3 Mayıs 2010 Pazartesi

Düştümm yaa!!! yıldızları gördüm resmen bee!!!!!!!!!!



Düştüm yaaa !! Allahım yaa sabah yarı gözün açık yarı gözün kapalı gidersen olacağı buydu.. Dün çok yorgundum , annemi emirgana kahvaltıya götürdüm anneler gününü erkenden kutladım işim olmasından dolaayıııı ,çook güzledi gerçekten buaradatavsiye ederim arkadaşlar:)





Neyse anacım güzel bi kahvaltı yürüyüşten sonra taksime gittik taksimde dolaştıktan sonra yürüyerek eminönü eminönündende maslağa gösteriye gittim, düşünün anacım beni:(
Akşam eve geldiğimde pestilim çıktı saat 9 da yattım yaaa..

Sabah servise 1-2 dk. geç kaldım koştur koştur merdivenden inerken o ara telefonum çaldı servis şoförü ! nerdesin kelebek gelmiyosun geliyorum dedim telefonu kapattıııım nasıl olduysa ayağım biyere takıldı, allaaaahhımmmm ulan düşmiyim kendimi toparlıyım derken elimde telefonla bodozlama yere kapakladım yaa!!!! yaa şimdi anlatırken halime gülüyorum ama ..yaww herkeste öyle değilmidir :D huaaa yolda düşen birisini görsem saatlerce gülerim haha düşen bide ben olunca 2 kat gülerim :D çaktırma sırıtmaya devam et modu yani :D neyse sabah o uyku haliyle yere kapaklandıktan sonra nasıl ayağa kalktım bilmiyorum ama yerden kalktıktan sonra bile aklımda ulan acaba biri beni gördümü oldu , ayağa kalktım ama servisinde beklediğini hesap ederek hızlı yürümeye çalışıyorum ama afyonda patlamamış bende tabi noldu anlamadan salak saçma yürüyorum , kendimi bi bıraksam kesin bayılırdım yaa gerçekten!! Neyse caddeye çıktım tabi benim surat çarşamba pazarına dönmüş :D servis şoförü içindekiler bana bön bakıyo noldu bu kıza diye , neyse servisin kapısı açıldı noldu falan filan derken beni arabaya alın yoksa bayılıcam dedim ama hakaten çok kötüydüm yaa :(

Sıcağı sıcağına bişi hissetmemişim meğersemkii ,anaaaaam bi baktım çeneyi patlatmışım , sağ elimin derisi kalkmış (en canımın yandığı yer :( )dizimi vurmuşum işe gidene kadar zar zor dayandım :( işyerine girer girmez doktorun odasına girdim ama ulan insanın kendi kendini pansuman etmeside olmuyomuş hani :( işyerindeki insanlara yardım ediyordum ilkyardımcıyım aynı zamanda işyerinde ama kendime yapamadım yaww :( neyse arkadaşımı çağırdım aldı eline elimi sıyrılan deriyi kesti üstüne oksijenli su allaaaahhh yanıyorum yaa bildiğin yanıyorum insanın ciğeri acırmı yaa resmen ciğerimin acıdığını hissettim, fena yaktı yaaa neyse şimdi sizinde midenizi kaldırmıyım ama kısacası fena acı yedim yaaa :(

öğlene doğru acı hafifledikten sonra kendim aklıma geldikçe kahkalarla gülmeye başladım :D ne salağım yaa :D düşmek fena bişiymiş yaa 30 yaşıma geldim hiç bukadar salakça düştüğümü hatırlamıyorum :D ulen başkasını benim düştüğüm halde görseydim akşama kadar gülmekten karın kaslarım acırdı herhalde :P

Neyse ;
Sözün özü siz siz olun sabah tamamen uyanmadan yola çıkmayın :D

3 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

hahahha koptum ya, ben düşene acaip gülerim, keşke görseymişim :D

Profösör dedi ki...

Allah kimseyi düşürmesin. Ayrıca düşenin elinden tutup kaldıracaksın. insanlık hali..

crazywomenrosemary dedi ki...

Neyse geçmiş olsun sevgili Kelebek..:))
Laleler foton da çok hoş profilim gibi sapsarı..:))