21 Haziran 2009 Pazar

BEN GELDİİİİİİİMMMMM!!!!!!!!!!!

İşte geldim burdayımmm!!!!

Şekerciklerim nasılsınız bakıyım ösledinizmi kelebeğinizi hıı??????? Valla ben sizi özledim ne yalan söyliyim
“yesari” dergi dünyasında neler yapıyo??
“hayalbemol” acaba yine hangi derin konulara daldı
“91" acaba hala içiyomu azda olsa bi gelişme varmı…

Ayy nebiliyim herkesi merak ettim açıkcası :D

En son postumdan sonra çok daha iyiyim , tatil iyi geldi birazda olsa…

Nerden anlatmaya başlıyım bilmiyorum ama, mesela tüple dalış yaptık farklı olarak çok hoştu :D balıklarla yüzmek çook güzeldi yaağğğ :D Diğer arkadaşlara nazaran ilk dalış yapmamıza rağmen en iyi dalışı ben yapmışım 7,5 mt dalmışız :D orada anlamıyosun zamanının nası geçtiğini eğitmene ee bu kadarmıydı yaa dedim :D
Deniz altını oldum olası merak etmiştim birazda olsa merakımı gidermiş oldum , sana eğitim verelim dediler yıldızlı olursun dedileerrr aaaadediler dediler yaniiiiii :D
Bu konularda cesaretliyim galiba yamaç paraşütü (TANDEM) yaparkende çok fazla korkmamıştım ,
ama şöyle bişi söyliyim salakça belki ama “muz” a binerken feci tırstım mesala :S
Salakça ama hakaten binerken her tarafım titriyodu :D

Onun dışındada yaramazlık falanda yapamadım yaa!!!! Şöyleki bu dalış için gittiğimiz tekne ve arkadaşlar beraber tatili gittiğim arkadaşların tanıdıklarıydı.. E hal böyle olunca onlarla bişiler yaptık ve oradaki arkadaşlardan biri bana ciddi kafayı taktı … Allahımm yaaa ama bende tık yok tabi.. Yaa napıyımm insan olarak çok iyi biri ,ama yok anacım bende bişi yok allahım kendini beğendirmek için bir sürü şey yaptı güller , bileklikler falan ismimi yazdırmış yazık ya L ama bendede inat tuttumu tutuyoo,vara yoğa her şeye konuşuyoo
Konusan erkeği severim ama kardeşim boş konuşanıda sevmem hani..

Onların dışında gittiğimiz barlardada 18-19 yaş arası “çocuklar” sarkıyodu resmen , yav bu nasıl gençliktir bu nasıl bir yaşantıdır bilmiyorum yaa,,,,
Zaten kızlarla kendimizi nasıl dışarı attık bilmiyoruz :D Bara girer girmez taş çatlasın 20 yaşında çocuk bana kaş göz yapıyo resim çekinelim dans edelim ben böle bakakaldım sadece ..
Hele bi tanesi yine 18-19 yaşlarında sevgilisiyle pistte dans etti yada kelimenin tam anlamıyla yiğişti diyim sonrada “rain and me” ye dans edelimmi dedi??
Biz böle bakakaldık nası yaa diye??
Ya arkadaşlar bizmi yaşladıkta bunlar bize tuhaf geliyo yada bunlar artık gayet normal davranışlarmı bilemedik ya???

Bu bar olayından sonra “Catamaran” a gitmeye planlayan biz bundan vazgeçtik , çünkü birkaç kişide aman gitmeyin size sarkarlar denizin ortasında bi bokta yapamssınız e bu olaylarıda görünce gitmemeye karar verdik , ama Halikarnas çok güzeldi ..

Ayy ben halikarnasta bir sorhoş ol , bir sarhoş oll…. Bizimkide fırsattan istifade yanıma gelip sürekli bişiler söylüyo o saate kadar onu kırmadan olmayacağını anlatmaya çalıştım ama yok anacım en sonunda ya bir dur dedim ya bi elini ayağını bi çek benden dedim sonunda dayanamadım , oda nasılsa sarhoşum diye ben gözlerimi senden ayırmıyorum sen bana bakmıyorsun bile diyo, ben sadece sen çok iyi birisin ama olmaz dedim oda en sonun da senden sadece bişi rica ediyorum otele gidince çantana bak dedi?? Ben hemen elimi çantama daldırdım oda nolur şimdi değil otele dönünce bak dedi…
Baktım bana ismimi yazan bir bileklik yaptırmış .. ya üzülüyorum gerçekten ama napıyım kalbime işlemedikten sonra nafile…

Neyse en son gün gelip çattı ,salak gibi otelde kalmadık 12 de odayı boşalttık bodrumu gezer akşamada otobüsümüze biner gideriz diye düşündük ,, Allahım ne salaklık yapmışız ne salaklık sıcağın alnında indikmi bodruma ,,, Yanıyo ortalık napalım napalım fiks “Denizciler Derneği” nin cafesine gittik( Zaten bodrumda gözüm kapalı bulacağım yer yada kaybolduğum zaman bulacağım yer Denizciler derneğinin cafesi olur herhalde :D ) waffle yedik dondurmalı falan ferahlıyalım diye anacım yok kaç gündür de geç yatıp erken kalkıyoruz gözümüzden uyku akıyo yorgunuz ve sıcak!!!
Aaaaaaaaaaaa gebermek üzereyiz…
O yorgunlukla “Bodrum Kale”sine gittik allaahımm bir sürü merdiven in çık oraya gir buraya gir dilimizde dışarıda ayyyy bide üstüne üstlük
Kodumun Karya Prensesini görecez diye bidaha para istedilermi fitil olduk yorgun uykusuzum ve doğal olarakta sinirli oluyorum o sinirle verdim veriştirdim …
Müze kartı niye çıkarttırıyorsunuz karrdeşimmmm her taraftan yine para alacaksan !!!

Allahım biz Rain and me ile merak ettik ne var acaba diye verdik parayı
Annnaaaaam bu ne laan küçücük bir odaymış anasını satım karının kemikleri ve tacı içinmiş meğersemmm
Ayyyyy sinir oldukkkk Karya prensesine verdik veriştirdik :D


Amaaan anlat anlat bitmez kii :D
Sonuç itibari ile hoş bir tatildi, eylülde tekrar gitmeyi düşünmekteyim :D

9 yorum:

yesari dedi ki...

hoşgeldinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn canımmmmmm
böyle keyifli olman harikaa..
benim dergi çıkmış ama bir örneği henüz elime ulaşmadı...
ayrıntılı yazılarını bekliyoruzz..
dalman harikaymışşşş:)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

saol canımm.... ayrıntılı yazılar sonra gelecek şimdilik özet geçtim :P

Curly dedi ki...

Ulan adi karılar ben burda diş ağrılarıyla boguştum kaç gündür siz tatil yaptınız:(((

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ahhh kuzzuuumm senin yanında sevgilin vardır en azından şekerim o ağrılarını dindirmiştir herhalde :P

91 dedi ki...

91 içiyo, şöyle ki yine 2 haftadır içmiyodu, izmire gitti haftasonu, cumartesi pazar içti, bu gün itibariyle yine durdu, yine içmez birkaç hafta :D
tatil haberin güzelmiş yahu, ben de bi ara yapsam bi tatil fena olmaz ama, bu 2 günlük izmir kaçışı bildiğin tatilden güze lgeldi valla :D

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

izmir seni bozmuş canım
nolcak senin bu halin böle sen kiloda verememişsindir hı???

Hayalbemol dedi ki...

Bak şimdi karya prensesini ben de çok merak ettim, para veririm, güzel miydi prenses :)
Kelebeğim, hoş geldin. Ben derinlere dalarım ama çabuk çıkarım. Fakat sen daha güzel dalmışsın, derin sulara… Sana çok yaramış bu tatil. Bitez’e de gitseydiniz, değişiklik olurdu.
Bi dönem de ben gittim Bodrum’a. Eğlence ve bol para harcatan bir yer Bodrum. Fakat ben doğallığa taktığım için, öyle çıstaklı eğlencelere fazla takılmamıştım.
Döndüğüm de Aman Bitez yalısı nı yazmıştım. Senin kadar eğlenceli anlatamamışım :)

Bende dedim, bunlar herhalde oraya takıldı, bir daha dönmezler diye ama geldiniz. :)
İyi ki de geldiniz, İstanbul sizi özledi, tabi ki içindeki bizler de…

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Hoşbulduk hayalimbemolüm :)
Hiç merak etme karyayı maryayı :D ara internetten orada gördüğünün aynısı hiç gerek yok :D

Evet dalış çok güzeldi ;) canım biliyorum sen özellikle söledin bitezi ama gidemedik :( Bir dahakine kesin gidicem

Yok be gülüm gönül isterdiki hep orda kalmak ama malesef geri dönmek zorundaydık ama eylülde gitmeyi planlıyoruz gerçekten :)

rain and me dedi ki...

evet eylülde tekrar gidicez inşallah bende yazıcaktım ama üşengeçliğim üstümde bir de benim kuzucum (ablamın kızı benim en en en tatlı yiğenim ) geldi :)onunla oynamaktan zaman hemen geçiveriyo yivruummmm :)

ama şunu diyebilirim ki.. ben çok eğlendim bu tatilde.. aşık bile oldum.. gerçi istanbulda bodrumdaki kadar aşık değilim sanki ama aman ne bileyim ya anlatıcam sizde bana akıl vericeksiniz işte..
ha bu arada evet anladığınız gibi peşimden istanbula geldi :P :)

görüşmek üzere :)