19 Aralık 2008 Cuma

Sakat Durumlar...


Bendeki bu melankoli durumu nezaman düzelir, yada nezaman hayatım bir düzene girer konusunda hiç bir fikrim yok artık ...

Salak saçma adamları düşünerek kendimi üzmekten başka bir bok yaptığımda yok aslında...


Bugün sonunda kafamda kalan soru işaretleri


* "Böcüğüm"ün ne yapmaya çalıştığı :(


1 ay öncesine kadar hiç mailleşmiyorduk ,çünkü artık benden ümidi kesmişti bebeem . Çok hoşlanıyordum namussuzdan ama benim kocaman bal gözlüm evli :( 1 ay sonrasında bana tekrar mail atması beni şaşırttı ve bi okadar sevindirdi ,cenazesi vardı ve üzgündü .. Ertesi gun nasıl olduğunu öğrenmek istedim ve çok düşündükten sonra nasılsın diye mail attım ve hala bir yanıt alamadım :(

(Ulan sik kafa bi neyapacağına karar versen demek geldi içimden ama .. Yemedi tabi)


* İşyerindeki evli kız-evli erkek


Duyduğumda şok oldum !!!!

Şöyleki "evli kıs"dediğim arkadaşım uzun zamandan beri kötü günler geçirdi ve halada geçiriyordu Neden?

Bu yaz kocasının onu 3.kez altığını öğrenmişti :(

Neyse bu hatun kişinin o zor günlerinde elimden geldiği kadar destek vermeye çalıştım ve verdiğimide düşünüyordum ve aynı boku ben yediğim halde :( Bu nekadar kötü bir durum anlatam.. Kız bana yaşadıklarını ve kocasının onu aldattığı kızla konuşmalarını anlatıyor kızı yağlıyor ne orospuluğu ne adiliği kalıyor ve o aralar bende bu arada "böcüğüm"le yazışıyorum (Bende az orospu değilim hani)

Nasıl bir vicdan azabıdır nasıl kendini kötü hissetmektir anlatamam . Gerçi benimkisi sadece sanal ortam diyebileceğimiz bir ortamda fiziksel hiçbirşey olmadan duygularımızı ifade etmekten öteye giden bişiy değildi allaha şükür!

Neyse gelelim "evli erkek"e

Buna benim çok sevdiğim ve güvendiğim aynı ortamda çalıştığım abim diyebileceğim biri .Eşinide tanıyorum arada sırada gelir aynı işyerinde fakat ayrı yerlerde çalışıyorlar.

Dun bana "evli kız"sana bişi anlatıcam dayanamıyorum anlatamassam öleceğim dedi :(


Meğerse bu "evli adam" yaklaşık 4 aydan beri bu "evli kız"a aşk-ı ilan ediyormuş!!!!!!!


Ben duydum ve ağzımı uzun süre kapatamadım ! Aşk mesajları görüşme istekleri daha neler neler...

"evli kız" şokta herdefasında red ediyormuş fakat diğeri hiç rahat bırakmıyormuşki .Kalbini kırmak istiyorum diyo ,ben kocama lanet ederken nasıl böle bişi yapar derken ben bunu nasıl yaparım diyo bana ..

Ozaman anladımki aslında onunda ilgisi var bunu anlamak okadarda zor bişiy değil ama hiçbirşey yapamıyor...


Al işte ne kadar boktan bi durum !İki ucu boklu deynek!


Yav allam bu sevgi bu aşk ne boktan bişiydir ya!Gidip en olup olmadık insanlarımı seçmek zorunda bu kodumun aşkı!

Daha düne kadar kocasının yaptıkları için üzülen "evli kıs" nerdeyse onun yaptığını yapacak seviyeye gelmişken direkten döndü..


Hayat insanın karşısına neler çıkartıyor bunları bilmek imkansız ! İnsan "asla yapmam" dediği şeyleri öylede güzel yapıyorki elinde olmadan ,aslında istemeden ve bi okadarda isteyerek...



* Ben nezaman akıllanacağım


Anasını satım dünyanın çivisi çıkmış! Al işte karşımda öle güzel örnekler varki ,ne bok yiyim ben hadi biri bana akıl versin


Ya evlisi,yada nerde dengesiz ,nerde zonta adam var beni buluyo kodumun şehrinde..


Anladık eskiler bi bok olmuyo ama a..koyım yenileride gördük hanii???







2 yorum:

Curly dedi ki...

Yavrum bebeeem bulur bizide bulur mutlaka yukardaki duyacak sesimizi az daha sabır :)))

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Yav sanırım bizi duymuyo ya :(