21 Aralık 2008 Pazar

"Yüreğim"


Ya hala neden böle bişi yaptığına dair bi fikrim yok bu zurnanın ya!
Anlatayımda bana bişi söyleyin allah rızası için ben kafayı yicem düşünmekten ama hala bulamıyorum..
Bu zurna benim 7-8 senelik bi arkadaşımdı. Danstan kendisi müzisyen..
Bunu bende çok severim erkek kardeşimde ,araları çok iyidir kardeşim onu oda kardeşimi başka sever ,diğer arkadaşlarımda
Neysee... Bununla msn de arasıra yazışırdık naber nasılsın diye ama ,
ikimizinde arkadaş olarak birbirimize değer verdiğimiz hiç bir zaman unutmadık.. Yaklaşık 1 ay önce ben danstan eve geldim arkadaşım bende kalacak kapıda kalmasın diye msn de oyalanıyorum ..Bunun la yazışmaya başladık ilk önce naber nasılsın sonrası uzadı konu aşk meşk ilişkiler durumlara falan dönüştü (!)
Lan alla alla diyorum kendi kendime beklemiyorum ya ondan böle bişi lan sen yanlış anlıyosun salak diyorum ..
Neyse abicim konu uzadı ağdalandı falan bana soru

Sen ve Ben "Biz" olabilirmiyiz??

Allahım nası sevgiye açım karşıma çıkacak kişiyi nası sevgiye boğabilirim helede kafamı kurcalayan kocaman bal gözlü "böcüğüm" varken onuda kafamdan atarım ,imkansız bişiydi zaten , hem bunuda tanıyorum güveniyorum sonuna kadar bana kötü bişiy yapmaz diyerek "TAMAM" dedim...
Günde 1500 tane msj atıyoruz birbirimize
Allahım nası güzel sözler ben nasıl mest oluyorum uzun zamandan beri sevgiyede açım ya o sarhoşluk ne güzeldi yarrraabbiimmmm
(Ulan erkek milleti hepiniz puştsunuz olum !)

Evet 2 gün sonra buluştuk !
O an çok değişikti biliyomusunuz yaklaşık 7-8 sonra çok sevdiğin arkadaşını yıllar sonra sevgili olarak bekliyosun ? Tuhaff..
İlk An
Merdivenlerden yavaş yavaş çıkarken her basamaktaki görüntüsünü izledim..
İlk önce siyah saçları gördüm, sonra alnı,anlamlı gözleri,burnu,dudakları, ve ,ve ve.....
Sonra sıkıca sarılacaktık uzun zamandan beri görüşemediğimiz arkadaşlığımız için 2. ise uzun yıllardan sonra birbirimizi sevgili olarak karşılamamız içindi böyle bir söz vermiştik birbirimize..
Konuşacak okadar şey vardiki konuştuk ,dertleştik,sarıldık,birbirimizin sıcaklığını hissettik...
Okadar güzeldiki bu duyguları okadar özlemişimki tarifi yok hakkaten, mutlu olduğumu hissettim onun yanında oda öyleydi gözleri bi başka bakıyodu, Gerçekten...

Bana "yüreğim" diyodu nasıl bir güzel bir hitaptır bu!

Ertesi gün bana günlüğünü okuttu benimle ilgili öyle güzel şeyler yazmışki anlatamam

*Her güzel şey çabuk biter*

Hafta sonu daha öncesinden arkadaşlarımla plan yapmıştım ve onuda çağırmıştım ama o hafta sonları çok yoğun olacağından katılamayacağını bana sölemişti.Neyse hafta sonu geldi bununla telefonda konustuk "çok yorgunum ben gelemeyeceğim eve geldim sen napıyosun dedi bende bu artık yatar diye düşünüp çokta bişiy söyleyemedim.Çünki arkadaşlar eğlenmek için biyerler bulmuştu ve arkadaşlarım onu oda arkadaşlarımı tanıyodu ve ilişkimizi bilmiyorlardı(!)
(Bu arada ilk buluştuğumuzda ilişkimizi söyleyelim sonrasındada bence biraz bekleyelim şimdi kimseye bişiy söylemeyelim demişti)
ben fazla geç kalmayız yarım saate kadar eve döneriz dedim, nebilim hemen ilk günden yeldir yeldir sürtüyo imajı vermek istemedim :) e bide uyuyacak nasılsa aramaz diye düşündüm
Ki
Öle olmadı malesef ben aramaz diye telefonlara bakmadım meğerse kaç defa aramış kaç defa msj atmış ama ben hiç birini görmedim ..
Neyse bunu aradım açıklama yapmaya çalışıyorum, bak sonradan karar değişti kimseyede açıklama yapamıyorum seninle ilgili :(ne yapabilirim arkadaşlarım bende kalacak nasıl diyebilirim eve dönelim falan diye baya bi dil döktüm ama onun kızmasına engel olamadım tabi :(
Ama hakkaten çok üzüldüm yalancı konumuna düşmek istemezdim ama arada bir böyle bir kaçamak yapabiliyorduk ve bu kaçamağı çok önceden planlamıştık ve haberide vardı vede gelmedi....
O gece bana bir zehir oldu anlayacağınız.Ertesi gun onun tribini çekmek zorundaydım ,biraz haklı biraz haksızda olsa ... Ogun yine çalışıyordu msj laştık buluşmak istedim olanları gözlerinin içine baka baka anlatmak istedim gerçekten suçum yoktu ve bunu anlatmalıydım, yorgunum dedi buluışamadık ,akşam dansım vardı eve geç saatte döndüm merak eder arar dedim ama kapı duvar tabi
Akşam eve döndüğümde ona bir msj attım " nekadar merak ediyosun bilmiyorum ama ben eve geldim"
Tık yok..
P.tesi iş başı öğlen 12 de bir msj "hayatım msjı attığında uyuyordum özür dilerim nasılsın?"
ahh ben nasıl mutluyum tamamdır gönlünü aldım yaşasın kıvamındayım ,
o gun msj laştık falan bunun en son msj ı "tamam hayatım" dı
Sonrası yok! Kapı duvar
Aradım telefonlarımı açmıyo msj yazıyorum msj larıma dönmüyor?
Ne olduğuna dair hiç bir fikrim yok ,çok üzülüyorum . Ama üzülmemin nedeni aşk meşk değil bu durumu bana "onun"yaşatmış olması
Arkadaşlığına ,samimiyetine,insanlığına güvendiğim arakadaşımın bunu bana yapmış olmasına dayanamıyorum kardeşim ya!!!
Başkası yapsa s.kime bile takarsam adiyim ya nekadar tanıdığım insansı derim çekilirim kenara ama bu koduğumun zurnası öle değilki!
Kaç sene önce tanıyorum paylaşmışlıklarımız, arkadaşlığımız varya bunu bana nasıl yapar ! 2 öpüp koklamak sarılmakmıydı bu kadar ucuz olamaz!
Ona sordum söyle dedim bana bi açıklama yapak zorundasın bana söyle ;
Birini seviyordum boşluktaydım ve yanlış bi karar verdim de, ona geri döndüm de, yanlış yaptım de ,evle yada işle ilgli sıkıntılarım var de
Ağzına sıçıyım bişi söle ya
Yok Yok Yok Yok
Ulan sabır taşı olsa çatlar ama bunda tık yok
Neden??

Bi fikri olan varmı??

7 yorum:

Curly dedi ki...

kesin bir boşluktaydı ve o boşlugu seninle dolduracagını düşündü ama aradaki eski dostluk sennle rahat olmasını engelledi...Ben şahsen böyle düşünüyorum..

Bahtsız Bedevi(ye) dedi ki...

bilmiyorum ya:(

ÇAĞATAY dedi ki...

Bir kaç yazını okudum, delikanlı bir çocuğa benziyorsun.

Okududuklarımı elimde olmayarak okudumsa isteyerek de cavaplıyorum.

Bence bu Dallama kararsızın biri, denge unsurunu kaybettiği bir anda msn olayı (anladın), bir çok güzel kelimeyi bir anda söylemiş şimdilerde söyleyecek bir şey bulamıyor mu? düşünmedim de değil yani... Söyleyecek bir şeyi kalmamış gibime geldi. (şimdi şahsi kararımı söylüyorum buna alınayım falan deme; o güzel sözleri başka birisine daha yazıyor olabilir mi, hem de şu anda?) Telefonu açmamak ve ya msj'a cevap vermemek hangi kitapda yazıyor?

İstersen biraz daha bekle (üzerine fazla düşmeden, meselâ ben üzerime düşüne kızarım şiddetle), mutlaka açıklayacağı bir şeyleri, daha önce anlatamadığı mazereti olabilir.

Hani, ortamı bulandırmak için yazmadım bunları yardım babından 1-2 düşünce.

Son bir not daha; en ufak bir yalanı varsa koyver gitsin...

Kal sağlıcakla, ben yazılarınızı zevkle okuyorun (bu hariç.

Bahtsız Bedevi(ye) dedi ki...

Merhaba Çağatay yorumun için teşekkür ederim ama "Delikanlı çocuk" falan anlayamadaım ben bayanım yav :)

Yorumuna gelincede çok teşekkür ederim ,artık herşeyi bitiridim herşeyini sildim , ama ne yalan söyliyim bazen bi açıklama yapacak diye teliminde çalmasını beklemiyor değilim :(

halimdenhali dedi ki...

neden kıymet bilmezlere çok aranır anlamam ki...

as kendini ahanda şurada ki dara
belki gelip geçerken görür bir ara..

.) sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum, gerçekten güzel çizmişin resmi durup durup kendime sadece orada bakıyorum iyi mi .))

birtane daha çizsene .)))) nolur nolur.

he okul ne alemde ?

Bahtsız Bedevi(ye) dedi ki...

ne okulu yaf anlamadım ben şimdi??

日月神教-向左使 dedi ki...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇