3 Haziran 2009 Çarşamba

Düşman değilim , fetişist hiiç değilimm :P


Bu ayakkabı hastalığım ne zaman sona erer acaba??

Tüm bayanlar hemen hemen benim gibidir galiba diymi??? Yav elimden gelse tüm paramı ayakkabıya yatırabilirim gerçekten.. Üst – Baş okadar ilgimi çekmez valla millet giysi mağazalarına yapışır bende ayakkabı mağazalarının camına yapışıyorum, kendimi 40 ayaklı falanmı zannediyorum acaba :D
Bide bu sene karar verdim topuklu ayakkabı giyicem diye , bi kere 3 tane topuklu ayakkabı aldım :D
Napıyım yaa nereye kadar düz ayakkabılar, hep spor yavv zaten boy yok tıfılız bide üstüne üstlük düz ayakkabı giyiyorum :D Bu sene topuklu giyiyorum gerçi pek beceremiyorum ama alışıcam ee bide düşünün benim ter sorunumu düşünün gerçi aldığım ayakkabılar hep kapalı napıyımmL

Ama çok ciciler :D Çok kokoşta değil çokta sporda değiller canım ayakkabılarım benim :D
Annemden her gün bi araba laf yiyorum “bu ayakkabı dolabını sırf senin ayakkabıların dolduruyooo yeterrr hepsini en sonunda çöpe attıracaksın bana biz ayakkabılarımızı nereye koyıcaazz!!!!!!

Yav bende bi okadar ayakkabı hastalığı olduğu kadar birde milletin ayakkabışarına bakma hastalığım var insanlara bakarken direkt aykabbılarına bakarım cidden!!!
Düşman değilim yanlış anlaşılma olmasın (anaaam dost başa düşman ayağa bakar dediğinizi duyar gibiyim :D) Öyle değil gerçketn nasıl böyle bir huy edindim onuda bilmiyorum ama öel çok erkek arkadaşı eledim ben :( yani o bardağı taşıran son damla olmuştur tabi yaağğ okadarda değil , insanları okadarda çok çabuk harcamadım harcamamda…
Mesela ayak şekileride çok merak ederim aaaaaaaaaaa ayak fetişisti değilim anacım
ayy bende düşman değilim haaaaa fetişist değilim haaa!!!!!
Ama gerçekten öle beeee yoksa öyle sapıkça isteklerim olmadı hiç bir zaman sadece merak takıntı (adamın başına ya meraktan ya meraktan hihihi )

Mesela tanıdığım bildiğim insanların bana sadece ayaklarını gösterseler kim olduğunu şak diye sölerim :D Cidden bakkk :D
Ya buna dikkatmi diyim de diyim bilmiyorum ama yürüyüşlerindende insanları tanırım, mesela yüzleri asla unutmam , durakta gördüğüm kişileri bile eğer dikkatimi azda olsa çekmişse aradan uzun zaman geçse bile aa bunu şu şu yerde görmüştüm diye kafamdan geçiririm :D
Yada “ses” leri
Telefonda kimle konussam direkt tanırım sesi değiştirse bileee , oyuzden meşhur telefon işletmelerinde bile insanlar hüsrana uğramıştır nihuahahha :D

Ama şöylede bişiy var isimleri hiç aklımda tutamam :S Bin kere sölesin bana dikkat etmemişsem bin kere tekrar sorarım :D Yada telefon numaraları hiç aklımdan tutamam bu cep telefonları çıktı mertlik bozuldu :D Size şöyle söyliyim ne annemin ne babamın telefonlarını ezbere bilmem bişi olsa başıma bişi gelse arayacak telefon numarasınta tıkanırım :D yani ev telefonumu ve kendi telefonum hariç tabii okadarda değill :P
Bak bi ayakkabıdan konu nerelere geldii bugun ayakkabı ile ilgili konusuyorduk kızlarlaa konu nerelere geldiii ...
Tekrar söylüyorummm
Düşman değilimmmm fetişist değilimmmm :P

2 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Ayakkabılar ve kadınlar :)
Haaa, bir de çanta olayı var.
Aynı renk kıyafetlerde rahatsız olurlar.
Ah şu kadınlar!!!

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

bakk çanta takıntım fazla yoktur ama ayakkabıdan vazgeçemem..
napıyım :)

Ama şöyle bir takıntım var kıyafetlerim geceden mutlaka hazırlanacak hepsi uyumlu omak zorunda takısına ve çantasına kadar hemde
(Akşamdan hazırlamam şart yoksa sabah işe pijamalarımla gitmek zorunda kalırım :)
Haa bide bir gün giydiğim kıyafeti ertesi gün hayatta giymem :)