10 Haziran 2009 Çarşamba

?????



Bu dünyadan sıkıldım hemde çook sıkıldım diğeri gelsin artık!!

8 yorum:

Zeugma dedi ki...

Offf...Bu nasıl bir posttur sevgili Kelebeğim :(
Gece gece aklımı aldın..Yapma böyle..
Hepimiz bu dereceye geliyoruz. Ama şakası bile kötü..Sil aklından..
Hatta postu bile sil yaa..
Diğer dünyada rahat edebileceğimizi kim söyledi.Hele intihar edenlerin yeri yurdu yok..Sonsuza kadar cehennem..Anneannem derdi hep..
Hadi öptüm seni..
Şimdi hareketli bir müzik aç..Kendine sert bir kahve yap.Çikolata da ye..
Sonra çık balkona ya da dışarı..Yarım saat bir hava al ..
Bak nasıl hafifleyeceksin..OK?
Öptüm seni...
Sevgi,lerimle..

Yesari dedi ki...

sen yazma yazmaaa sonra tepeden inme böyle birşey ile geri dönnn...

ne olduuuuuuuuuu neeeeeeeeeeeee???

kelebekimmmm????

siminya dedi ki...

töbe de lan öteki tarafta zebaniler bekleşiyor amann git git git korktum şimdi

Hayalbemol dedi ki...

Daha dur bakalım,
Hayatın 2. evresi daha başlamadı bile!
Geldim, dinleyici olarak, samimiyetle.
Yüzünü yıka da uyan artık kelebeğim,
kabusların rüyada kalsın.

Zeugma dedi ki...

Hadi ben de geldim bak tekrar..Kaçıncı kez baktım.Aklım burada sürekli..
Lütfen ses verir misin kelebeğim ?
Bak sevenlerine..Hadi ses..ses...
ses ver..Lütfen..
Yaz bir şeyler şuraya..
Hadi amaaaaa!!!!!!!!!!

rain and me dedi ki...

hööööstttt ne diyosun be..
korkmayın arkadaşlar kelebeğim öyle bişey yapmaz yoksa ben onun kafasını kırarım..beynini patlatırım valla
kıs böyle şeyler söylemek sana yakışmıyor.
bencede hemen sil, hemde hemen.senin cıvıl cıvıl halinle hiç örtüşmüyor. hem bak herkes ne kadar üzülmüş.
bu arada arkadaşlar hiiiiiç korkmayın kelebekle az evvel konuştum iki silkeledim..
kelebek eski kelebek.. esmişler işte deliye...
ee körle yatan şaşı kalkıyo demek :)
deli kelebeğimmmm yarın tatile gidiyoruz bu ne beeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Canlarım

Dün çok sıkıntılı olaylar yaşadım ve hala sonuçsuz bekliyorum!!
Akşam çok sıkılmış ve bunalmış bir durumda yazdım bu postu

Hakaten çok bunalmıştım , ama şimdi daha iyiyim merak etmeyin sizin yazılarınızı görünce daha mutlu oldum
Ben iyiyim şimdilik bişi yok helede yarın tatile çıkacağımı düşünerek kendimi motive etmeye çalşıyorum
Umarım tatil keyifli geçer
Ne diyim?

Sizi çok seviyorum :)

91 dedi ki...

sen dayak istiyosun bence. du ben bi gün şu işe bi eğileyim, böyle postları okumaktan iyidir.