğleniyorum burası süper !!! Keşke sende olsaydın !!!!!! Sana bişiy itiraf edicem hahahhahahha (arada gülmem lazım dimi şarhoşum ya :))hani sen beniii d.günüde aramıştın yaaaaa… ozaman yanımda olmanı çok istedimmmm
Keşke zamanı geri döndürebilseekk yaptığımız hataları yapmasak hani sen bana demiştin ya keşke evlenip çoluk çocuğa karışsaydık diye keşke onları yapsaydıııkkkk (numaradan ağlama tonu :))
Bende seni çok sevmiştim ama sen bana çoooook yanlış yaptın beni çook üzdün, neyse kafanı şişirmiyim (Biraz Vicdan yapmakta lazım canım :)) kendine çok iyi bak ben kapatıyorum artık mutlu yıllar diliyorum sana……
Çaaaaaaaaaattttt telefonu kapatıcam hain ve şuh bir gülümseyle
Varan Biiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrr !!!!! dicem


2- Gelelim diğerine hani benim 7-8 senelik tanıştığım ve arkadaş olarak çok sevdiğim ve sonrasında sevgilisi olmam için saatlerce dil döküp 1 hafta sonrada hiç bişiy söylemeden siktir olup giden zurrrnaya!

(Bu ara dun bir ortak arkadaşıma anlattım bana yaptıklarını dayanamadım oda çok şaşırdı ve bende çaktırmadan bir sor bakalım nevar neyok sana bişi sölicekmi diye , iyi değilmiş :( çok yoğun çalışıyormuş, annesi çok hastaymış ve ailesiyle sorunları varmış banada söylüyodu bende ona soruyordum nedir sorun diye ,çok zamanımız var önümüzde hayatım anlatıp şimdiden canını sıkmak istemiyorum demişti ama o uzun süre çabuk bitti :))

Gerçi ona ulaşabilecek tüm bağlantıları kopardım ama kaydettiğim mesajların içinde olması lazımmm…Yav ben geleceğimi görüyorum nedir yauğğğ? Neden diceksiniz ben aşk olaylarına terk edilmeye alışkın bir bünyeye sahip olduğum için olası bir durumda karşına “Çattttt” diye çıkarabileceğim msj larını hala saklıyorum belki ileride bana düşündüğüm yazdığım şeyleri yapar ise karşısına çıkarmam için ..
Yani oradan telefonunu bulacağım ve gizli numaradan aramam lazım çünkü benim nomu görünce yüksek ihtimal açmayacak it! Ulan bide gizli numaraya kapalıysa sıçtım zaten :) Ama ben kafaya koyduysam yanımdaki arkadaşlarımın telini alır yinede ararım lannn!!! Yani herhalukarda ben bu iti arıyacağım !
Dıııt dıııttt dııııttt

“Alo (bununla biraz daha resmi ve çat çat laf sokarak bi okadarda kırgın bir şekilde konuşmam lazım :))merhaba ben… telefonumu açmayacağını bildiğim için bu şekilde aradım (o tabi dumur olacaktır benim başka bir no dan onu aradığım için ede ödö çene ishali olmuş olacak bişi dediğini anlamayacağım ve yüksek ihtimal oda şarhoş olduğu için işim dahada kolay olacak :)) yeni yıla herkese içimdeki söyleyemediklerimle, yada duyamadıklarımla girmek istemiyorum oyüzden senide aramak istedim öncelikle biraz sarhoşum özür dilerim bunun için lütfen lafımı kesmeden beni dinle! ( sarhoş olduğumu ona sölemem lazım çünkü benim çok fazla içki tüketmediğimi bildiği için bunu özellikle sölemem ve kibar şekilde özür dilemem lazım :)), hayatımda beni üzen bitek sen değilsin sadece seni aramadım bugun bu konuda rahat olabilirsin sırayla arıyorum ( yani bana bitek “göt”lük sen yapmadın da olabilir ama ambiyansı bozmayalım ) ( Allahımmm sana geliyorum başlıyorum laf sokmaya J) Beni çok kırdın :( yemin ederim bunu başkası yapmış olsaydı umurumda bile olmazdı ama bunları bana “senin” yapmış olman beni çok yaraladı , bana bişiy sölemeden çektin gittin! Kendimi ucuz ve basit hissettirdin bana Daha açık olayım yaptıkların koydu anlıyomusun KOYDU! Bunları senin bana senin yapmış olman koydu , seni okadar aradım msj yazdım bunların bir tanesini cevaplamak bukadarmı zordu? Birini seviyor olabilirsin ,birini unutmak için seni kullandım diyebilriisin yada sorunlarım var diyebilirsin senden beklediğim ve sana herzaman yakıştırdığım dürüstlüğü bekledim senden ama yapmadın !
Söyliceklerim bukadardı şimdi seni dinliyorum dicem beklicem
Veeeeeeeeeeee
Açıklama yapması için beklicem ve En azından içimde kalanları ona birbir söylemiş olmanın verdiği zaferle
Varan iiiiikkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dicem


3- Kocaman bal gözlü böcüğüm :( Onuda artık tamamen kafamdan atmak gerekecek onuda tekrar nası başıma sardım bilmiyorum? Ne güzel 1 ay sesi çıkmamıştı o arada zaten çekip giden zurrrna girmişti hayatıma ohhhh en azından onuda kafamdan siler atarım diye düşünmüştüm . Ki öylede olmuştu en son zaten böcüğümle biraz tartışmıştık ne konuşma nede mailleşme olmuştu , Ama bu gerizekalılar birden hayatıma girip birden çıkınca yine ona kaymaya başladım L Oda bana mail atmasaydı yine olmazdı ama ,, İnsan boşlukta olunca nereye saracağını bilemiyo valla … Ama bakmasın bana ya deler gibi….. :(
Ama yok onuda hayatımdan çıkarıyorum!!! Aman zaten tüm erkekler aynı bok tüm istedikleri fiziksel zavazingolar kalpsek bi bok hissetikleride yok DEFOLSUNLAR hayatımdan


Varan üüüüüüüüüüüüçççççççççççç



4- Diğeri ise hani eskiden bana yavşıyan ve benim en yakın arkadaşımla çıkan şuursuzada tamamen Sen ve Ben OLAMAYIZ!! dicem Çünkü onun gerçekten beni sevdiğine inanmıyorum. O boşlukta şuanda etrafında kimse kalmadı ortak arkadaşlarımız var sürekli onlarla beraber geziyoruz , e bakıyo onlar mutlu e geri o ve ben kalıyoruz ? Neden olmasın diyor bence “iyi biri ,zevklerimiz ortak ,arkadaşlarımız ortak, anlaşabiliyoruz “ sadece bunları düşündüğü için benimle beraber olmak istiyo .. Çünkü gerçekten ben onu kalbini acıtıyor ve sızlatıyorsam sadece msn den aşk cümleleri sarfetmezdi
O yüzden onada yol veriyorum anasını satım!



Heeeeee kaldınmı bahtsız bedeviye elin kuru görün yaş yine !!!
Napalım 2009 a yepis yeni gıcır bir hayatla ,yaşamla girmek istiyorum ben anasını satım yaaa…

Herkese umut ettiği gibi bir yıl diliyorum…..

7 yorum:

Sena dedi ki...

ah canım bide bugün benim başıma gelenleri oku da hep beraber içelim sora senle biz:(

Curly dedi ki...

Bebegim bende bir atraksiyonlar yapmayı düşünüyorum o gece sıçana kadar içip sarhoş olucam...sende yanımda olmayacaksın :(( gitme beeee...

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ah bee kızlar elimde olsa hepinizle içmek isterdim ama...:(

rain and me dedi ki...

bedeviye gitmeden bişeyler ayarlıyalım bari kafam çok dolu içelim açılalım başka yolu yok ki.

mesut demir dedi ki...

bütün kızlar bunu yapsa, o gece ağzına s.çılmamış erkek kalmaz herhalde:D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

size böylesi layık üzgünüm....

mesut demir dedi ki...

:))