17 Aralık 2008 Çarşamba

Kafam bir sepet!


offf!!!! ne yapacağımı bilmez salak bir durum işte..
Kafam sepet gibi kimi neyi düşüneceğimi bilemez durumdayım :( of hangisini anlatmaya başlasam ki .. Anasını satim zaten bi geldilermi arka arkaya bi durdumuda bıçak gibi duruyo bana gelen lavuklar.. ! Efendim daha önceden aramızda bişiler yaşanıp sonrada benim en yakın arkadaşıma asılan lavuğun bu aralar benden aşk dilenmesinimi,yoksa yine daha önce güzel ve seviyeli bir arkadaş olarak tanıyıp sonrasında da bana ekşiyen ve tüm iyi huylarına ve aramızdaki arkadaşlığa güvenip o domuzu sevgilim olarak kabul ettikten sonra hiçbir neden sunmayıp siktir olup giden 2.lavuğamı,yine eskilerden deli gibi aşık olduğum hayatımda en salak en yapmıcağım şeyleri yaptğım ve sonunda yine göt gibi bırakan ve d.gününde sadece kuru bir tebrikten sonra beni arayıp bana deli gibi teşekkür edip beni gerçekten sevdiğini biz neden evlenip çoluk çocuğa karışmamışız deyip beynimi düdükleyen eski sevgilim olan 3.lavuğumu ,yoksa işyerinde ilk geldiğinde allahım çocuğa bak deyip çenemin yere çakılıp dilimin dışarı çıkmasına sebep olan ve sonrasında evli olduğunu öğenip hay şansıma sıçıyım dediğim ve sonrasındada onun bana aşkını ilan eden ve bukadar dibim düştüğü halde ona hayır dediğim 4.lavuğumu!!!
Hepsi ayrı ayrı kafamı kurcalıyo ve neyapacağımı neye karar vereceğimi açıkcası ne bok yicemi bilmiyorum!
Ama bişiler yapmaya başladım şöyleki;
Dün ;en yakın arkadaşımla aldattı dediğim ilk lavuğa ,şuanda hayatımda kimseyi istemediğimi yanlış kararlar verip ne kimseyi sevindirmek nede üzmek istediğimi söledim ve kısada olsa ona yol verdim
2.lavuğa yani eskiden çok sevdiğim arkadaşım olup sonradan sevgili yaptığım domuzu ise dün msn den bana bi açıklama yapmak zorunda olduğunu ve dün akşama kadar ona vakit verdiğimi açıklama yapmaz ise onu hayatımdan tamamen çıkaracağımı söledim ama ağzına sıçtığmın pezevengi yine kapı duvar ve onuda bugün msn den sildim ve hayatımdan 2. lavuğuda şutladım
Veeee diğerleri hakkında ne yapacağım konusundada hiç bir fikrim yok :(

3 yorum:

Curly dedi ki...

Koy götüne gitsin hepsinin bebeem... eskiler eskici dükkanına şimdi önümüze bakma zamanı :D)))

Adsız dedi ki...

Bedevi durumuna düşme de ne yaparsan yap..

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

zaten her durumda öleyim ya :(
Gökten kadir inanır yağsa bana bülent ersoy düşer :)