21 Aralık 2008 Pazar

Hep Yarım.......


Bugün tesadüfen face de geziniodum iş arkadaşım eklemiş beni ,sonrada resimleri dikkatimi çekti ve tıkladım..Tık,tık,tık,tık,......Dööönkkkkk
O benim kocaman bal gözlüm...İmkansızım ,yarımım...(Böcüğüm)
Kendimi o kadar tuhaf ,yarım ve okadar yenilmiş hissettimki bir kez daha...Öyle hüzünlü bir resimini yakalamışlarki şimdi yanımda olsa onu öpücülere boğmak isterdim,sıkıca sarılmak isterdim onu hissetmek isterdim iliklerime kadar ....
O bana aşk sözcükleri söylerken karşılık verememek ,sürekli red etmek , ona sarılamamak,onu öpememek,gözlerine saatlerce bakamamak ne acı!
Ya sizede böylemi olur bilmiyorum ama onu gördüğümde midemde tuhaf bişiler oluyor yada böle yüksek biyerden atlarsında için bööyle bir tuhaf olur ya işte öyle oluyorum ben bunu görünce..
Bir bakıyo deliyo...
Ne güzel o zurna herif hayatıma girip siktir olup gitmeseydi ben onu düşünmeyecektim ve oyalanacaktım oda siktir oldu gitti ...Yarım Kaldım...
Eski aşkım okadar pişmanlığını anlattı belki bişiler olabilirdi diye düşündüm ama sesi sedası kesiliverdi birden...Yarım Kaldım...
Böcüğüm ,bal gözlüm evli...Yarım Kaldım...
Geldim Yarım...Sevdim Yarım...
.........................................................................
Hep Tam Olabilmeniz Temennisiyle.................

0 yorum: